Ik sla denk ik spelers van fey en az over deze ronde.
Wel zonde, want het zijn op papier makkelijke thuiswedstrijden maar ik ga voor zekerheid.
Kans op blessures en schorsingen + het wordt dan een midweekse ronde. Dan zie ik het ook nog wel gebeuren dat er gerouleerd of vroeg gewisseld wordt om spelers te sparen voor het weekend erop.
Wie weet start bijv. Parrot wel tegen Feyenoord en Nec en geven ze hem een halve of hele wedstrijd rust thuis tegen Pec. Zelfde met steijn. Feyenoord heeft ineens 7-8 goede middenvelders, als je midweeks bij de rust voor staat kan ik me voorstellen dat ie Steijn rust gaat geven.
Heb voor nu 4x psv, 3x ajax, 3x Nec, 3x utrecht, 1x ga, 1x telstar.
Wel geld over, dat voelt altijd verkeerd :)
Eens , en het Steijn geld geeft wel ineens hoop mogelijkheden . Til zal dit weekend ook spelen.
denken jullie over de Ajax middenvelders, aanvallers . alleen weghorst lijkt me zeker dat ie speelt .
Ik vind heel veel clubs enorm wisselvallig spelen , makkelijke wedstrijden hebben ze het moeilijk en andersom .. en dan wanpresteren van sommige clubs / spelers zoals saibari , maar ook lastig om die te passeren omdat ie zeker is van zijn plek .. til levert maar kan ook in 1 keer op de bank belanden.. lastig lastig .. bij go ahead is alleen edvarsen interessant en bij sparta heeft lauritsen nar 2 teleurstellende jaren het in eens weer wel ..maar blijft ie leveren ?
Ik vind heel veel clubs enorm wisselvallig spelen , makkelijke wedstrijden hebben ze het moeilijk en andersom .. en dan wanpresteren van sommige clubs / spelers zoals saibari , maar ook lastig om die te passeren omdat ie zeker is van zijn plek .. til levert maar kan ook in 1 keer op de bank belanden.. lastig lastig .. bij go ahead is alleen edvarsen interessant en bij sparta heeft lauritsen nar 2 teleurstellende jaren het in eens weer wel ..maar blijft ie leveren ?
Sparta speelt wel aardig, en heeft na de proefrondes een redelijk makkelijk programma, maar van die ploeg overweeg ik eigenlijk alleen Lauritsen en Drommel.
NEC draait ook lekker, maar heeft een lastig programma meen ik me te herinneren. Chery is wel een redelijke no-brainer. Linssen ook interessant, en Önal eigenlijk ook.
NEC heeft de eerste grote test pas als de oefenrondes voorbij zijn, tegen PSV. Maar ook met een lastig programma zijn Chery en 1 of aanvallers van NEC eigenlijk onmisbaar. Ronde 4 is interessant om te zien of Sparta ook thuis tegen Feyenoord een resultaat weet te behalen en PEC thuis tegen Utrecht, want daar zitten interessante goedkope spelers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.