Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 531 ... 535 536
Titivoeckler
Jorqaef8794
Die gaan nog genoeg punten pakken. 

En ook genoeg tegendoelpunten vrees ik. Sparta heeft de meeste tegendoelpunten van heel de eredivisie 

dawizz
Titivoeckler
En ook genoeg tegendoelpunten vrees ik. Sparta heeft de meeste tegendoelpunten van heel de eredivisi...

Ze hebben inderdaad al heel veel tegen gekregen, maar in de eerste 7 wedstrijden hebben ze met o.a. PSV, Eagles, Utrecht, Feyenoord en Twente ook al 5 tegenstanders gehad die vorig seizoen in de top 7 zijn geëindigd. Dus dat is volgens mij wel een beetje vertekend beeld. 

BartB
dawizz
Ze hebben inderdaad al heel veel tegen gekregen, maar in de eerste 7 wedstrijden hebben ze met o.a....

Dat 'vertekend beeld' hield ik me tot afgelopen weekend ook aan vast. Ook daaraan twijfelde ik al, want je hoeft geen 6 en 5 doelpunten tegen te krijgen tegen een PSV en Twente die ook niet goed draaien. 

Maar als je dan nu met 3-0 van Heracles verliest (de nummer laatst in de eredivisie, nog op 0 punten en pas 3 goals gemaakt in 6 wedstrijden)  is het niet echt een vertekend beeld meer. Ik begin te vrezen dat Sparta gewoon niet veel beter kan.

Dus ja... ik begin al wel spijt te krijgen van mijn Sparta keuzes.

SvenVDB

Wij zijn nog dringend op zoek naar een goede scorito speler voor onze enthousiaste subleague die met name al zeker meedoet met de KKD competitie. We spelen doorgaans mee in de top20 van de Battle of the Subleagues. Stuur mij een privéberichtje als je interesse hebt.

Benzardi

Dit weekend een Az-ter als aanvoeder........................... maar ja wie? 

We hebben in de aanbieding: Dhr. Penetra verdediger heeft al 2x gescoort en Sadiq aanvaller maar die speelt niet altijd.

Moeilijk, maar wel geinig.🤪

Bobby37

Zou voor Penetra gaan, die is nog lekker fit na gister :p

Kathond

Lastige ronde weer ,met Europese voetbal in de benen bij sommige .. wie gaan we cappen dit weekend ? Ik hou me  weer  vast aan hlyson al was het vorig weekend niet veel.. weet iemand of timber gaat starten? Kan er nog niet veel over lezen .. berghuis weer bij de selectie zag ik maar gaat ie stsrten ? Spannend spannend

Jo de Haan

Ik twijfel nog tussen tussen Mo, Mijnans, Peresic of Chery. Geen idee dus nog😅

mirkodek
Kathond
Lastige ronde weer ,met Europese voetbal in de benen bij sommige .. wie gaan we cappen dit weekend ?...

Ik blijf voorlopig even weg bij het cappen van Ajax spelers 😉 AZ heeft natuurlijk wel een tikkie gehad gisteren en Telstar speelt aardig, maar thuis zou AZ het toch wel moeten kunnen bolwerken. Dus ik neig naar Mijnans. PSV uit bij PEC kan ook, maar Perisic vind ik laatste tijd niet perse uitblinken.

oborobo

Wil eigenlijk Dolberg wisselen. 

Alternatief?

BartB

Ik heb Til in mijn team. Dus ik kijk eerst of die zaterdag weer in de spits start dan wordt dat mijn captain. Zo niet dan wijzig naar Steijn. Mocht die om wat voor reden dan ook ook niet spelen dan wordt het Chery of Linssen 

Peli

Grote kans dat hier Ueda dit weekend de band om krijgt.

RedDevil

Hier wordt het weer Saibari cap. Dat beviel prima de afgelopen twee weken.

BonteKoe

Vente krijgt bij mij het bandje om. Thuis tegen Excelsior.. Ik ga er goed voor zitten in iedergeval. Hattrickje in de maak.

Benzardi

Ik ben er over uit, we gaan een gokje wagen ................................ Dhr. Sadiq word dit weekend aanvoeder.

Laatst gewijzigd
Europameister

Ik wilde de band aan Ihattaren geven, maar daar staat een vraagtekentje bij, dus het wordt Taha vanavond tegen NAC. Ihattaren toch maar in de basis gezet, hoop dat hij wel gewoon speelt of anders als invaller punten scoort. 

MalafideFreriks

Mijn aanvoerder wordt Ueda of wellicht nog Godts. Ondanks de vorm van Ajax(lees verkeerde trainer en tactiek) vind ik dat ajax veel voor de goal komt en diepgang heeft. Laat het vandaag de dag zijn dat ze er als warmebroodjes ingaan..

