Mijn team tot de winterstop:
Keepers: Unnerstall, Van Oevelen
Verdedigers: Dest, Baas, De Wit, El Karouani, Rente
Middenvelders: Steijn, Breum, Nassoh, Saibari, Smit, Yah
Aanvallers: Ueda, Lauritsen, Vente, Pjaca, Brouwer
Ondanks het PSV-echec (5 goals en nul input weer van Saibari, haha) toch een redelijke score met 929. Ben benieuwd naar de komende weken!
Team staat ook
K: Branderhorst en Drommel
V: El Karouani, Dest, Watanabe, van Aanholt en Aertssen
M: Wanner, Steijn, Chery, Smit en Mootje
A: Pepi, Lauritsen, Patati, Willumsom en Trenskow.
Keuze voor Wanner lijkt nog niet goed uit te pakken. En Drommel en van Aanholt op het bankie gister ook niet. Toch niet mogen klagen met een score van 1006.
Dan zal ik ook delen waartoe ik ben gekomen:
K: Drommel & Koeman Jr.
V: Gasiorowski, Watanabe, Baas, Van Aanholt & Janse
M: Steijn, Berghuis, Chery, Taha, Duijvestijn & Ihattaren
A: Pepi, Perisic, Ueda, Lauritsen & Shoretire
Hopen dat Pepi een verschilmaker gaat zijn, met de 17% die hij slechts gekozen is. Als hij heel blijft zie ik 'm wel veel goaltjes maken. Bij een blessure heb ik budget zat op te shoppen bij Parrott/Weghorst/Dolberg zodra daar meer duidelijkheid is.
Hier een goed eerste weekend, maar met ruim 200 tribunepunten had het wel een stuk mooier kunnen zijn (ik weet heus wel dat ik dan de wel gescoorde punten er vanaf moet trekken, maar met Yarek durf ik te stellen dat het beter had kunnen zijn).
Wel gestegen en tevreden over mijn keuzes tot nu toe. Op naar volgende week
Bij mij ook uitstekend begonnen. Deze ronde 1032 punten. Nu op 99,9%. 98e van Nederland. Mag niet klagen.
Keepers: drommel en vaessen
Verdedigers: watanabe baas van aanholt lucassen en el karouani
Middenvelders: berghuis, mijnans, timber, til, chery en köckü
Aanvallers: pepi, peresic, ueda, linssen en de rooij
Opzich tevreden met mijn selectie (zie hieronder), maar als ik de andere teams omn mij heen bekijk, vraag ik me wel af of ik de miljoenen van Pepi dusdanig goed heb geïnvesteerd dat ik hier echt mee ga scoren. In mijn subleague zit bijvoorbeeld iemand met vrijwel hetzelfde team, waarbij de verschillen vooral Pepi/Owusu/Read vs Kovac/Baas/Watanabe/Perisic zijn.
Keepers: Kovac + Van Oevelen
Verdediging: Dest, El Karouani, Baas, Watanabe, Noslin
Middenveld: Steijn, Mijnans, Chery, Berghuis, Ihattaren, Yah
Aanval: Perisic, Ueda, Lauritsen, Willumsson, De Rooij
Overigens een matig weekend met maar 867 punten.
Niet super tevreden hier, maar ik moet ook zeggen dat er flink wat punten op mijn tribune zaten met Rente en Vaessen, nu onder het gemiddelde gescoord, als ik die twee erin had staan was de score best netjes geweest. Dus qua selectie redelijk tevreden, alleen als trainer heb ik gefaald ;-)
ze waren zeker slecht. Maar zeker een Pepi heeft afgelopen weekend zijn waarde als spits in de eredivisie al bewezen.
Ik zie eerder Perisic in de CL in de spits spelen en Pepi lekker doelpunten maken in de eredivisie...moet wel hierbij toegeven dat ik dit ook wel een heel fijn scenario vind!;)
Sowieso 1 van mijn Groningen spelers. Taha of Rente. Ik zie ze thuis tegen Telstar wel de 0 houden en Rente is veel betrokken bij de aanval. Chery tegen Heerenveen is ook een optie. Feyenoord/PSV/Ajax blijf ik van weg dit weekend qua captain keuze
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.