Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 497 498 499 500 »
NOAD1912

Even een vraag voor de mede indexspelers die net als ik alle (TopCoach) spellen meedoen dit seizoen. Ik heb nu in beide podcasts (KKD en Ere) de opmerking voorbij horen komen dat de beste 3 Top Coach spellen meetellen voor de Tendex. Dat zie ik a. nergens terug in de spelregels op Scorito zelf en b. als ik kijk naar de spelers die bijvoorbeeld vorig seizoen alles meededen staan ze gewoon allemaal in de (top 10) Tendex.. Neem bijvoorbeeld de nr. 2 van de Diamond League, Kevin. Die heeft in zijn top 10:

1 TopCoach NL
4 TopCoach KKD
7 TopCoach UK
8 TopCoach BE
10 Champ Coach

Weet iemand hoe dit zit?

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie

Volgens mij geldt die opmerking voor de nieuwe tendex 

juist om het wat "gelijker" te maken.

RedDevil

Klopt. Die nieuwe regel (dus dat maximaal drie Topcoach-spellen meetellen voor je index) gaat in vanaf het nieuwe Tendex-seizoen. Dat start nu (of eigenlijk pas na de Vuelta, maar alle Topcoaches 2025/2026 vallen daarin).

shakingmcj

Onze subleague 'hoge pieken diepe dalen' zoekt we een nieuw lid. Combi gezelligheid en fanatisme in onze Discord server staat voorop. F1 en tennis kennis is een pré. Bij interesse stuur even je Tendex CV in een privébericht. 

Benzardi
hansotjes
Welke opstelling gaan jullie spelen dit weekend? ik verwacht weinig ploegen met de 0 dus heb nu een...

Theoretisch........................ is het voordeligst om met 4 spitsen te spellen, die krijgen namelijk geen min punten bij een tegen goal. 

Maar ja, wie neem je dan?

Europameister
Benzardi
 Theoretisch........................ is het voordeligst om met 4 spitsen te spellen, die krijgen nam...

Meerdink in de basis vanavond, als ze doorgaan moeten ze volgende week weer spelen. Maar krijgt Parrot dan zondag ook nog rust, of staat hij dan juist weer in de basis? Blijft een lastige kwestie. Perisic, Ueda, Parrot/Meerdink & Linssen denk ik voorlopig aan..

mirkodek
Europameister
Meerdink in de basis vanavond, als ze doorgaan moeten ze volgende week weer spelen. Maar krijgt Parr...

Parrot valt in en scoort weer (pingel weliswaar), dus die zal wel gewoon weer basis staan zondag. Vooralsnog verdient ie op deze manier wel een plekje in mijn vaste selectie.

NOAD1912
Vergane Glorie
Volgens mij geldt die opmerking voor de nieuwe tendex  juist om het wat "gelijker" te maken.

Bedankt (en ook Red Devil) voor deze info. Was mij ontgaan. 

Bobby37

Heb tot nu toe voor deze ronde staan:

4x psv, 2x az, 2x utrecht, 2x nec, 1x fey

Bank: 2x ajax, 2x nec

BartB

Voor mij een 3-4-3 dit weekend met

Basis: 4x PSV, 3x AZ, 2x FEY, 1x AJA, 1xNAC
Bank: 2x NAC, 1x TEL, 1x UTR

Tribune: K/V/V

Laatst gewijzigd
RedDevil

Ik ga het iets anders doen, paar gokjes:
Basis: 3x AZ, 2x PSV, 2x FEY, 1x AJA, 1x GRO, 1x HER, 1x UTR
Bank (m/a/a/a): 2x GRO, 1x PEC, 1x NAC

Captain Kees. Voelt goed in Volendam.

Maar heb zo'n vermoeden dat deze week bij zo'n beetje iedereen zal komen te vervallen.

hansotjes

Ik pak m zo aan dit weekend:

3x Az, 2x Feyenoord, 2x nec, psv, Ajax, Utrecht en telstar

2x nec, Az en ajax

Thijs1986

Ja dat zit er dik in . Ronde 3 en 4 veel makkelijke potten er weer tussen . die opmerking van Jans over het rouleren zondag van Utrecht , geeft me wel te denken over Utrecht , oppassen. 

klaas drr
RedDevil
Ik ga het iets anders doen, paar gokjes:Basis: 3x AZ, 2x PSV, 2x FEY, 1x AJA, 1x GRO, 1x HER, 1x UTR...

Kunt wat proberen als je dikke punten hebt gescoord de 1e ronde. 15% heeft meer als 1300 punten, das extreem veel ja.

dawizz

Voor mij ook 3-4-3 met 3x Feyenoord, 3x psv, 3x az en 1x Ajax en nec

Bank 2x Telstar, 1x nec en 1 x Utrecht 

Telstar wordt de verrassing dit seizoen, hadden vorige week binnen 5 minuten op 0-2 kunnen staan in de arena. Vanavond na 47 jaar weer een thuis overwinning in de eredivisie. Succes mannen 

steven20
Thijs1986
Ja dat zit er dik in . Ronde 3 en 4 veel makkelijke potten er weer tussen . die opmerking van Jans o...

Waar heb je die opmerking gelezen?

steven20
steven20
Waar heb je die opmerking gelezen?

Ik zie het al, nevermind. Dan klik ik El Karouani er toch weer uit, met Murkin een leuke back erachter zitten

1 2 ... 497 498 499 500 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.