Dat is achteraf makkelijk praten ja. Ik wilde sowieso 1 keeper van de traditionele top 3. Een goede keeper levert enorm veel punten op, dat wordt vaak onderschat. Kovar vond ik te duur en PSV krijgt vaak doelpunten tegen. Bij Wellenreuter was het op dat moment een risico of hij wel 1e keeper zou blijven als Bijlow weer fit zou zijn. Dus bleef Jaros over, en die had al 2x de 0 gehouden in de eerste 4 wedstrijden.
Ik zie eigenlijk niet in waarom je die wissel zou overwegen. Kost je 250 punten. Ze zijn allebei basisspeler bij hun club. Laten we uitgaan van een voor Parrott extreem positief scenario, dat hij 5 goals meer maakt dan Perisic tot de winter. Dat levert je 320 punten op. Maar: AZ heeft een pittig programma en is het best reëel dat PSV 2 wedstrijden meer wint. Dus dat zijn 36 pluspunten voor Perisic.
In dit scenario, dat voor Parrott zo'n beetje het maximale is, levert de wissel je een winst van 34 punten op. Hoezee. Dat betekent dus dat als Perisic ook maar 1 assist meer geeft dan Parrott in hetzelfde scenario, je al voor niks gewisseld hebt.
Ik twijfel enorm om Steijn om te wisselen voor Saibari.. meer mensen die dit overwegen? Verwachten de Feyenoorders hier dat Steijn basis gaat zijn tegen een FC Volendam, maar weer op de bank belandt bij de lastigere potjes?
Je kunt zeggen, dat kost 250 punten, maar met dit soort wissels heb je het wel over captainmateriaal, dus dan kan het snel oplopen.. toch enorm dilemma. Ik verwacht een getergde Steijn tegen Volendam in de basis bijvoorbeeld.
Nou, ondergetekende dus.
Jij hebt uiteraard minstens 15 geweldig scorende spelers geselecteerd en zult ver boven mijn 98% zitten, ik heb helaas Jaros en dus ook een minder goed functionerende kristallen bol dan de jouwe.
Dolberg?? Welke serieuze Scoritospeler neemt er nou Dolberg? ;)
Berghuis had ik ook, inmiddels niet meer.
Grootste ramp dit weekend: mijn De Rooij (PEC) scoort twee keer. Zat natuurlijk op de tribune😭
Nog effe een opmerking over de eerste goal van PEC gisteren. Volgens mij een schot van de Rooij dat via de lat terugkomt en dan via een speler van Heracles of een andere speler van PEC in het doel gaat? Dit was moeilijk te zien maar de bal kwam toch terug van de lat zo leek mij. Dan is het toch of een eigen doelpunt van de speler van Heracles of een doelpunt van die andere speler van PEC? Een paar weken geleden kwam de bal toch ook terug van paal/lat en ging via de keeper in het doel. Toen was het toch ook een eigen doelpunt van de doelman? Wat denken jullie? Of heb ik dit niet goed gezien?
Maar als je verder had gekeken was je wellicht ook op Chery uitgekomen. Uitstekende Scorito stats voorheen en een leidende/centrale rol in een uitstekend aanvallend draaiend NEC. Bovendien penalty nemer. Nog altijd een keuze waar ik achter sta ook als pakt die momenteel heel slecht uit. Baal voor mezelf wel meer van de keuze voor Berghuis, daarvan weet je dat er wel wat haken en ogen aan kunnen zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.