Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 505 506 507 508
Thijs1986
mirkodek
Met de nieuwe opzet, waarbij je niet standaard altijd een K/V/M/A op de bank moet hebben, voelt het...

Ben het met je eens. Je moet een brede selectie hebben van veel clubs, waarbij die 5e verdediger en 5e aanvaller echt belangrijk gaan zijn. afhankelijk van de programma's zien wie je opstelt. 

En ja , Steijn, Saibari en Pepi alledrie nemen, dan wordt de breedte al moeilijk. 

utrecht en eagles gaan nu voor het eerst europees spelen sinds jaren, 8 wedstrijden, daar ga ik voorzichtig mee doen. 

az feyenoord ajax en psv hebben hier natuurlijk meer ervaring mee, maar zullen veel rouleren. ik heb de wit van az ook op de radar, maar als je het programma ziet van az, dat is echt pittig. die gaan de nul weinig houden. 

en als Dolberg komt, dat gaat weghorst verliezen denk ik de concurrentiestrijd. Dolberg in potentie natuurlijk in alles beter. Heb bij Wout toch het idee dat hij er staat bij gebrek aan beter, en een concurrent. 

Thijs1986
mirkodek
Met de nieuwe opzet, waarbij je niet standaard altijd een K/V/M/A op de bank moet hebben, voelt het...

Ben het met je eens. Je moet een brede selectie hebben van veel clubs, waarbij die 5e verdediger en 5e aanvaller echt belangrijk gaan zijn. afhankelijk van de programma's zien wie je opstelt. 

En ja , Steijn, Saibari en Pepi alledrie nemen, dan wordt de breedte al moeilijk. 

utrecht en eagles gaan nu voor het eerst europees spelen sinds jaren, 8 wedstrijden, daar ga ik voorzichtig mee doen. 

az feyenoord ajax en psv hebben hier natuurlijk meer ervaring mee, maar zullen veel rouleren. ik heb de wit van az ook op de radar, maar als je het programma ziet van az, dat is echt pittig. die gaan de nul weinig houden. 

en als Dolberg komt, dat gaat weghorst verliezen denk ik de concurrentiestrijd. Dolberg in potentie natuurlijk in alles beter. Heb bij Wout toch het idee dat hij er staat bij gebrek aan beter, en een concurrent. 

Benzardi

Paniek aankoop van Ajax als ze Dolberg gaan kopen, Weghorst zie ik makkelijker scoren dan deze deen.

ik denk dat ik er 1 van Ajax neem en dat is Taylor, die staat er altijd in en heeft het verleden jaar niet zo slecht gedaan (scorito gezien)

Nijmos
Benzardi
Paniek aankoop van Ajax als ze Dolberg gaan kopen, Weghorst zie ik makkelijker scoren dan deze deen....

Taylor niet zo slecht nee. Speelde toen wel bijna bij de kampioen en nu bij een subtopper.

Stiflerroonie

Wat denken jullie van Wanner? Is gehaald als vervanger van Tillman voor een fix bedrag en zal de meest vooruitgeschoven middenvelder worden als ie speelt. 

Zoals het nu loopt lijkt het mee eerder dat Saibari of Veerman wordt gewisseld op het middenveld dan Til, maar die twee zie ik niet samen spelen eigenlijk.

Stiflerroonie

En nu Traoré weg is en Gloukh linksbuiten lijkt, zal Berghuis een basisplaats behouden?

Nijmos
Stiflerroonie
Wat denken jullie van Wanner? Is gehaald als vervanger van Tillman voor een fix bedrag en zal de mee...

Ik zie er 4 voor 2 plekken en dat lijkt me teveel

BartB

Net zoals ieder jaar is het middenveld van PSV weer een breinbreker... Wanner zal inderdaad niet voor de bank zijn gehaald. Maar net zo goed zal Bosz ook niet Saibari, Til en Veerman op de bank willen zetten...

Ik ga gewoon 3 PSV middenvelders kiezen (Saibari vind ik te duur) 😂

kevinraar

heb nu dit team gemaakt voor mij definitiefe team wat vinden jullie ervan

kovar

crettaz

el karouani

graves

pereirra

van aanholt

gasiorowski

steijn

chery

til

berghuis

taha

britijn

ueda

linssen

peresic

descotte

willumsson

BartB

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier nu komende 2 weken z'n team online gaat gooien.

BartB

Ik heb even de wedstrijdschema's bekeken voor de eerste fase. BIjna alle clubs spelen 6 keer thuis en 7 keer uit of andersom.

Uitzonderingen hierop zijn PSV en Heerenveen. Die hebben nu in de oefenfase al 3x thuis gespeeld. Gevolg is dat die in deze eerste fase dus allebei maar 5 keer thuis spelen en 8 keer uit.

