Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 495 496 497 498
hansotjes

Iemand een glazen bol die me kan vertellen wie er waarschijnlijk zal gaan starten van:
Pepi - Plea
Ogawa - Shiogai
Weghorst - Brobbey
Vente - Noppert

hansotjes

Iemand een glazen bol die me kan vertellen wie er waarschijnlijk zal gaan starten van:
Pepi - Plea
Ogawa - Shiogai
Weghorst - Brobbey
Vente - Noppert

BartB

Shiogai is vandaag ziek naar huis gestuurd van de training en Brobbey viel afgelopen weekend geblesseerd uit tegen Monaco. Dus die 2 zou ik niet op gokken.

Jovi7
Ben Nihilisty
Voor de eerste speelronde is Groningen helaas sowieso het overwegen niet waard, maar toch even drie...

Vd. Werff lijkt sowieso tegen AZ te starten. Even kijken hoe dat gaat zijn als Schreuders straks weer helemaal fit is. 

Tika de Jonge sowieso nu nog in de basis, toch zijn ze idd ook nog wel bezig met een extra centrale middenvelder als concurrent van De Jonge en Resink! Mocht die echt heel goed zijn gaat dat natuurlijk als eerst ten koste van de Jonge. 

Willumson start nu ook voorlopig! Idd een leuke optie voor dat bedrag. Op de trainining trainde Zawada nog redelijk veel apart, Lukkien gaf aan dat hij nog wat kleine pijntjes had. 

Op basis van de training vanochtend leek dit de beoogde basis:
Jurjus; Rente, Blokzijl, Peersman; Prins; Taha, De Jonge, Resink, Vd. Werff; Van Bergen, Willumsson.

jasper.js

Iemand die met mij wilt sparren over onze opstelling, stuur mij een pb!

Daan Brakenhoff

Noppert eerste keeper gewoon neem ik aan hé? 

Az verwacht ik zo zondag:

Rome/ Zoet (60/40%)

Kasius - Goes - Penetra - M. De Wit

Clasie - Mijnans - Smit

Poku- Parrott - Daal

Thijs1986

oei dat nieuwsbericht van Taylor , hoe denken jullie daarover. dat is wel gevaarlijk. 

mirkodek
Thijs1986
oei dat nieuwsbericht van Taylor , hoe denken jullie daarover. dat is wel gevaarlijk. 

Welk bericht?

BartB

Tja... ik had Taylor wel in mijn team staan voor dit weekend. Maar daar ga ik dan nu toch maar niet op gokken

Dynasty
Thijs1986

Ik had hem dus als captain deze ronde. Maar ik heb hem nu uit mijn team gegooid eerlijk gezegd...

Laatst gewijzigd
Dynasty
Thijs1986

Dubbel.

Laatst gewijzigd
Dynasty
Thijs1986

Dubbel.

Laatst gewijzigd
Abbronzato Ciclista
Thijs1986

Volgens de berichtgeving bereidt Newcastle een bod voor. Onbevestigd overigens. Bij mij blijft hij staan, tenzij het concreter wordt. 

Laatst gewijzigd
Thijs1986
mirkodek
Welk bericht?

van newcastle. wel link, zon hato werd gewoon uit de ploeg gehouden vanwege transferperikelen. misschien ff switchen naar berghuis en bank upgraden haha 

BartB

Vaak wordt een speler inderdaad op de bank gehouden met al die geruchten. Ik heb 'm nu vervangen voor Quinten Timber en 500k extra in m'n bank gestopt. 

Karperdrol

Pepi en van Bommel misschien ook niet fit genoeg om te starten tegen Sparta....

Jonah Deloo

Precies de reden waarom ik lekker voor berghuis en klaassen ga. Staan sowieso basis en heb je nog steeds veel kans op goals/assists bij.

Erik Verhoef

saibaru?

niet fit?

lorry17_
jasper.js

Ik wil wel sparren met je

Erik Verhoef

Pepi rust

Breum weer eens out

Taylor ???

AlexDen
Erik Verhoef
Pepi rust Breum weer eens out Taylor ???    

Pepi rust? Las alleen het nieuwsbericht dat ze de laatste training moeten aankijken. Is er een nieuw bericht?

Astarloa

Erik komt even flink wat onrust zaaien.

kevinraar
jasper.js

hoi ik wil dat wel doen stuur gerust een bericht

Rob94

Mensen die in paniek schieten over Taylor, FootballTransfers is echt een van de slechtste bronnen om je keuzes vanaf te laten hangen.

@BartB, je spreekt jezelf best tegen door Timber als vervanger te kiezen. Check vooral even het nieuws van de afgelopen dagen ;p 

BartB
Rob94
Mensen die in paniek schieten over Taylor, FootballTransfers is echt een van de slechtste bronnen om...

Dat z'n aanvoerders band is afgenomen en hij zelf graag een transfer wil maken? Er is nog geen interesse vanuit andere clubs voor Timber. Dus dat is wat anders dan een bod van 29 miljoen op Taylor.

Daarnaast was Timber woensdag belangrijk voor Feyenoord. Dus ik zie niet echt een reden waarom hij niet in de basis zou staan?

1 2 ... 495 496 497 498

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.