"Het is een lichte blessure", legt Willumsson tegenover ESPN uit. Over de duur van de blessure kan de spits weinig kwijt. "We moeten het bekijken, hopelijk kan ik zo snel mogelijk terug zijn." Willumsson trainde vrijdagochtend individueel op Sportpark Corpus den Hoorn. Er zal later vandaag nader onderzoek worden gedaan om de ernst van de blessure vast te stellen.
Haha ik vraag me dit ook af, is leuk dat iedereen spelers van Sparta wil nemen. Maar ik lees ineens overal 2/3 Spartanen in hun team hebben staan. Ja we hebben een moeilijk programma gehad in het begin, Maar geloof me Sparta is in alle thuis of uit duels geen zekerheid. Ik zie ook in heel veel teams Van Aanholt staan vanwaar die vertrouwen in hem heeft echt nog weinig gepresteerd en zeker qua scorito punten niet bij Sparta.
Omdat er momenteel erg veel middelmaat in de Eredivisie is die allemaal kunnen degraderen. Ik heb ook geen vertrouwen in Heracles, Excelsior, Nac, Telstar, Volendam, Pec, Fortuna. Nou dan zit je nog met een Heerenveen met slechts 5 thuiswedstrijden, Twente en GAE die nog niet sterk ogen en een NEC wat een heel moeilijk schema heeft.
Bij gebrek aan beter zit je dan met een Sparta wat in ieder geval 7 thuiswedstrijden heeft en al 4 moeilijke wedstrijden gehad heeft.
Dat is mijn redenatie, maar dat kan ook helemaal fout gaan natuurlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.