Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 506 507 508 509 »
RedDevil
Bobby37
Een leuke gok die ik nog niet voorbij heb zien komen is patati van AZ. Duurste aankoop ooit, dus je...

Ja mijn handen jeuken ook een beetje voor zo'n relatief goedkoop gokje met hoge upside. Maar aan de andere kant: AZ heeft Sadiq, Daal en Jensen ook nog voor de vleugels. Sadiq en Daal deden het de afgelopen weken prima, Jensen is ook nieuw. Dus ze zullen alle 4 hun speelminuten wel krijgen. Mijn hoofd zetg dan dat Patati geen vetpot gaat worden...

Renato123

Een van de weinige zekerheden in mijn team is Mexx Meerdink. Neemt iedereen die mee?

Thijs1986
Renato123
Een van de weinige zekerheden in mijn team is Mexx Meerdink. Neemt iedereen die mee?

Maar die gaat eind october wel gerouleerd worden met parrott weer en zeker met die Europese potten. Dat is wel tricky 

Thijs1986
RedDevil
Ja mijn handen jeuken ook een beetje voor zo'n relatief goedkoop gokje met hoge upside. Maar aan de...

Az zwaar programma zeg. En met die Europese wedstrijden. Team zit wel heel goed in elkaar . maar die vleugelaanvallers die zal Martens zeker rouleren, die patati is wel echt een jongen met potentie zeg, goede stats 

mirkodek

Zekerheidjes bij AZ zijn wel Mijnans en Smit (en Clasie, maargoed die is niet interessant voor Scorito). Meerdere opties dus voor de vleugels, dus dat is tricky. Idem voor Meerdink zodra Parrot weer terug is. Achterin is De Wit natuurlijk leuk. 

1 2 ... 506 507 508 509 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.