Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 535 536 537 538
Thijs1986

wie cappen we dit weekend.  Voorlopig heeft lauritsen de band. een PSV'er durf ik niet aan. 

en Sem Steijn hamstring, dat lijkt me sterk dat ie dit weekend er bij is. Die zullen dat wel over de interlands heentillen. 

mirkodek
Thijs1986
wie cappen we dit weekend.  Voorlopig heeft lauritsen de band. een PSV'er durf ik niet aan.  en Sem...

Ja lastig weekend. Ik denk uiteindelijk gewoon Ueda uit bij de Eagles. De Rooij/Chery/Ihattaren vind ik net iets te risicovol, ook al spelen ze allemaal thuis.

Kathond
mirkodek
Ja lastig weekend. Ik denk uiteindelijk gewoon Ueda uit bij de Eagles. De Rooij/Chery/Ihattaren vind...

Ik pak hlynsson dit weekend

oborobo

Gewoon Saibari cap!

Thijs1986

Ja saibari natuurlijk ook gewoon beste optie eigenlijk ja na laatste weken. Verwacht dat psv ook wel wint daar, 2 dagen meer rust ook. 

weet iemand iets over Steijn?

Gids05

Hier cap twijfel tussen lauritsen of ueda   steyn zou ook nog kunnen maar weet niet of die mee doet

Benzardi
Thijs1986
Ja saibari natuurlijk ook gewoon beste optie eigenlijk ja na laatste weken. Verwacht dat psv ook wel...

Steijn heeft een hamstringblessure opgelopen en miste daarom de wedstrijd tegen VfB Stuttgart. De blessure is opgelopen tijdens de wedstrijd tegen FC Volendam en hij moest hierdoor gewisseld worden.

Ik denk niet dat hij dit weekend mee doet, maar misschien is het bankie een idee, mocht hij invallen en scoren pak je toch nog puntjes.

Ik ga dit weekend voor Ueda als aanvoeder.

Laatst gewijzigd
Thijs1986
Benzardi
Steijn heeft een hamstringblessure opgelopen en miste daarom de wedstrijd tegen VfB Stuttgart. De bl...

Precies. het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je met een hamstringblessure binnen 7 dagen weer kan spelen, dat heb ik nooit eerder gezien. laat staan basis. dat hij gister er niet was zegt ook wat.

zullen hem wel thuis laten zodat hij na de interlands hersteld kan aanhaken

mirkodek
Kathond
Ik pak hlynsson dit weekend

Auw....

dawizz

Heerlijk weekend, met Til als captain doorgestegen naar 99,4% 👍

scoritofan

Aankomend weekend mooi psv als eerste aan de beurt. Altijd handig voor de cappie keuze

BartB
scoritofan
Aankomend weekend mooi psv als eerste aan de beurt. Altijd handig voor de cappie keuze

Precies. Als Til weer in de spits start krijgt hij gewoon weer de aanvoerdersband. Wat ben ik blij dat ik Til in m'n team heb geklikt.
Grotendeels vanwege Til sta ik inmiddels op 98,5%

Scratzz

Ik zie dat er voor Marokko begin december ook nog een Fifa Arab Cup gepland staat. Ik ben niet bekend met dat toernooi, maar is dat een toernooi waar een Saibari ook gaat spelen? En bv een Salah (ivm Topcoach UK)

BartB
Scratzz
Ik zie dat er voor Marokko begin december ook nog een Fifa Arab Cup gepland staat. Ik ben niet beken...

Geen idee wat dat voor een cup is. Iemand anders wel?
21 December begint namelijk ook al de Afrika Cup. Geen idee wat dan nog het nut is van een Arab cup daar net voor?

Benzardi
BartB
Geen idee wat dat voor een cup is. Iemand anders wel?21 December begint namelijk ook al de Afrika Cu...

Het is een  invitatiecompetitie,

Een invitatiecompetitie (of invitatietoernooi) is een sportevenement waaraan deelnemers uitsluitend kunnen meedoen op basis van een persoonlijke uitnodiging door de organisator, in plaats van op basis van kwalificatie of een vaste competitiehiërarchie. 
De belangrijkste kenmerken en implicaties zijn:

• Selectie op uitnodiging: De organisatoren bepalen zelf welke landen, teams of individuele atleten mogen deelnemen, vaak om een sterk en aantrekkelijk deelnemersveld te garanderen.
  • Geen officiële status (vaak): Hoewel het toernooi door een overkoepelende bond (zoals de FIFA bij de Arab Cup) kan worden georganiseerd, telt het vaak niet mee voor officiële wereldranglijsten, kwalificatie voor grote kampioenschappen, of wordt het niet erkend als een officiële trofee. De FIFA Arab Cup van 2025 valt bijvoorbeeld buiten de internationale wedstrijdencyclus.
  • Flexibiliteit in opzet: De regels rondom deelnemers, prijzengeld en het speelschema kunnen flexibeler zijn dan bij een reguliere, officiële competitie.
  • Vriendschappelijk karakter: Dergelijke toernooien hebben vaak een vriendschappelijker of demonstratiekarakter, hoewel er nog steeds fel gestreden kan worden om de eer en prijzen. 

Kortom, het is een toernooi waar de uitnodiging centraal staat, in tegenstelling tot een open competitie waar iedereen zich kan kwalificeren of aanmelden.

BartB

Ok, maar de belangrijkste vraag is; Gaat Marokko hier op volle sterkte aan meedoen en dus Saibari heel de maand December wegkapen bij PSV?

Baskeee
BartB
Ok, maar de belangrijkste vraag is; Gaat Marokko hier op volle sterkte aan meedoen en dus Saibari he...

Nee

scoritofan
Baskeee
Nee

dit zijn duidelijke antwoorden. thx

Benzardi
BartB
Ok, maar de belangrijkste vraag is; Gaat Marokko hier op volle sterkte aan meedoen en dus Saibari he...

De kans is groot, denk ik. Het is toch een soort voorbereiding voor de Afrika Cup.

Jo de Haan

Om maar ff einde te maken aan deze onduidelijkheid: alleen spelers die in de Marokkaanse competitie spelen gaan voor Marokko spelen in Arab Cup.

Thijs1986

Verwacht bij Feyenoord - N.E.C. wel veel doelpunten. Wie cappen we dit weekend. Ik ga voor Saibari. 

oborobo

Guus Til start weer in de spits,dus als je hem hebt cappen!

Ecko

Ik bleef op Ueda, maar die lijkt z'n hoogvorm een beetje te hebben gehad. Min 12 voor Watanabe en ook voor de erin gewisselde De Busser, Koeman en Chery (voor straf) op de tribune; dat wil je allemaal niet. Een schamele 722 pt maar desondanks toch iets gestegen en nog dik op goud (lekker zo'n eigen veer).  

Voor komend weekend toch maar eens overstappen van Ueda naar Til? Of Linssen/Chery, Veerman tegen z'n dorpsgenoten? 

scoritofan

Nog 4 rondes kan niet wachten om weer te puzzelen. 

dawizz

Ben vooral ook heel benieuwd naar de prijsveranderingen in de winterstop 

1 2 ... 535 536 537 538

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.