Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 505 506 507 508 »
NielsH97

Bij PSV gaat Wanner in mijn ogen wel een zekerheidje zijn, voor het betaalde bedrag zal hij wel gaan spelen. Kan daarnaast ook op rechtsbuiten en dan verplaatst Perisic naar linksbuiten. 

Nu Parrott eruit ligt tot de interlandperiode in oktober, lijkt Meerdink een hele leuke kandidaat om mee te nemen. Verder is Smit een optie op het middenveld maar is het de vraag of hij gaat leveren en hoe de verdeling met Mijnans gaat uitzien.

Zekerheid omtrent Weghorst is bij mij nu wel afgenomen, middenvelder bij Ajax zou voor mij Taylor moeten zijn.

Zekerheidjes voor mij zijn op dit moment Chery, Steijn, El Karouani (indien hij blijft), Dest, van Aanholt, Ihattaren en Willumson.

Stiflerroonie

Zit toch te twijfelen over Pepi. Is blessure gevoelig, maar heeft met het wegvallen van Plea geen echte directe concurrentie en omdat het middenveld nog zeer onduidelijk is steek ik dat geld liever in de 1e spits van PSV

bdebouwer

Boadu is net aangetrokken, dus zeker wel concurrentie

Jo de Haan

Andries Noppert is zijn basisplaats bij SC Heerenveen weer kwijt. Dat heeft Robin Veldman woensdag bevestigd aan de Leeuwarder Courant. Bernt Klaverboer(1.25m),  is de nieuwe eerste keeper van Heerenveen. En dus niet Nordin Bakker.

Laatst gewijzigd
BartB
Ben Van Heck
Je kunt bij PSV gewoon bijna geen zekere spelers kiezen. Dat middenveld is één grote gokshow, waar i...

Zekerheidjes in de verdediging bij PSV is ook wellicht minder nu Salah Edine is gekocht?

Maar ik ben het met je eens wat betreft 'wat een ellende'. Ondanks de wanprestatie van afgelopen weekend gaat PSV natuurlijk heel veel wedstrijden heel dik winnen. Maarja het zal een grote roulatie carrousel worden..

Laatst gewijzigd
mirkodek
BartB
Zekerheidjes in de verdediging bij PSV is ook wellicht minder nu Salah Edine is gekocht? Maar ik ben...

Ik ga er vanuit dat Salah-Eddine voor de basis is gehaald en dat hij dus links gaat spelen en Dest op rechts. Voor mij een reden om die beiden waarschijnlijk mee te nemen. Wil daarnaast graag nog een middenvelder/aanvaller van PSV omdat die gewoon weer kampioen gaan worden, maarja: wie? Dan neig ik toch naar Veerman (ook omdat die de goedkoopste is), die speelt toch eigenlijk wel het vaakst. Van Bommel/Perisic zou ook kunnen, maar daar is het inderdaad één grote carousel.

Spelers van Ajax laat ik waarschijnlijk helemaal links liggen. Wijndal is leuk geprijsd en zal veel gaan spelen, maar Ajax gaat ongetwijfeld weer wisselvallig presteren en niet vaak de nul houden. Klaassen/Berghuis ook interessant geprijsd, maar die gaan niet alles spelen. Gloukh veel te duur voor de (on)zekerheid dat die gaat spelen. En Weghorst met de komst van Dolberg ook allerminst een garantie.

Stiflerroonie
bdebouwer
Boadu is net aangetrokken, dus zeker wel concurrentie  

Met een contract van 1 seizoen zie ik hem echt als 3e spits die sporadisch mee mag doen. 

Hij heeft het nergens laten zien en was bij Twente ook echt onzichtbaar weer. 

bdebouwer
mirkodek
Ik ga er vanuit dat Salah-Eddine voor de basis is gehaald en dat hij dus links gaat spelen en Dest o...

Veerman wordt over het algemeen ook redelijk veel gerouleerd als ze ook cl spelen. 

BartB
Jo de Haan
Andries Noppert is zijn basisplaats bij SC Heerenveen weer kwijt. Dat heeft Robin Veldman woensdag b...

Van Heerenveen ga ik denk ik heel ver weg blijven. Hebben een best gunstig programma gehad nu de eerste 4 wedstrijden en toch maar 2 puntjes. Resterende eerste seizoenshelft moeten ze 8 keer uit en maar 5 keer thuis. Alle toppers krijgen ze ook nog tegen. Dat maakt verdedigers en een keeper van Heerenveen niet heel interessant. Voor de rest lopen daar weinig verschilmakers rond vind ik.

Net als dat ik in m'n voorlopige team ook niet 1 speler van Ajax heb staan. Weghorst stond er lang in maar ik denk dat Dolberg toch meer minuten zal gaan maken. Maarja, te veel onzekerheid daar in de spits. Ajax kijken we na de winterstop wel weer als Heitinga weg is 😂

Laatst gewijzigd
Europameister
Ben Van Heck
Zal Murkin vast op linksbuiten spelen bij Utrecht? Mocht dit het geval zijn is hij 100x interessante...

Ik heb ze nu beide in m'n team geklikt, want Cathline ligt er lang uit en als John Murkin straks linksbuiten blijft staan, heb je een verdediger in het spel die goals en assist gaat opleveren. En El Karouani ook voor assists en goals uit vrije trappen, afstandsschoten. Nu Jensen en De Wit eruit liggen blijf ik van het middenveld af. 

mirkodek
Europameister
Ik heb ze nu beide in m'n team geklikt, want Cathline ligt er lang uit en als John Murkin straks lin...

Is er iemand die meer info heeft of Murkin inderdaad nu structureel als linksbuiten wordt opgesteld? Zo ja, dan issie interessant. Zo nee, dan is het een dure (waarschijnlijk) bankzitter.

BartB
mirkodek
Is er iemand die meer info heeft of Murkin inderdaad nu structureel als linksbuiten wordt opgesteld?...

Tja als daar een eenduidig antwoord op was zou iedereen 'm wel in z'n team hebben.

Het is een gok die je heeeel veel punten op kan leveren of een gok die je veel weggegooid geld kan opleveren.

Europameister
mirkodek
Is er iemand die meer info heeft of Murkin inderdaad nu structureel als linksbuiten wordt opgesteld?...

Ik kan alleen terugvinden dat hij in zijn periode bij Schalke 04 en in het begin bij Volendam ook regelmatig linksbuiten stond. En in een interview zegt hij dat het prima zou zijn als El Karouani blijft en hij linksbuiten speelt, omdat ze elkaar dan ook kunnen afwisselen. Maar ja, het is aan Jans om het ook zo te gaan doen. Dus een risicovolle pick, gebaseerd op 1 wedstrijd. 

Nijmos

Als Cathline weer fit is is het sowieso klaar toch?

Thijs1986
Europameister
Ik kan alleen terugvinden dat hij in zijn periode bij Schalke 04 en in het begin bij Volendam ook re...

Blake zal ook wel regelmatig linksbuiten gezet worden. Die heeft het best aardig gedaan tot zover. 

Vergane Glorie

allemaal Klaverboer er nu in??;)

BartB

Al zou Manuel Neuer nu de keeper van Heerenveen worden dan komt ie nog niet in mn team 🤣

Ik heb weinig vertrouwen in Heerenveen 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 505 506 507 508 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.