Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 529 ... 534 535
Europameister
Thijs1986
Pepi of een speler van Groningen . Ben langzaam wel beetje bezorgd over Steijn. Wordt gewisseld stee...

Steijn was bij mij echt een no-brainer in mijn selectie, maar ondertussen denk ik dat ik met die 6.5 veel leukere dingen had kunnen doen. Maar ja, zo werkt het nou eenmaal met dit spelletje. Wie weet maakt ie er tegen AZ gewoon weer 2 

Peli
Europameister
Steijn was bij mij echt een no-brainer in mijn selectie, maar ondertussen denk ik dat ik met die 6.5...

Geduld is een schone zaak inderdaad. 

BonteKoe
Peli
Geduld is een schone zaak inderdaad. 

Er zal altijd een mindere ronde tussenzitten. Op lange termijn ben ik nog steeds overtuigd dat hij zijn punten gaat pakken. Voordeel blijft dat hij aanvoerder is en de vrije trappen en pingels neemt. Feyenoord komt vaak in de zestien, dus hij zal nog vaak in gelegenheid komen. Komt goed dit.

Laatst gewijzigd
BonteKoe

Is er ook een topic over KKD topcoach, ik kreeg deze niet zo gauw gevonden?

Kathond
Ben Van Heck
Wie gaan we cappen in deze lastige ronde? Neig zelf naar Chery of Rente.

Ik gok op rente , verdediging van de topclubs op de bank tribune .. 

Dynasty

De eerste 2 wedstrijden heeft Steijn gewoon gescoord en hij krijgt iedere wedstrijd wel een (grote) kans. Dus ik blijf wel vertrouwen in hem hebben dat hij zijn doelpunten en assists gaat maken. De vraag is alleen, gaat het de 6,5 miljoen waard zijn, want dat is niet niks.

B.Achterent

Heeft iemand toevallig een glazenbol betreft Gasiorowski, leek een goede keus als basis maar vorige week zat die op de bank..

Gr. Bert

Europameister
B.Achterent
Heeft iemand toevallig een glazenbol betreft Gasiorowski, leek een goede keus als basis maar vorige...

Hij zat tegen NEC op de bank vanwege de strategie van Bosz, vol op de aanval. Sildillia en Mauro geblesseerd, dus ik neem aan dat het Dest-obispo/Flamingo-gasiorowski-Salah Edinne wordt en Schouten weer op 6. Maar met Bosz weet je maar nooit! 

NOAD1912

Weet hier iemand hoe het met de lichte blessure van Berghuis en het met verkoudheid/cornavirusje/griepje van Linssen is?

NOAD1912
Kathond
Ik gok op rente , verdediging van de topclubs op de bank tribune .. 

Staat er voor mij nu ook nog in. Weinig vertrouwen in deze speelronde, want ik overweeg zelfs Ihatarren of Kaj de Rooij 😎

Benzardi

Ik hoop op veel nul - nulletjes dit weekend. 🤓

Bobby37

Ik gok denk maar op ueda of veerman als captain, weet het anders ook niet.

Blaagstra

Vd Brom effect bij Twente? Schat toch in dat die groep nog en nog meer de vorige oefenmeester gaat missen na z'n eerste wedstrijdbespreking als vriendje vd voorzitter

Blaagstra

Over missen gesproken; Farioli. Was wrslk niet z'on matige tussenpaus als door menigeen aangegeven . Als Johnny -'foutje van mij dat mijn spelers niet weten waar ze moeten staan'- komende wedstrijd hard onderuit gaat, gaat t los

Jorqaef8794

Hier wordt het denk maar Vaessen als captain. Gokje op de 0 tegen Telstar 

Benzardi

Onze aanvoeder van dit weekend  is de kers 🍒 op de taart van NEC  en nu maar hopen dat hij geen penalty mist. 

Laatst gewijzigd
Ecko
Blaagstra
Over missen gesproken; Farioli. Was wrslk niet z'on matige tussenpaus als door menigeen aangegeven ....

