Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 520 521 522 523 »
Topco
bdebouwer
Als ik Bosz zo hoor dan gaat die in de Eredivisie gewoon rouleren met Pepi en Boadu. Maakt hem nog e...

Waar bazeer je dat op? Heeft die niks over gezegd in de persconferentie.

Europameister
Topco
Waar bazeer je dat op? Heeft die niks over gezegd in de persconferentie.

Staat wel dat ie beschikking heeft over Boadu en Pepi, maar dat ze beide nog niet fit genoeg zijn voor 90 minuten. Dus dat wordt beide een helftje, ik weet niet of ik Pepi nog aandurf 

RuudTompot
Primozeh
team staat nagenoeg volledig. Er zijn echter nog een paar kleine vraagtekens.  Wat denken jullie van...

Barkas zat uit bij Sparta op de bank vanwege Europees voetbal

RuudTompot
Dynasty
Ik denk dat ik Willumsson, ondanks zijn blessure, gewoon laat staan. Het is natuurlijk een gokje, ma...

Misschien wel goed te wetren dat Zawasa een aankoop van de trainer is, met de ci8jfers die Willumsson nu heeft kan hij m onmogelijk wisselen, bij 3 weken eruit kan Willusson ook zomaar lang op bank belanden, ik neem m niet meer mee

Hazebol
Europameister
Staat wel dat ie beschikking heeft over Boadu en Pepi, maar dat ze beide nog niet fit genoeg zijn vo...

Kan toch ook gewoon 70 pepi en 20 min boadu zijn, je bent alles zelf aan het invullen.

KazigeKerel

Iemand enig idee wanneer Bijlow weer fit is? En of hij dan 1e keeper zal worden?

Sander95Z
KazigeKerel
Iemand enig idee wanneer Bijlow weer fit is? En of hij dan 1e keeper zal worden?

Bijlow is gewoon fit, zit hele seizoen al op de bank. RvP vond hem niet wedstrijdfit aan het eind van de voorbereiding en koos toen voor Wellenreuther

Triple200
De Groot
Voor iedereen die Aertssen van Pec heeft. Ze hebben Gooijer gehuurd van Ajax. Grote kans dat Aertsse...

Gooijer is nog herstellende van zijn knieblessure

bdebouwer

Hoe denken jullie over Vente? Eerste 4 wedstrijden niet gescoord dus redelijk onder de radar. Echter wel Sejk achter hem. 

Europameister
Hazebol
Kan toch ook gewoon 70 pepi en 20 min boadu zijn, je bent alles zelf aan het invullen.

Nou ja, ik lees dat ie heeft gezegd dat ze na de training kijken of 1 van de 2 fit genoeg is om te starten. Geeft nou niet echt vertrouwen om 6mln uit te geven aan Pepi. Kan idd zijn dat ie een uurtje speelt en dat dan Boadu erin komt

1 2 ... 520 521 522 523 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.