KingNelom13
BartB
Net zoals ieder jaar is het middenveld van PSV weer een breinbreker... Wanner zal inderdaad niet voo...

dan neem je toch geen psv middenvelder ;p 

ik speel met de gedachte om steijn en timber te pikken, vind ik geen gekke gedachte, is duur maar vertegenwoordigd veel punten verwacht ik.

als je kijkt naar de 3.5M spelers, want ik wilde eigenlijk veerman, maar grijpt weer een premier leqeu transfer mis voor de 2e keer in 2 jaar, die zal er flink de P in hebben en teleurgesteld zijn

dawizz
kevinraar
heb nu dit team gemaakt voor mij definitiefe team wat vinden jullie ervan kovar crettaz   el karouan...

5,5 miljoen voor 2 keepers vind ik wel heel erg veel budget, Kevin. Mijn 2 keepers kosten samen 2,25 miljoen. Die andere 3,25 kan ik dus extra investeren in doelpunten makers.

Europameister
dawizz
5,5 miljoen voor 2 keepers vind ik wel heel erg veel budget, Kevin. Mijn 2 keepers kosten samen 2,25...

Ik zou daar inderdaad ook mee oppassen, want als je de programma's bekijkt zijn bijv de keepers van Groningen en Sparta ook interessant. En ik heb niet het idee dat psv heel vaak de nul gaat houden, of in ieder geval niet meer dan kleinere ploegen die thuis heel sterk presteren. Wellicht is zelfs Koeman jr als 2e keeper op je tribune nog interessant, die kun je thuiswedstrijden tegen de kleinere clubs er ook best inzetten. 

Verdedigers/middenvelders die veel scoren en assists geven zijn wat mij betreft interessanter, of net die ene extra spits van een topclub die je anders niet kunt nemen. 

nonselen
Europameister
Ik zou daar inderdaad ook mee oppassen, want als je de programma's bekijkt zijn bijv de keepers van...

Yep. Met die nieuwe regels, is dat een stuk intressanter. Keepers dan lekker op je tribune. En je hebt die 2 teams ook gevonden. Gaan echt perfect met elkaar. Je zou zeggen dat Ronde 11 wat moeilijker is. Maar Groningen moet dat thuis winnen tegen het Twente wat we nu hebben gezien. Ook niet verkeerd om hun spitsen af te wisselen tussen basis/bank.

BartB

Tja... de enige Ajax speler die ik nog overwoog staat nu toch ook wel op losse schroeven. Wat denken jullie wie de vaste spits gaat worden? Ik vrees in ieder geval voor veel roulatie tussen Wghorst en Dolberg

Frits
BartB
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier nu komende 2 weken z'n team online gaat gooie...

Kevin is de enige die altijd z'n team mag delen, voor de deadline. 

Ben Van Heck

Zal Murkin vast op linksbuiten spelen bij Utrecht? Mocht dit het geval zijn is hij 100x interessanter dan El Karouani imo. 

Scratzz
Europameister
Ik zou daar inderdaad ook mee oppassen, want als je de programma's bekijkt zijn bijv de keepers van...

Blijft die Drommel daar wel de 1e keeper bij Sparta? Vind dat echt een matige keeper. Maar ik ben niet zo goed op de hoogte van de rest vd keepers van Sparta.

scoritofan
BartB
Tja... de enige Ajax speler die ik nog overwoog staat nu toch ook wel op losse schroeven. Wat denken...

Vind persoonlijk Dolberg de betere spits en ook beter bij ajax passen, maar met heitinga weet je het nooit. die kan Dolberg ook linksback zetten.

mirkodek

Jensen er dus lang uit met een blessure, dat is wel balen. Programma van Utrecht is niet super (zeker gezien Europees voetbal) maar Jensen was heerlijk in vorm. Zechiël als vervanger zie ik niet zo zitten denk ik.

mirkodek

Parrot er ook voor langere tijd uit waarschijnlijk. Dus nog even bepalen of het dan Meerdink wordt of toch Ueda...

BartB
mirkodek
Parrot er ook voor langere tijd uit waarschijnlijk. Dus nog even bepalen of het dan Meerdink wordt o...

Feyenoord heeft toch ook een nieuwe spits gekocht? Geen idee of dat concurrentie is voor de basisplaats van Ueda?

mirkodek
BartB
Feyenoord heeft toch ook een nieuwe spits gekocht? Geen idee of dat concurrentie is voor de basispla...

Klopt, al geloof ik wel dat Ueda voor nu gewoon de 1e spits is. Maar inderdaad enigszins onzeker. Maargoed, als Parrot inderdaad medio oktober weer terug is... en hij komt er meteen weer in, dan heb je met Meerdink voor 4M ook een dure bankzitter. Kunnen ook switchen naar Perisic, maar die zal door Bosz ongetwijfeld ook veel gerouleerd worden. Keuzes, keuzes....

Ben Van Heck

Je kunt bij PSV gewoon bijna geen zekere spelers kiezen. Dat middenveld is één grote gokshow, waar ik denk ik vanaf ga blijven. Enige zekerheidjes vind je daar in de verdediging + Van Bommel. Meerdink verwacht ik wel vaak als basisspeler in de Eredivisie, dus die durf ik ook wel aan. En denk dat ik toch voor een Ajacied (Gloukh) ga, want die verwacht ik wel gewoon basis. Wat een ellende verder, haha.

1 2 ... 505 506 507 508

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.