Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 528 ... 533 534
Scratzz

Heb geen Steijn genomen. Ik vond mn team niet leuk en wilde wel een gokje wagen dat volledig verkeerd kan uitpakken.

K: Wellenreuther, Van Oevelen

V: Dest, El Karouani, Watanabe, Sambo, Noslin

M: Timber, Veerman, Chery, Duijvenstijn, Ihattaren, Yah

A: Pepi, Perisic, Ueda, Lauritsen  Linssen

Scratzz

.

Laatst gewijzigd
Kathond

Over 2 weken weten we meer qua blessuergevoeligheid en rouleren van spelers bij de grotere clubs .. dus even geduld .. 

ImmerGeradeAus

Goedemorgen,

Leuke eerste wedstrijdavond weer. Mijn keuze voor Pepi als captain goed uitgepakt in ieder geval, fijn dat ik hem toch hem verkozen boven Perisic.

Benzardi

Auw ........................onze keeper (Barkas) geblesseerd uitgevallen, niet te hopen dat het lang duurt want dan moet ik het met een Koemannetje doen.

Maar gelukkig hebben onze eigen gigantjes het goed gedaan dit weekend, want wij zijn met 7,5% gestegen naar 95,5%.

Mollemaaktmenietuit

Team voor de eerste helft:

Drommel, Branderhorst 

Dest, Van Aanholt, Watanabe, El Karouani, Rente 

Steijn, Chery, Til, Berghuis, Taha, Yah

Perisic, Ueda, Lauritsen, Linssen, de Rooij

Jorqaef8794

Na deze speelronde (977 punten) op een mooie 99,3%. Toch blij dat ik er 3 van Groningen heb gekozen. 

Joep

Ik heb te lang gewacht met het definitieve team maken waardoor ik zaterdag in alle haast een team gemaakt heb en ben alles behalve tevreden. De oefenrondes scoorde ik goed en dit weekend was meteen zeer slecht. Ik zou het liefst meteen mijn gouden wissels gebruiken maar dat zou niet slim zijn. 

RedDevil

Mijn team tot de winterstop:
Keepers: Unnerstall, Van Oevelen
Verdedigers: Dest, Baas, De Wit, El Karouani, Rente
Middenvelders: Steijn, Breum, Nassoh, Saibari, Smit, Yah
Aanvallers: Ueda, Lauritsen, Vente, Pjaca, Brouwer

Ondanks het PSV-echec (5 goals en nul input weer van Saibari, haha) toch een redelijke score met 929. Ben benieuwd naar de komende weken!

NielsH97

Team staat ook

K: Branderhorst en Drommel

V: El Karouani, Dest, Watanabe, van Aanholt en Aertssen

M: Wanner, Steijn, Chery, Smit en Mootje

A: Pepi, Lauritsen, Patati, Willumsom en Trenskow.

Keuze voor Wanner lijkt nog niet goed uit te pakken. En Drommel en van Aanholt op het bankie gister ook niet. Toch niet mogen klagen met een score van 1006.

Rubik

Dan zal ik ook delen waartoe ik ben gekomen:

K: Drommel & Koeman Jr.

V: Gasiorowski, Watanabe, Baas, Van Aanholt & Janse

M: Steijn, Berghuis, Chery, Taha, Duijvestijn & Ihattaren

A: Pepi, Perisic, Ueda, Lauritsen & Shoretire

Hopen dat Pepi een verschilmaker gaat zijn, met de 17% die hij slechts gekozen is. Als hij heel blijft zie ik 'm wel veel goaltjes maken. Bij een blessure heb ik budget zat op te shoppen bij Parrott/Weghorst/Dolberg zodra daar meer duidelijkheid is.

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie

Hier een goed eerste weekend, maar met ruim 200 tribunepunten had het wel een stuk mooier kunnen zijn (ik weet heus wel dat ik dan de wel gescoorde punten er vanaf moet trekken, maar met Yarek durf ik te stellen dat het beter had kunnen zijn).

Wel gestegen en tevreden over mijn keuzes tot nu toe. Op naar volgende week

BonteKoe

Tevreden na deze speelronde, of zijn er al spijtkeuzes op te merken?
Bij mij een prima ronde; ruim 1000 punten, totaal 97%. 
Heb uiteindelijk zowel Pepi als Perisic in de voorhoede staan. Ik denk dat ik content mag zijn met die keuze.

kayke13

Bij mij ook uitstekend begonnen. Deze ronde 1032 punten. Nu op 99,9%. 98e van Nederland. Mag niet klagen.