Is het niet veel moeilijker en tijdrovender om 'wrslk' te typen dan 'waarschijnlijk'? (Waarbij ik dan maar aanneem dat je met 'wrslk' waarschijnlijk 'waarschijnlijk' zult bedoelen.) Is dit jongerentaal? Ik vraag dit namens een boomer.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Wat een veldslag dit weekend, Chery -64, Ahmedhodzic -30, Penetra -6, Veerman -2 en Aanholt -6.

Ik ben bang dat ik volgend weekend Me, Myself & I moet opstellen om nog wat puntjes te halen. 🥴

MalafideFreriks

Van Bommel zwaar geblesseerd.  Ik kan hem 1 op 1 vervangen met Meerdink, maarja.. ik koos hem bewust niet vanwege de onzekere basisplek. Voor minder geld kan ik andere leukere aanvaller nemen en geld overhouden bij nog een uitvaller, of ik ga vol voor de hype nu. Ik neig wellicht naar Godts en hou een miljoen over. Daarmee kan ik bijvoorbeeld uitval Taylor opvangen voor gloukh. Of ik wissel bielica voor Wellenreuther en neem een goedkopere aanvaller, dan ben ik wel direct 2 wissels kwijt, maar iets in mij zegt dat die 500 punten makkelijk in te halen zijn zo vroeg in het seizoen, dus te goed om die gratis wissels te laten liggen. Iemand die ook van Bommel heeft en wil sparren in de dm?

Bolletjeslantaarn

Ik zit er over te denken om Berghius en Weghorts te wisselen voor Godts en Taylor .... Doen of toch laten zo ?

RedDevil
MalafideFreriks
Van Bommel zwaar geblesseerd.  Ik kan hem 1 op 1 vervangen met Meerdink, maarja.. ik koos hem bewust...

Balen voor je van Van Bommel. In jouw geval zou ik wel proberen om 'maar' 1x te wisselen. Echt zonde om nog eens 250 punten weg te gooien terwijl je dan iemand wisselt die gewoon speelt.

Laatst gewijzigd
Kathond

Ben zo blij met hlynson !! Die gaat me nog veel opleveren zegt mijn gevoel !! Bijna 1000 punten deze ronde .. ik ben tevreden 

SonnySide
Bolletjeslantaarn
Ik zit er over te denken om Berghius en Weghorts te wisselen voor Godts en Taylor .... Doen of toch...

Je gaat na twee speelronden al een dubbele wissel doen? Beiden gaan echt nog wel punten pakken. Vorig jaar had ik ook een aantal heerlijke weekscores met Weghorst captain, invallen en scoren. 

De enige reden om nu een wissel te doen is Van Bommel. Een vervanger maakt sowieso die 250 punten goed.

Scratzz
SonnySide
Je gaat na twee speelronden al een dubbele wissel doen? Beiden gaan echt nog wel punten pakken. Vori...

Bij de KKD heb ik inmiddels een Druijff, Reischl, Reith die niet in de basis staan (en nog 3 anderen die minder waard zijn). Ik denk dat als ik daar niet snel ingrijp, ook al is het heel snel, dat ik heel ver weg zak. Alleen ik heb geen idee wat de potentie is dat ze snel weer gaan spelen, de informatievoorziening is daar altijd lastig.

BonteKoe
Scratzz
Bij de KKD heb ik inmiddels een Druijff, Reischl, Reith die niet in de basis staan (en nog 3 anderen...

Ik heb Druijf gewisseld voor Postema. De helft van de bonuspunten al terugverdiend door zijn goal tegen FC Dordrecht. Ik heb ook nog Reischl, maar bij hem wacht ik nog ff af. Ik vermoed dat Van Mieghem weer snel veel minuten gaat maken en hij is altijd goed voor goals en assissts. Voor nu kan Reischl bij mij op de tribune gaan zitten, alle andere aanvallers maken iedere speelronde hun goaltjes tot op heden.

1 2 ... 529 ... 534 535

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.