MalafideFreriks
oborobo
Wil eigenlijk Dolberg wisselen.  Alternatief?

Meerdink 1 op 1, GODTS met geld over. Vente wellicht? 

MalafideFreriks
RedDevil
Hier wordt het weer Saibari cap. Dat beviel prima de afgelopen twee weken.

Legt je geen windeieren!

GoudenSchoen

Ik zit er sterk aan te denken om voor 2 golden subs te gaan:

1) Vaessen erin voor Drommel

2) Veerman erin voor Til

Ik houd dan 1M over, die zou ik dan in de winterstop weer kunnen gebruiken. 

Dit kost mij 500 punten, maar ik zie Drommel niet snel meer de 0 houden gezien alle tegengoals van Sparta en Veerman lijkt meer te leveren qua assists en goals dan Til, terwijl die nu aantal keer in basis start en straks weer op de bank komt. Kortom, hoop dat deze wissels 500 punten meer op weten te leveren dan als ik nu niets zou doen. Het alternatief is nu niets doen en dan 500 punten opstrijken bij de winterstop. 

Iemand nog argumenten waarom ik dit niet zou moeten doen? Als er hierna nog iets met mijn team gebeurt begrijp ik dat ik niets meer kan tot aan de winterstop...

mirkodek
GoudenSchoen
Ik zit er sterk aan te denken om voor 2 golden subs te gaan: 1) Vaessen erin voor Drommel 2) Veerman...

Ik baal ook dat ik Veerman niet heb, maar ik betwijfel of die je in de komende 8 wedstrijden 7 assists (of 4 goals) méér dan Til op gaat brengen. Dat is namelijk het verschil in punten dat je misloopt door een wissel te gebruiken. En aangezien ze beiden op dezelfde positie en bij dezelfde club spelen, is daar waar je het verschil in moet maken. Bij Drommel vs Vaessen is er wel een verschil in clubs, maar dan moet Groningen dus de komende 8 wedstrijden flink méér de nul gaan houden dan Sparta, flink meer gaan winnen en flink minder tegendoelpunten gaan krijgen. Lijkt me ook vrij lastig.

En het geld dat je overhoudt kun je niet gebruiken in de winterstop toch? Alleen bij een volgende wissel, maar je gebruikt al meteen beide. Of lees/begrijp ik de speluitleg verkeerd?

Laatst gewijzigd
Europameister
mirkodek
Ik baal ook dat ik Veerman niet heb, maar ik betwijfel of die je in de komende 8 wedstrijden 7 assis...

Die 250 punten voor Veerman had je gisteren al terug kunnen verdienen. 380 punten als je hem als captain had. Ik twijfel zelf over Berghuis eruit, Veerman erin en Dolberg eruit en Vente erin. Of zelfs Steijn/Berguis out, Gloukh/Veerman in. 

Thijs1986

Denk dat de komende twee weken veel gouden wissels gedaan gaan worden. Berghuis is duidelijk, die is gewoon geen basisspeler meer en zie hem dat ook niet meer worden. Ajax draait niet, trainer gaat misschien weg. V aanholt is ook z'n plek kwijt en zo zijn er nog een paar die veel gekozen zijn. pepi ook even afwachten of ie echt terug is over twee weken. 

Dus verwacht dat straks in de winterstop echt het merendeel gouden wissels gedaan heeft. dus die punten maken denk ik niet zo veel uit. Maar is maar een gevoel hè. 

mirkodek
Thijs1986
Denk dat de komende twee weken veel gouden wissels gedaan gaan worden. Berghuis is duidelijk, die is...

Ik speel wel met de gedachte om Berghuis te wisselen inderdaad, dat is geen gelukkige keuze gebleken. Als ik daar maar 1 wissel voor wil gebruiken, dan is in mijn ogen eigenlijk alleen Taha een optie. Ga nog maar even rekenen of dat handig is.

Ik speel ook met de gedachte om Berghuis + Dest in te wisselen voor Veerman + Gasiorowski. Maar dan ben je ook wel meteen beide wissels en 500 punten kwijt.

Berghuis is eigenlijk vooralsnog mijn enige keuze waar ik niet blij mee ben. Lauritsen, Mijnans en Perisic vallen vooralsnog wel wat tegen, maar goed.

Benzardi

Gegokt en verloren met Sadiq als aanvoeder , ik had gewoon Ueda moeten nemen .....................maar ja dat is altijd achteraf.

We hebben nog steeds meer punten dan het gemiddelde en nog 2 giganten te gaan (Linssen en Chery), dus we kunnen nog stijgen.🥳

Laatst gewijzigd
1 2 ... 531 ... 535 536

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.