Hier hetzelfde. Ik kan hem 1 op 1 wisselen voor Ueda of Parrott, maar ben zo bang dat je dan zult zien dat Pericic ineens wel gaat scoren (of Ueda bv minder). Vanaf de definitieve fase ben ik ondertussen gezakt van 99,9% naar 93,8%, dus ik moet gevoelsmatig wel even iets doen omdat het team momenteel gewoon niet goed genoeg is.
Tja, Berghuis wisselen vond ik een no-brainer. Speelt niet, Ajax presteert niet en een moeilijk programma. Dan zou ik wel voor Meerveld gaan ipv Taha, Heerenveen begint steeds beter te draaien en speelt vanavond thuis tegen NAC. Meerveld meteen captain maken en 300% punten. ;-)
Captain is bij mij Vente, gelijk vanavond tegen NAC weet ik of het een leuk weekend gaat worden, of een frustrerend weekend, haha. Ik vind vooral mijn 3 psv en 3 fey spelers lastig, omdat ze tegen elkaar spelen. Gasiorowski en Watanabe beide opstellen, of juist niet, omdat het ook zomaar 3-3 kan worden?
De knoop maar gewoon doorgehakt en Berghuis + Perisic ingewisseld voor Veerman + Vente. Die laatste ook meteen captain gemaakt.
Heb nu geld over, had ook voor Til kunnen gaan. Maar ik verwacht dat Veerman sowieso wel blijft staan en Til waarschijnlijk naar de bank verdwijnt als Pepi terug is.
Het jeukt best wel maar ik heb Berghuis nog steeds (net als Perisic). Vorige week dik 1500 pt en nu sta ik op 99,3 %. Die extra 500 extra punten pak ik graag mee, want vooralsnog heb ik met Berghuis gewoon op de tribune genoeg mogelijkheden en is een wissel niet echt noodzakelijk (scheelt me ook veel keuzestress).
Never change a winning captain: ik blijf bij Ueda. Maar Til, Steijn, Lauritsen, Kasius en ook Yah heb ik serieus overwogen.
Had je hem cap? Ja dan is dit zo'n beetje de duurste misser die je kan overkomen 😯 Zonde! Maar positief bekeken: per saldo doe je alsnog goede zaken denk ik, gezien de karige prestaties van zo'n beetje alle andere veelgekozen cappies. Zelf had ik Vente, na de weken ervoor telkens Saibari te hebben gecapt...😂
Ik had, nee heb, ook Jaros. Naast Koeman, dit maakt een wissel nu toch wel noodzakelijk.
Twee opties:
1- Een op een ruilen voor Wellenreuther
of 2 - Vaessen erin. Met de winst op die wissel ook wissel 2 doorvoeren: Berghuis er ook uit (z'n niet-spelen kon ik nog opvangen) en Veerman erin.
Graag uw reactie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.