Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 495 496 497 498 »
Erik Verhoef

ik zeg alleen wat ik gelezen heb

Erik Verhoef

stond op voetbalnieuws

weet idd of dat betrouwbaar is

Sjaspetat

Nog even een handig linkje voor actuele blessures en schorsingen in de eredivisie 

https://www.blessuresenschorsingen.nl

Sjaspetat

Nog even een handig linkje voor actuele blessures en schorsingen in de eredivisie 

https://www.blessuresenschorsingen.nl

Benzardi
Erik Verhoef
stond op voetbalnieuws weet idd of dat betrouwbaar is

Je kan hem beter wel nemen als hij 2x keer scoort dan word Talyortje misschien wel 35 miljoen waard. 🧐

Laatst gewijzigd
Keshi

In de discussie om meer en later spelers en captains te kunnen wisselen, het lijkt me niet zo moeilijk voor Scorito om een tweede spelletje te introduceren vergelijkbaar met het formaat van de oefenrondes: iedere week team te kiezen. De bank voegt dan niets toe, 11 spelers. Als je tot begin van een wedstrijd mag wisselen, zou je daarvoor nog wel 5 wissels kunnen benoemen. Captain tot begin wedstrijd te kiezen. 

Ik zou dit ook wel leuk vinden, maar met andere tijdzone en werk, het kost te veel tijd. Maar er is zo te lezen best een groep die iedere week wil puzzelen tot de aftrap aan toe.

Benzardi

Dit zijn onze helden voor ronde 1 en daarna zoeken jullie het maar zelf uit 😂🤣🥳😂

Barkas

Baas - El Karouani - Flamingo 

Saibari - Steijn - Taylor - Veerman - Zechiel

van Bommel - Weghorst

Bozenik

We hebben hier vorig jaar ook de wisseldiscussie gevoerd en ik was voorstander omdat veel blessures het spelplezier ondermijnen, maar vooral omdat ik Topcoach maandenlang een vrij saai spel vind waar je maandenlang elke week alleen je 'huiswerk' voor blessures en schorsingen moet doen. Er is hier dan ook verder weinig om over te praten. Wissels voegen een puzzelelement toe en juist dat vind ik het leukste aan Scorito. Hoewel het prima is dat de wissels niet gratis zijn, is mijn eerste gevoel bij die 250 punten dat dat te hoog is en het extra puzzelelement deels weer ondermijnd. Jullie hebben met mooie onderbouwingen en berekeningen laten zien hoe moeilijk het nu is om een wissel rendabel te krijgen. Geplande wissels, bijvoorbeeld voor een makkelijk programma, lijken me daardoor geen optie, evenals wissels in de laatste paar speelrondes. Er komt pas echt een puzzelelement bij als je meerdere wissels hebt, zodat je ook combinaties kan maken. Met twee wissels kan dat net, maar de prijs daarvan is dusdanig hoog dat er veel mogelijke opties wegvallen. Ik weet dat velen dit juist goed vinden, er waren immers al veel mensen tegen het toevoegen van wissels en het lijkt erop dat ze met deze hoge prijs een soort middenweg hebben proberen te vinden. In ieder geval leuk dat ze dit hebben toegevoegd en we gaan zien hoe het uitpakt.

1 2 ... 495 496 497 498 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.