Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 503 ... 531 532
Europameister
Nijmos
Ik vind Utrecht ook wel een risico, met mogelijk gerouleer.

Nou dat blijkt vanavond wel, geen El Karouani, Horemans en Rodriguez, mede vanwege de wedstrijd tegen Sparta. Hoe gaat dat dan dit weekend tegen Excelsior zijn.. 

shakingmcj

Onze subleague 'hoge pieken diepe dalen' zoekt we een nieuw lid. Combi gezelligheid en fanatisme in onze Discord server staat voorop. F1 en tennis kennis is een pré. Bij interesse stuur even je Tendex CV in een privébericht. 

Bobby37

Ik sla denk ik spelers van fey en az over deze ronde.

Wel zonde, want het zijn op papier makkelijke thuiswedstrijden maar ik ga voor zekerheid. 

Kans op blessures en schorsingen + het wordt dan een midweekse ronde. Dan zie ik het ook nog wel gebeuren dat er gerouleerd of vroeg gewisseld wordt om spelers te sparen voor het weekend erop.

Wie weet start bijv. Parrot wel tegen Feyenoord en Nec en geven ze hem een halve of hele wedstrijd rust thuis tegen Pec. Zelfde met steijn. Feyenoord heeft ineens 7-8 goede middenvelders, als je midweeks bij de rust voor staat kan ik me voorstellen dat ie Steijn rust gaat geven.

Heb voor nu 4x psv, 3x ajax, 3x Nec, 3x utrecht, 1x ga, 1x telstar. 

Wel geld over, dat voelt altijd verkeerd :) 

Thijs1986
Bobby37
Ik sla denk ik spelers van fey en az over deze ronde. Wel zonde, want het zijn op papier makkelijke...

Eens , en het Steijn geld geeft wel ineens hoop mogelijkheden . Til zal dit weekend ook spelen. 

denken jullie over de Ajax middenvelders, aanvallers . alleen weghorst lijkt me zeker dat ie speelt . 

KingNelom13

denken we dat een gloukh gaat spelen? en wie word de spits bij nec denken jullie? heb nu shiogai erin geklikt, gaat sws minuten maken, maar hoeveel

FRdustin

Ik sla feyenoord en az ook over dit weekend!

4x ajax, 4x nec, 3x psv, 3x utrecht en 1x GAE

Kathond

Niemand die twente spelers overweegt?

Scratzz
Kathond

Nope. Er zijn heel veel makkelijke wedstrijden. Je shopt liever bij Nec en Utrecht in een makkelijke thuiswedstrijd, dan bij een moeilijk voetballend Twente dat een uitwedstrijd heeft bij een middenmotor.

Europameister
Kathond

Nee, dan naast Ajax, NEC, Utrecht en PSV eerder nog Go Ahead en/of Telstar/Volendam. Ik zet Veerman op de bank, ideale wedstrijd om zijn eerste goal(s) van het seizoen te maken. 

Scorito1994

Iemand die weet of Haller al zal gaan spelen dit weekend?

ImmerGeradeAus

Is het al bekend of Ogawa of Shiogai gaat starten bij NEC?

Jo de Haan
ImmerGeradeAus
Is het al bekend of Ogawa of Shiogai gaat starten bij NEC?

Las op X dat NEC watcher Sander Janssen van Vi verwacht dat Shiogai start maar dit niet zeker weet.

Ben Van Heck

4x PSV, 4x Utrecht, 3x NEC, 3x Ajax, 1x Volendam dit weekend.

Van AZ en Feyenoord blijven we mooi af.

Ben Van Heck

4x PSV, 4x Utrecht, 3x NEC, 3x Ajax, 1x Volendam dit weekend.

Van AZ en Feyenoord blijven we mooi af.

Scorito1994

Is het verstandig om keeper en verdediger van dezelfde club te nemen?

kevinraar

mij team speelronde 3

crettaz

baas sandler gasiorowski 

cherry stein taylor til

linssen eresic wehorst

bank

kovar 

nauber

berghuis

zonneveld

kevinraar

mij team speelronde 3

crettaz

baas sandler gasiorowski 

cherry stein taylor til

linssen peresic wehorst

bank

kovar 

nauber

berghuis

zonneveld

Laatst gewijzigd
Kwz

Barkas 

viergever vdhoorn gasiarowski

steijn til (C) berghuis saibari chery 

peresic wegdorst 

bank : Jensen onal linssen trenskow

wvdw: 0-1 Volendam 

Kwz

Barkas 

viergever vdhoorn gasiarowski

steijn til (C) berghuis saibari chery 

peresic wegdorst 

bank : Jensen onal linssen trenskow

wvdw: 0-1 Volendam 

Kathond
Europameister
Nee, dan naast Ajax, NEC, Utrecht en PSV eerder nog Go Ahead en/of Telstar/Volendam. Ik zet Veerman...

Hoop niet dat je go ahead spelers had .... ik heb lekker van wolfswinkel bankie

Europameister
Kathond
Hoop niet dat je go ahead spelers had .... ik heb lekker van wolfswinkel bankie

Jawel, Breum dus schade nog wel beperkt. Gelukkig niet Mats Deijl. Maar Sparta is straks interessanter dan Go Ahead in de officiële fase. 

Kathond
Europameister
Jawel, Breum dus schade nog wel beperkt. Gelukkig niet Mats Deijl. Maar Sparta is straks interessant...

Ik vind heel veel clubs enorm wisselvallig spelen , makkelijke wedstrijden hebben ze het moeilijk en andersom .. en dan wanpresteren van sommige clubs / spelers zoals saibari , maar ook lastig om die te passeren omdat ie zeker is van zijn plek .. til levert maar kan ook in 1 keer op de bank belanden.. lastig lastig .. bij go ahead is alleen edvarsen interessant en bij sparta heeft lauritsen nar 2 teleurstellende jaren het in eens weer wel ..maar blijft ie leveren ? 

Kathond
Europameister
Jawel, Breum dus schade nog wel beperkt. Gelukkig niet Mats Deijl. Maar Sparta is straks interessant...

Ik vind heel veel clubs enorm wisselvallig spelen , makkelijke wedstrijden hebben ze het moeilijk en andersom .. en dan wanpresteren van sommige clubs / spelers zoals saibari , maar ook lastig om die te passeren omdat ie zeker is van zijn plek .. til levert maar kan ook in 1 keer op de bank belanden.. lastig lastig .. bij go ahead is alleen edvarsen interessant en bij sparta heeft lauritsen nar 2 teleurstellende jaren het in eens weer wel ..maar blijft ie leveren ? 

mirkodek

Sparta speelt wel aardig, en heeft na de proefrondes een redelijk makkelijk programma, maar van die ploeg overweeg ik eigenlijk alleen Lauritsen en Drommel.

NEC draait ook lekker, maar heeft een lastig programma meen ik me te herinneren. Chery is wel een redelijke no-brainer. Linssen ook interessant, en Önal eigenlijk ook.

Europameister
mirkodek
Sparta speelt wel aardig, en heeft na de proefrondes een redelijk makkelijk programma, maar van die...

NEC heeft de eerste grote test pas als de oefenrondes voorbij zijn, tegen PSV. Maar ook met een lastig programma zijn Chery en 1 of aanvallers van NEC  eigenlijk onmisbaar. Ronde 4 is interessant om te zien of Sparta ook thuis tegen Feyenoord een resultaat weet te behalen en PEC thuis tegen Utrecht, want daar zitten interessante goedkope spelers. 

1 2 ... 503 ... 531 532

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.