Keepers: drommel en vaessen

Verdedigers: watanabe baas van aanholt lucassen en el karouani

Middenvelders: berghuis, mijnans, timber, til, chery en  köckü

Aanvallers: pepi, peresic, ueda, linssen en de rooij

mirkodek
BonteKoe
Tevreden na deze speelronde, of zijn er al spijtkeuzes op te merken?Bij mij een prima ronde; ruim 10...

Opzich tevreden met mijn selectie (zie hieronder), maar als ik de andere teams omn mij heen bekijk, vraag ik me wel af of ik de miljoenen van Pepi dusdanig goed heb geïnvesteerd dat ik hier echt mee ga scoren. In mijn subleague zit bijvoorbeeld iemand met vrijwel hetzelfde team, waarbij de verschillen vooral Pepi/Owusu/Read vs Kovac/Baas/Watanabe/Perisic zijn. 

Keepers: Kovac + Van Oevelen

Verdediging: Dest, El Karouani, Baas, Watanabe, Noslin

Middenveld: Steijn, Mijnans, Chery, Berghuis, Ihattaren, Yah

Aanval: Perisic, Ueda, Lauritsen, Willumsson, De Rooij

Overigens een matig weekend met maar 867 punten.

Laatst gewijzigd
Blaagstra

Leuke teams! Pepi kan nog tocj nog wel eens gaan leveren voor z'n sceuros. Ik heb m niet, wel Woutje. Combi drommel/vaesen kan niet beter starten. Überhaupt sparta/groningen goed voor dag. Dus dank allen voor dat signaal dat hun programmas ook goed afwissellen! 

Europameister
BonteKoe
Tevreden na deze speelronde, of zijn er al spijtkeuzes op te merken?Bij mij een prima ronde; ruim 10...

Niet super tevreden hier, maar ik moet ook zeggen dat er flink wat punten op mijn tribune zaten met Rente en Vaessen, nu onder het gemiddelde gescoord, als ik die twee erin had staan was de score best netjes geweest. Dus qua selectie redelijk tevreden, alleen als trainer heb ik gefaald ;-) 

mirkodek

De wedstrijd gisteren niet gezien maar wel gelezen dat Pepi en Saibari beiden (ik heb ze allebei niet) niet goed speelden. Met de blessure nu van Boadu, gaat Perisic waarschijnlijk vaker in de spits spelen. En die heb ik wel. Dus dat klinkt als gunstig nieuws.

Vergane Glorie
mirkodek
De wedstrijd gisteren niet gezien maar wel gelezen dat Pepi en Saibari beiden (ik heb ze allebei nie...

ze waren zeker slecht. Maar zeker een Pepi heeft afgelopen weekend zijn waarde als spits in de eredivisie al bewezen.

Ik zie eerder Perisic in de CL in de spits spelen en Pepi lekker doelpunten maken in de eredivisie...moet wel hierbij toegeven dat ik dit ook wel een heel fijn scenario vind!;)

Benzardi
mirkodek
De wedstrijd gisteren niet gezien maar wel gelezen dat Pepi en Saibari beiden (ik heb ze allebei nie...

Iedereen van PSV was gisteren slecht, niet alleen Pepi en Saibari.

Union thuis is natuurlijk een stuk moeilijker dan Ajax thuis 😁

Ben Van Heck

Wie gaan we cappen in deze lastige ronde? Neig zelf naar Chery of Rente.

scoritofan
Ben Van Heck

ik ga voor Taha. 

mirkodek
Ben Van Heck

Ik neig naar Perisic....

Europameister
Ben Van Heck

Sowieso 1 van mijn Groningen spelers. Taha of Rente. Ik zie ze thuis tegen Telstar wel de 0 houden en Rente is veel betrokken bij de aanval. Chery tegen Heerenveen is ook een optie. Feyenoord/PSV/Ajax blijf ik van weg dit weekend qua captain keuze 

Thijs1986

Pepi of een speler van Groningen . Ben langzaam wel beetje bezorgd over Steijn. Wordt gewisseld steeds, en veel concurrentie nu die ook terugkomen van blessures. die gaat denk ik wel eens moeten banken. Jammer

1 2 ... 528 ... 533 534

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.