Ben het met je eens. Je moet een brede selectie hebben van veel clubs, waarbij die 5e verdediger en 5e aanvaller echt belangrijk gaan zijn. afhankelijk van de programma's zien wie je opstelt.
En ja , Steijn, Saibari en Pepi alledrie nemen, dan wordt de breedte al moeilijk.
utrecht en eagles gaan nu voor het eerst europees spelen sinds jaren, 8 wedstrijden, daar ga ik voorzichtig mee doen.
az feyenoord ajax en psv hebben hier natuurlijk meer ervaring mee, maar zullen veel rouleren. ik heb de wit van az ook op de radar, maar als je het programma ziet van az, dat is echt pittig. die gaan de nul weinig houden.
en als Dolberg komt, dat gaat weghorst verliezen denk ik de concurrentiestrijd. Dolberg in potentie natuurlijk in alles beter. Heb bij Wout toch het idee dat hij er staat bij gebrek aan beter, en een concurrent.
Ben het met je eens. Je moet een brede selectie hebben van veel clubs, waarbij die 5e verdediger en 5e aanvaller echt belangrijk gaan zijn. afhankelijk van de programma's zien wie je opstelt.
En ja , Steijn, Saibari en Pepi alledrie nemen, dan wordt de breedte al moeilijk.
utrecht en eagles gaan nu voor het eerst europees spelen sinds jaren, 8 wedstrijden, daar ga ik voorzichtig mee doen.
az feyenoord ajax en psv hebben hier natuurlijk meer ervaring mee, maar zullen veel rouleren. ik heb de wit van az ook op de radar, maar als je het programma ziet van az, dat is echt pittig. die gaan de nul weinig houden.
en als Dolberg komt, dat gaat weghorst verliezen denk ik de concurrentiestrijd. Dolberg in potentie natuurlijk in alles beter. Heb bij Wout toch het idee dat hij er staat bij gebrek aan beter, en een concurrent.
Wat denken jullie van Wanner? Is gehaald als vervanger van Tillman voor een fix bedrag en zal de meest vooruitgeschoven middenvelder worden als ie speelt.
Zoals het nu loopt lijkt het mee eerder dat Saibari of Veerman wordt gewisseld op het middenveld dan Til, maar die twee zie ik niet samen spelen eigenlijk.
Ik heb even de wedstrijdschema's bekeken voor de eerste fase. BIjna alle clubs spelen 6 keer thuis en 7 keer uit of andersom.
Uitzonderingen hierop zijn PSV en Heerenveen. Die hebben nu in de oefenfase al 3x thuis gespeeld. Gevolg is dat die in deze eerste fase dus allebei maar 5 keer thuis spelen en 8 keer uit.
dan neem je toch geen psv middenvelder ;p
ik speel met de gedachte om steijn en timber te pikken, vind ik geen gekke gedachte, is duur maar vertegenwoordigd veel punten verwacht ik.
als je kijkt naar de 3.5M spelers, want ik wilde eigenlijk veerman, maar grijpt weer een premier leqeu transfer mis voor de 2e keer in 2 jaar, die zal er flink de P in hebben en teleurgesteld zijn
Ik zou daar inderdaad ook mee oppassen, want als je de programma's bekijkt zijn bijv de keepers van Groningen en Sparta ook interessant. En ik heb niet het idee dat psv heel vaak de nul gaat houden, of in ieder geval niet meer dan kleinere ploegen die thuis heel sterk presteren. Wellicht is zelfs Koeman jr als 2e keeper op je tribune nog interessant, die kun je thuiswedstrijden tegen de kleinere clubs er ook best inzetten.
Verdedigers/middenvelders die veel scoren en assists geven zijn wat mij betreft interessanter, of net die ene extra spits van een topclub die je anders niet kunt nemen.
Yep. Met die nieuwe regels, is dat een stuk intressanter. Keepers dan lekker op je tribune. En je hebt die 2 teams ook gevonden. Gaan echt perfect met elkaar. Je zou zeggen dat Ronde 11 wat moeilijker is. Maar Groningen moet dat thuis winnen tegen het Twente wat we nu hebben gezien. Ook niet verkeerd om hun spitsen af te wisselen tussen basis/bank.
Klopt, al geloof ik wel dat Ueda voor nu gewoon de 1e spits is. Maar inderdaad enigszins onzeker. Maargoed, als Parrot inderdaad medio oktober weer terug is... en hij komt er meteen weer in, dan heb je met Meerdink voor 4M ook een dure bankzitter. Kunnen ook switchen naar Perisic, maar die zal door Bosz ongetwijfeld ook veel gerouleerd worden. Keuzes, keuzes....
Je kunt bij PSV gewoon bijna geen zekere spelers kiezen. Dat middenveld is één grote gokshow, waar ik denk ik vanaf ga blijven. Enige zekerheidjes vind je daar in de verdediging + Van Bommel. Meerdink verwacht ik wel vaak als basisspeler in de Eredivisie, dus die durf ik ook wel aan. En denk dat ik toch voor een Ajacied (Gloukh) ga, want die verwacht ik wel gewoon basis. Wat een ellende verder, haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.