Zijn prima wissels. Ik twijfel nog of ik Reischl voor Burgering of voor Van Mieghem ga wisselen. Gevoelsmatig, ADO nu echt als titelkandidaat en met Van Mieghem, meer punten gaat opleveren dan Burgering... Ik kijk het denk ik nog even een ronde aan, mijn andere spitsen doen hun werk vooralsnog.
Klopt, ze hebben aardig wat opties voorin. Maar ik vind Burgering nog een beetje gehyped (jaja, heeft al wel veel punten gehaald), maar je zag het einde van het vorig seizoen dat tegenstander hem dubbel gingen dekken, toen werd zijn rendement zeer laag. Ik vraag me echt af of hij dit rendement daarom vol kan houden dit seizoen.
Van Mieghem is potentieel wel een basisspeler en zijn statistieken zijn uitmuntend. In iedergeval weer genoeg voer om na te denken over een wissel. 
Dit wordt een matige ronde:
1) Drommel i.p.v. Vaessen in definitieve selectie pakt nog niet lekker uit
2) Blessure Dest gemist
3) Rente na 3 minuten geblesseerd
4) Berghuis pas laat ingevallen
5) Steijn ziek en speelt niet
6) Linssen op het bankje - had ik graag met de kennis van gewisseld met Lauritsen
Ik ben benieuwd naar wat de meest gekozen formaties zijn. Ik snap dat dit afhangt van je team en de wedstrijden, maar zelf switch ik meeste tussen 1-3-5-2 en 1-3-4-3. Zijn dat ook de meest gekozen systemen door jullie?
Verleden week een hoop min punten, nu een hoop 0 punten.
Luister en huiver: verleden week hadden wij 108 min punten, deze week: Dest 0 punten, Pepi (aanvoeder) 0 punten, Steijn 0 punten en Aanholt 0 punten, je moet uitkijken dat je er geen alcoholist van word met dit 18tal.
Maar er is ook goed nieuws, we hebben deze week toch nog 622 punten gehaald en we staan op 86,6% in het AK.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.