Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 530 ... 534 535
bdebouwer

Reischl heeft zijn basisplaats verloren aan Jesse Bal die het erg goed doet. Ik heb zelf vorige week Druijf naar Postema, en Reischl naar Burgering gedaan. Maar zo vroeg wisselen blijft wel een risico .

Kathond

Leuk de kkd , maar even over komend weekend .. wie gaan we captain maken ? Komt u maar !! Ik pak hlynson..

mirkodek
Kathond
Leuk de kkd , maar even over komend weekend .. wie gaan we captain maken ? Komt u maar !! Ik pak hly...

Hier Berghuis waarschijnlijk, of Perisic.

Europameister
mirkodek

Ik denk Perisic of misschien wel Gasiorowski als gokje. Dolberg ook een eventuele optie, maar alleen als bekend is of Dolberg fit is en Weghorst niet. 

Peli
Kathond
Leuk de kkd , maar even over komend weekend .. wie gaan we captain maken ? Komt u maar !! Ik pak hly...

Waarschijnlijk Pepi

BonteKoe
bdebouwer
Reischl heeft zijn basisplaats verloren aan Jesse Bal die het erg goed doet. Ik heb zelf vorige week...

Zijn prima wissels. Ik twijfel nog of ik Reischl voor Burgering of voor Van Mieghem ga wisselen. Gevoelsmatig, ADO nu echt als titelkandidaat en met Van Mieghem, meer punten gaat opleveren dan Burgering... Ik kijk het denk ik nog even een ronde aan, mijn andere spitsen doen hun werk vooralsnog.

bdebouwer
BonteKoe
Zijn prima wissels. Ik twijfel nog of ik Reischl voor Burgering of voor Van Mieghem ga wisselen. Gev...

Ik ben zelf bewust even weggebleven van de Ado aanvallers ook met de reden dat die ook wat minder vasstaan op het opstelformulier op dit moment. 

BonteKoe
bdebouwer
Ik ben zelf bewust even weggebleven van de Ado aanvallers ook met de reden dat die ook wat minder va...

Klopt, ze hebben aardig wat opties voorin. Maar ik vind Burgering nog een beetje gehyped (jaja, heeft al wel veel punten gehaald), maar je zag het einde van het vorig seizoen dat tegenstander hem dubbel gingen dekken, toen werd zijn rendement zeer laag. Ik vraag me echt af of hij dit rendement daarom vol kan houden dit seizoen.
Van Mieghem is potentieel wel een basisspeler en zijn statistieken zijn uitmuntend. In iedergeval weer genoeg voer om na te denken over een wissel. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik denk dat ik voor Til ga mits basis. Anders Dest of Berghuis!

Kathond
mirkodek

Zat ik ook aan te denken , maar hoorde een beetje dat berghuis misschien wel gepasseerd gaat worden .. w eet iemand daar meer over ?

RedDevil
Kathond

Ik ga voor Saibari, net zoals afgelopen weekend.

BonteKoe

Ik ga voor Lauritsen als cap.

mirkodek
Kathond
Zat ik ook aan te denken , maar hoorde een beetje dat berghuis misschien wel gepasseerd gaat worden...

Geen idee met Heitinga, maar als ie niet speelt dan verander ik mn cap gewoon naar Perisic.

MalafideFreriks
Kathond

Ik mijn nieuwe aanwinst Mika Godts, na de gemiste kansen in Eindhoven, regent het zaterdag doelpunten en assisten vanaf de linkerkant in Amsterdam

Nijmos

Niet gewoon Steijn cap?

Vergane Glorie
Nijmos
Niet gewoon Steijn cap?

denk omdat men verwacht dat Feyenoord het moeilijk krijgt bij Groningen..

Maar goed afgelopen weekend was hij ook prima geweest.;)

Hier gewoon voor Pepi denk ik.

mirkodek

Weet iemand of Chery nu geschorst is of niet? Kan het nergens terug vinden en op Scorito zelf staat ook niks...

Jo de Haan

De schorsing van Tjaronn Chery is teruggebracht tot twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.  Hij mist nu alleen de wedstrijd tegen Az dit weekend.

Laatst gewijzigd
Benzardi

.

Ecko

'Sparta heeft een makkelijk programma'. Ja ja... Hebben we al spijt van Drommel en Van Aanholt? 

Jorqaef8794
Ecko
'Sparta heeft een makkelijk programma'. Ja ja... Hebben we al spijt van Drommel en Van Aanholt? 

Die gaan nog genoeg punten pakken. 

GoudenSchoen

Dit wordt een matige ronde:

1) Drommel i.p.v. Vaessen in definitieve selectie pakt nog niet lekker uit

2) Blessure Dest gemist

3) Rente na 3 minuten geblesseerd

4) Berghuis pas laat ingevallen

5) Steijn ziek en speelt niet

6) Linssen op het bankje - had ik graag met de kennis van gewisseld met Lauritsen

Ik ben benieuwd naar wat de meest gekozen formaties zijn. Ik snap dat dit afhangt van je team en de wedstrijden, maar zelf switch ik meeste tussen 1-3-5-2 en 1-3-4-3. Zijn dat ook de meest gekozen systemen door jullie?

oborobo

Hier ook geen Dest,Berghuis en Baas.

oborobo

Hier ook geen Dest,Berghuis en Baas.

Benzardi

Verleden week een hoop min punten, nu een hoop 0 punten.

Luister en huiver: verleden week hadden wij 108 min punten, deze week: Dest 0 punten, Pepi (aanvoeder) 0 punten, Steijn 0 punten en Aanholt 0 punten, je moet uitkijken dat je er geen alcoholist van word met dit 18tal.

Maar er is ook goed nieuws, we hebben deze week toch nog 622 punten gehaald en we staan op 86,6% in het AK.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 530 ... 534 535

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.