Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 534 535 536 537
Dynasty
Jo de Haan
Heb perisic al lang genoeg de tijd gegeven, kans is erg groot dat hij er toch uit gaat. Twijfel nog...

Hier hetzelfde. Ik kan hem 1 op 1 wisselen voor Ueda of Parrott, maar ben zo bang dat je dan zult zien dat Pericic ineens wel gaat scoren (of Ueda bv minder). Vanaf de definitieve fase ben ik ondertussen gezakt van 99,9% naar 93,8%, dus ik moet gevoelsmatig wel even iets doen omdat het team momenteel gewoon niet goed genoeg is.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Dynasty
Hier hetzelfde. Ik kan hem 1 op 1 wisselen voor Ueda of Parrott, maar ben zo bang dat je dan zult zi...

Als je Ueda niet hebt en Perisic wel, en je wil wisselen, dan lijkt me dat een redelijke no-brainer.

Corky18

Ik sta nu door wat keuzes die verkeerd uitpakken op 70%. Wat zou betere keuze zijn om te wisselen voor Perisic om het gat wat te dichten; Ueda (makkelijker programma) of Parrott (lagere pickrate)... of helemaal niet wisselen en hopen op opleving van Ivan.

mirkodek
Corky18
Ik sta nu door wat keuzes die verkeerd uitpakken op 70%. Wat zou betere keuze zijn om te wisselen vo...

Ik zou Parrot sowieso niet doen. Moeilijker programma en net terug van blesssure dus ik verwacht niet dat ie 250 punten méér gaat scoren dan Perisic in het restant.

Dynasty

Wie gaan jullie cappen dit weekend? 300% is toch flink. Ik twijfel tussen Vente of Lauritsen. Ik zal vast de verkeerde pakken😝.

Kathond
Dynasty
Wie gaan jullie cappen dit weekend? 300% is toch flink. Ik twijfel tussen Vente of Lauritsen. Ik zal...

Ja zot ook te denken aan lauritsen al denk ik dat ueda met een zwak verdedigend psv ook wel 1 of meer doelpunten gaat maken

RedDevil
Dynasty
Wie gaan jullie cappen dit weekend? 300% is toch flink. Ik twijfel tussen Vente of Lauritsen. Ik zal...

Hier dezelfde twijfel. Maar ik neig naar Vente.

Vergane Glorie

Ik probeer te rekenen en te rekenen.. maar denken jullie dat een wissel Berghuis > Meerveld meer oplevert of Berghuis > Schouten?

ik hoef niet echt budget vrij te spelen dus kijk naar de potentie.

alle suggesties zijn welkom

Asmaraz

Soortgelijk dilemma hier.. ik wil berghuis en willumsson ruilen voor Vente en taha/meerveld. Vraag me alleen af of ik daarmee de 500 bonuspunten goed maak

Peli
RedDevil
Hier dezelfde twijfel. Maar ik neig naar Vente.

Heb vooralsnog Lauritsen de band gegeven. 

Kan zijn dat deze last minute nog naar de arm van Ueda verhuist, maar waarschijnlijk niet. 

Europameister
Asmaraz
Soortgelijk dilemma hier.. ik wil berghuis en willumsson ruilen voor Vente en taha/meerveld. Vraag m...

Tja, Berghuis wisselen vond ik een no-brainer. Speelt niet, Ajax presteert niet en een moeilijk programma. Dan zou ik wel voor Meerveld gaan ipv Taha, Heerenveen begint steeds beter te draaien en speelt vanavond thuis tegen NAC. Meerveld meteen captain maken en 300% punten. ;-) 

Europameister

Captain is bij mij Vente, gelijk vanavond tegen NAC weet ik of het een leuk weekend gaat worden, of een frustrerend weekend, haha. Ik vind vooral mijn 3 psv en 3 fey spelers lastig, omdat ze tegen elkaar spelen. Gasiorowski en Watanabe beide opstellen, of juist niet, omdat het ook zomaar 3-3 kan worden?

Laatst gewijzigd
mirkodek

De knoop maar gewoon doorgehakt en Berghuis + Perisic ingewisseld voor Veerman + Vente. Die laatste ook meteen captain gemaakt.

Heb nu geld over, had ook voor Til kunnen gaan. Maar ik verwacht dat Veerman sowieso wel blijft staan en Til waarschijnlijk naar de bank verdwijnt als Pepi terug is.

Bobby37

Captain wordt denk ik ueda, nog een heel klein beetje twijfel over Parrot maar denk dat ik er wel van af kan blijven

Ecko

Het jeukt best wel maar ik heb Berghuis nog steeds (net als Perisic). Vorige week dik 1500 pt en nu sta ik op 99,3 %. Die extra 500 extra punten pak ik graag mee, want vooralsnog heb ik met Berghuis gewoon op de tribune genoeg mogelijkheden en is een wissel niet echt noodzakelijk (scheelt me ook veel keuzestress).

Never change a winning captain: ik blijf bij Ueda. Maar Til, Steijn, Lauritsen, Kasius en ook Yah heb ik serieus overwogen. 

oborobo

De opstellingen van KKD om 20.00 nog niet te zien!!

Dan wordt het onmogelijk om nog wisselingen te doen.

Jammer!

Pipi112

Www.flashscore.com. Daar staan de opstellingen minimaal 30 minuten voor aanvang van de wedstrijd al op.

oborobo

Dank voor de tip,Pipi. 

Pipi112

Geen dank. Proberen elkaar toch allemaal een beetje te helpen om tot goede resultaten te komen.

HZ57

Parrot boort me ongeveer 700 punten door de neus met zijn gemiste strafschop

RedDevil
HZ57
Parrot boort me ongeveer 700 punten door de neus met zijn gemiste strafschop

Had je hem cap? Ja dan is dit zo'n beetje de duurste misser die je kan overkomen 😯 Zonde! Maar positief bekeken: per saldo doe je alsnog goede zaken denk ik, gezien de karige prestaties van zo'n beetje alle andere veelgekozen cappies. Zelf had ik Vente, na de weken ervoor telkens Saibari te hebben gecapt...😂

Jo de Haan

Feyenoord thuis tegen Volendam. Ueda wordt mn cap dit weekend 

Dynasty

M'n kersverse duo Ueda (c) en Wellenreuter mogen het bij mij ook meteen laten zien tegen Volendam.

Peli
Dynasty
M'n kersverse duo Ueda (c) en Wellenreuter mogen het bij mij ook meteen laten zien tegen Volendam.

Wie had je eerst dan?

Jaros en .....?

Ecko

Ik had, nee heb, ook Jaros. Naast Koeman, dit maakt een wissel nu toch wel noodzakelijk. 

Twee opties:

1- Een op een ruilen voor Wellenreuther

of 2 - Vaessen erin. Met de winst op die wissel ook wissel 2 doorvoeren: Berghuis er ook uit (z'n niet-spelen kon ik nog opvangen) en Veerman erin.

Graag uw reactie.

1 2 ... 534 535 536 537

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.