Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 519 520 521 522 »
Primozeh

team staat nagenoeg volledig. Er zijn echter nog een paar kleine vraagtekens. 

Wat denken jullie van barkas als keeper? 

wie is een interessantere pick. V aanholt of Van der Hoorn

koeman jr lijkt een leuke pick, maar ga je die niet standaard op de tribune zetten?

Europameister
Europameister
ESPN 

En NOS ook. Krijgt vandaag een MRI scan 

NOAD1912

"Het is een lichte blessure", legt Willumsson tegenover ESPN uit. Over de duur van de blessure kan de spits weinig kwijt. "We moeten het bekijken, hopelijk kan ik zo snel mogelijk terug zijn." Willumsson trainde vrijdagochtend individueel op Sportpark Corpus den Hoorn. Er zal later vandaag nader onderzoek worden gedaan om de ernst van de blessure vast te stellen.

bdebouwer

Groot risico om hem mee te nemen dan. Kan zomaar een paar weken eruit liggen. Zawada duidelijk ook nog niet fit, want van Bergen gaat zijn plek overnemen. 

Spartaan
Ecko
Waarom is er op het forum zoveel vertrouwen in Sparta? Ze zijn twee keer afgedroogd (oké, tegen PSV...

Haha ik vraag me dit ook af, is leuk dat iedereen spelers van Sparta wil nemen. Maar ik lees ineens overal 2/3 Spartanen in hun team hebben staan. Ja we hebben een moeilijk programma gehad in het begin, Maar geloof me Sparta is in alle thuis of uit duels geen zekerheid.   Ik zie ook in heel veel teams Van Aanholt staan vanwaar die vertrouwen in hem heeft echt nog weinig gepresteerd en zeker qua scorito punten niet bij Sparta. 

Scratzz
Spartaan
Haha ik vraag me dit ook af, is leuk dat iedereen spelers van Sparta wil nemen. Maar ik lees ineens...

Omdat er momenteel erg veel middelmaat in de Eredivisie is die allemaal kunnen degraderen. Ik heb ook geen vertrouwen in Heracles, Excelsior, Nac, Telstar, Volendam, Pec, Fortuna. Nou dan zit je nog met een Heerenveen met slechts 5 thuiswedstrijden, Twente en GAE die nog niet sterk ogen en een NEC wat een heel moeilijk schema heeft.

Bij gebrek aan beter zit je dan met een Sparta wat in ieder geval 7 thuiswedstrijden heeft en al 4 moeilijke wedstrijden gehad heeft. 

Dat is mijn redenatie, maar dat kan ook helemaal fout gaan natuurlijk. 

Rubik

Zijn er hier mensen die Gooijer overwegen? Is weer volledig fit en opnieuw gehuurd door PEC van Ajax. Die huren ze niet om op de bank te zitten en heeft wel laten zien aanvallend te spelen als back.

Voor 750k een mooie optie als 5e verdediger?

GerwinHendriks94

Dacht dat ik klaar was: 

willumsson geblesseerd 

Yah en Descotte geblesseerd 

Pepi nog niet volledig fit...

terug naar de tekentafel 🥲

hoofdpijndossier dit jaar zeg...

Jantje04
GerwinHendriks94
Dacht dat ik klaar was:  willumsson geblesseerd  Yah en Descotte geblesseerd  Pepi nog niet volledig...

Yah en descotte ook ? Heb je de bron ?

Spartaan
Jantje04

Ja dit klopt. Las ik gisteren ook. Volgens mij noord Hollands dagblad 

hansotjes
Jantje04

Hebben kruisje op scorito

Pieters12

Waarom zie ik niemand hier iets over Haller zeggen. Is hij volledig onder de radar naar zijn matige huurperiode van vorig seizoen of ben ik nu dom en dat ik iedereen een goeie tip geef?

mirkodek

Benieuwd of er nu mensen Willumsson vervangen door Linssen bijvoorbeeld. 

1 2 ... 519 520 521 522 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.