Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 501 ... 530 531
NOAD1912

Ik denk ook dat NEC een aardige selectie heeft dit seizoen, ik heb er nu ook 2 waarvan 1 in de basis, maar het vertrouwen is wel heel groot hier. Ik bedoel Heracles uit.. waar komt dat vertrouwen vandaan jongens?

Europameister
Hazebol
Lotomba start in de basis, met de persco door rvp aangegeven.

Ow ja, ik lees het nu ook. Dan heb ik niks gezegd :-) 

Benzardi

Toch nog even op het laatste moment andere spelers ingebracht, of goed uitvalt zullen we zien. 😱

Ik speel met deze club heren: 3x Fey, 3x Az, 2x Psv, 2x Utr, 1x Ajx.............................. op de bank Nec ,Nac

Laatst gewijzigd
kevinraar
FRdustin
Ogawa, Chery, Linssen en Proper

ok kansb bestaat dat ogawa niet speelt omdat shioghai de eerste spits is hij waarschlijk weer terug is

Europameister

gokje gewaagd met Zonneveld in de basis en Hardeveld op de bank, vanwege hun leuke aanvallende spel tegen Ajax vorige week. Gelukkig is dit een oefenronde, want Telstar gaat het zeer lastig krijgen in de Eredivisie. Of PEC is beter dan van tevoren gedacht. 

FRdustin
kevinraar
ok kansb bestaat dat ogawa niet speelt omdat shioghai de eerste spits is hij waarschlijk weer terug...

Ik las juist dat hij nog bankie ging. Owaga 2x gescoord he

Benzardi

Gewoon heel het jaar Steijntje aanvoeder maken dan zit je altijd goed.

Uiteraard heb ik hem op het laaste moment zijn aanvoedersbandje afgepakt en ben voor de Piraat van AZ gegaan

thewout79

Weet iemand waarom ik voor de keeper van feyenoord 30 punten heb gekregen en voor een verdediger 54. 

Staat bij dat hij geel heeft gekregen, maar ik kan dit nergen retug vinden ?

Laatst gewijzigd
pirazzi

NOS Teletekst pagina 821-2 Gele kaart voor Timber en Wellenreuther.

thewout79
pirazzi
NOS Teletekst pagina 821-2 Gele kaart voor Timber en Wellenreuther.

o ja ik zie het staan. op livescore en flashcore stond het namelijk niet

thewout79

Dit is mijn eerste zeizoen dat ik dit speel dus ben nog even zoekende betreft de regels.

Na de eerste 4 speelrondes vervallen je 2 slechtste rondes.

maar hoe zit dat met de wedstrijd feyenoord-fortuna ( word speelronde 5 ingehaald ) en az - pec ( word speelronde 6 ingehaald ) word er dan na az - pec een herberekening gemaakt voor je 2 slechste rondes van de eerste 4 rondes ? 

of is het zo dat als speelronde 3 een van je 2 slechtste rondes is dat die vervalt , maar als je voor die ronde spelers van de eerdere genoemde 4 clubs in je team hebt staan die dus na de deadline nog een wedstrijd moeten inhalen dat die punten nog gewoon mee gaan tellen ?

Benzardi
thewout79
Dit is mijn eerste zeizoen dat ik dit speel dus ben nog even zoekende betreft de regels. Na de eerst...

Volgens mij komt er dan een herberekening, maar pin mij er niet op vast. 😶

Laatst gewijzigd
kevinraar

889 punten grhaald dit word mij team speelronde 3

kovar

sandler mauro junior baas

chery steijn til berghuis

linssen peresic weghorst

bank

crettaz

nauber

mijnans

zonneveld

Laatst gewijzigd
FRdustin
thewout79
Dit is mijn eerste zeizoen dat ik dit speel dus ben nog even zoekende betreft de regels. Na de eerst...

