972 punten en nog 2 toppers te gaan, namelijk Steijntje en onze eigen Piet Piraat van Az.
Nec word een hele interessante ploeg want die spelen geen EU voetbal, wat een groot voordeel kan zijn. AZ en Utr hebben het nadeel van EU voetbal, maar hebben leuke goedkope spelers die na de winterstop een hoop meer kosten.
Hier 1299 punten met alleen Wellenreuther nog te gaan (wilde de gok met AZ/Feyenoord niet nemen, behalve met de keeper dus).
In mijn huidige conceptselectie staan inderdaad spelers van NEC en Utrecht, ondanks hun lastige programma (en in het geval van Utrecht ook nog Europees). Heb lang Pepi erin gehad maar die zou zo maar eens zijn plekje kwijt kunnen zijn aan Weghorst zodat de breedte verder versterkt kan worden.
Wie overweeg je van Utrecht? Ik verwacht dat El karouani nog weggaat. Verder Jenssen op mijn lijstje staan. Mogelijk Zichiel maar vindt twee middenvelders van Utrecht veel. NEC, Onal en Cherry op mijn lijstje.
Komende ronde afgezien van PSV weer wat lastiger. Ajax lijkt stabieler te worden achterin, maar vindt Volendam van de nieuwe promovendi het beste spelen dus wie weet.
Voor nu 4x PSV, 3x Ajax, 2x NEC, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x Feyenoord en 1x GRO.
Denken jullie dat Berghuis blijft spelen? Nu hij zelfs afgelopen weekend als captain mocht starten ipv Klaassen en Gloukh misschien wel op linksbuiten speelt lijkt het me aannemelijker dan 4 weken geleden.
Ik vind dit weekend logischerwijs vooral PSV interessant en daarnaast Ajax, AZ en toch ook wel Groningen die thuis tegen Heracles spelen en Twente uit bij Excelsior. Feyenoord uit naar Sparta, gaat Steijn zijn vader pijn doen, of zorgt Sparta voor een stuntje? Die 6.5 mln voor Steijn vind ik nog een lastige deze ronde.
Berghuis zeker interessant ja. Hij staat bij mij met potlood in de definitieve selectie. Voor komende speelronde in ieder geval. Ook gekozen voor 4x PSV, 3x Ajax, 3x NEC, 2x AZ, 2x Utrecht en 1x Groningen.
Ik heb de afgelopen jaren meestal zo rond de 25 punten per wedstrijd gehaald voor mijn 2e keeper. Dat geld moet toch beter kunnen renderen. Is het een grote gok om een keeper van 500k te nemen en vast op de tribune te zetten? Mocht de eerste keeper een langer durende blessure krijgen, dan maar een wissel er tegen aan gooien. Zijn er meer mensen die met dit idee spelen?
PSV lijkt me de enige kandidaat, maar daar verwacht ik ook veel doelpunten van dus dan mis je die middenvelders/aanvallers. Alternatief zou Groningen kunnen zijn, die hebben wel een kansje op de nul.
Een iets grotere gok is Utrecht, die hebben ook nog verdedigers die zelf punten kunnen scoren.
Ja het idee is juist dat je er ook een beetje mee bespaart en dan inderdaad voorin en op het middenveld alles psv en ajax kan kiezen, ofzo.
Geef je Twente een goede kans op de nul bij excelsior?
Normaal zou ik zeggen van wel, want Excelsior is echt niet veel soeps dit seizoen. Maar Twente ook niet, en ze hebben nog geen een keer de nul gehouden. En spelen ook nog eens uit, dus dan zou ik eerder de gok bij Groningen of Utrecht wagen.
Hier hetzelfde lijstje. Twijfel alleen over az uit bij nac na Europees voetbal . az laatste jaren wel steeds gewonnen daar. psv zal neem ik aan deze week saibari til perisic dest zijn voor de meeste.
Is Saibari een zekerheidje voor iedereen ja? Hoe zeker is het dat hij start i.p.v. Wanner?
Saibari heeft de afgelopen weken nou niet echt een hele sterke indruk gemaakt en Wanner lijkt me niet gehaald om de bank warm te houden...
Til, Dest en Perisic heb ik er inderdaad ook in voor komend weekend
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.