Dubbel

Laatst gewijzigd
FRdustin
thewout79

Herberekening 

Scorito1994

Gisteren de hele dag voetballen gekeken, maar wat een niveau zeg. Op Psv na zie ik alleen maar matige ploegen, wordt nog een karwei om de juiste spelers te nemen

Ecko

Ronde 3 lijkt net als ronde 1 een vrij eenvoudige te worden. Als de klassieke topclubs doen wat ze moeten doen, dan is het weer makkelijk scoren. Op zich wel sneu voor degenen die in ronde 2 (ook) goed presteerden, al zijn die scores niet hoog genoeg om er mee bij de beste twee rondes te eindigen. Om in een moeilijke ronde ook goed te presteren is knap. Is er niks te bedenken (ja, alles laten meetellen) om dat toch mee te wegen? (Ja, ik vraag dit ook voor mezelf.)

RedDevil
Ecko
Ronde 3 lijkt net als ronde 1 een vrij eenvoudige te worden. Als de klassieke topclubs doen wat ze m...

In de winterstop telt ook iedere 'tussenronde' mee als de transfermarkt open is. Dus inderdaad: wat mij betreft zouden ze dat in de zomer ook kunnen doen. Maar zal misschien een commerciële overweging zijn om het in de zomer anders te doen, zo kunnen ze langer nieuwe deelnemers erbij krijgen.

Europameister
Ecko
Ronde 3 lijkt net als ronde 1 een vrij eenvoudige te worden. Als de klassieke topclubs doen wat ze m...

Het enige is wel dat je moet gaan kijken of je spelers van Feyenoord/AZ gaat selecteren. Zij spelen niet dit weekend, die wedstrijden zijn verplaatst naar een andere datum. Ook met het oog op eventuele blessures/schorsingen. 

Twijfelachtig
Scorito1994
Gisteren de hele dag voetballen gekeken, maar wat een niveau zeg. Op Psv na zie ik alleen maar matig...

In slaap gevallen tijdens Twente-Psv dan? PSV speelde nou ook niet om over naar huis te schrijven.

dawizz
Scorito1994
Gisteren de hele dag voetballen gekeken, maar wat een niveau zeg. Op Psv na zie ik alleen maar matig...

Ik heb PSV anders sinds de vorm crisis van begin dit jaar niet zo beroerd zien spelen. Het was erg plichtmatig, zonder enige franje. En met twee geblesseerde spitsen ben ik er nog niet zo zeker van...

Wel maakt het de keuze voor meerdere middenvelders van PSV waarschijnlijker en lucratiever, maar wanneer komt Pepi terug?

Scorito1994
dawizz
Ik heb PSV anders sinds de vorm crisis van begin dit jaar niet zo beroerd zien spelen. Het was erg p...

Je hebt gelijk hoor over plichtmatig, maar wat moeten ze dan? Het wordt ze ook wel erg makkelijk gemaakt, en met kans op kaarten of geblesseerde kan ik ze niet eens ongelijk geven. Ik verwacht dat Pepi naar de interlandperiode terug komt, zou er vanuit gaan dat Psv zeker een spits gaat halen als Plea echt een zware blessure heeft.

Keshi
RedDevil
In de winterstop telt ook iedere 'tussenronde' mee als de transfermarkt open is. Dus inderdaad: wat...

Verschil is natuurlijk wel, in de winterstop ken je het raamwerk van de teams inmiddels, dat is aan het begin van de competitie toch wel anders. Ik heb veel punten in ronde 2, maar mij maakt het niet uit, sneu of niet. Andere jaren was ik blij dat er 2 rondes werden weggestreept. Voor mij is het belangrijkste dat je niet direct uitgeschakeld kan zijn tijdens een open transferperiode. En dat risico is groter nu dan tijdens de winterstop.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Voor mij hoeven die open rondes juist helemaal niet meer mee te tellen. De variantie is enorm soms. En dat is niet knap, maar vooral ook geluk hebben. De puzzel goed leggen voor en na de winterstop is de kunst en de lol, vind ik.

Europameister

Zojuist zijn alle aanpassingen doorgevoerd qua prijzen van spelers. Ik dacht dat spelers alleen goedkoper konden worden, maar Shiogai is van 1.25 naar 2.00 gegaan en Ogawa blijft ook 2.00. Dat vind ik dan raar, blijkbaar wordt Shiogai als basisspeler gezien en daarom hoger geprijsd, maar dan had Ogawa toch goedkoper moeten zijn? 

1 2 ... 501 ... 530 531

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.