Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 533 534 535 536
Thijs1986

Pepi er gewoon weer bij waarschijnlijk dit weekend. Dat is positief. Denk vooral Groningen, psv en Feyenoord dit weekend voor captain materiaal. Hopelijk komt iedereen vandaag en morgen heel terug van de interlands. 

nog steeds ga ik berghuis eruit halen. 

Bobby37

Ik moet nog op zoek naar een vervanger voor meerdink.

Voor dat geld is er volgens mij geen 1-1 vervanger, dus dan kom je uit bij Vente-linssen-lauritsen

Dan houd je geld over, en dat brand gelijk een gat in mn hand. Dus zal ik dan een berghuis er ook gelijk uitgooien. Voor bijvoorbeeld taha, en dan als spits weghorst nemen?

Of neem ik een Linssen en mijn 6e middenvelder gelijk upgraden naar bijv een mijnans? Om zo in de breedte wat sterker te worden.

Stof tot nadenken, gelukkig hebben we nog een paar dagen...

scoritofan
Bobby37
Ik moet nog op zoek naar een vervanger voor meerdink. Voor dat geld is er volgens mij geen 1-1 verva...

was parrot duurder? die zou ik er nu wel bij willen hebben

Europameister
Bobby37
Ik moet nog op zoek naar een vervanger voor meerdink. Voor dat geld is er volgens mij geen 1-1 verva...

Of zoals Scoritofan ook al zegt, Parrot ipv Meerdink. Die kan niet 1 op 1, maar wel als je Berghuis wisselt voor Taha. Parrot is door de blessure van Meerdink meteen weer de nummer 1 spits, wordt dan ook niet snel gewisseld na een uurtje. 

ZiggZagg

Ben benieuwd naar jullie mening, welke combo levert meer punten op? 

- Dolberg & Berhuis uit 

1) Veerman + Vente in  (PSV en Hveen relatief makkelijk programma / maar met CL wissel tombola mogelijk) 
2) Parrott + Taha in 

Heb alleen Ueda als topspits dus met Parrott evt wat meer captain materiaal. 

Kwz

Ik heb shiogai eruitgehaald en Vente genomen, heb daar wel vertrouwen in. 

Mylvie Seis
Bobby37

Mijn tip: Ik ga Meerdink vervangen voor Orjaseater , hou je 1.75m over voor een eventuele extra wissel. Ik heb elke wedstrijd van deze jongen gezien tot nu toe, hij had al 4 assists meer moeten hebben als van Wolfswinkel niet zo bedroevend slecht aan het afronden was. Mark my words deze jongen gaat de komende wedstrijden leveren. +hij gaat waarschijnlijk nu elke wedstrijd 80-90min spelen. 

Benzardi

Gelukkig hoef ik niet te wisselen, omdat ik geen langdurige blessures heb, als ik toch zou moeten wisselen zou ik iemand van Twente nemen.

Maar zoals Man bijt Hond zal zeggen: ......................... wie neemt u als aanvoeder?

Ik neig persoonlijk toch naar een PSV-er, al is Ueda goed in vorm.

Laatst gewijzigd
oborobo

ZiggZagg

Heb Dolberg en Berghuis gewisseld voor Veerman en Vente en meteen gestegen. 

Nijmos

Iemand die meer weet over het herstel van Ihatarren?

mirkodek
Nijmos
Iemand die meer weet over het herstel van Ihatarren?

Alleen dat ie apart van de groep trainde deze week. Bij mij gaat ie op de bank.

Kathond

Hier timber gewisseld voor veerman , en ueda als captain 

mirkodek

Ik neig er toch sterk naar om Berghuis en Baas eruit te knikkeren. Nog maar even bedenken voor wie...

Ecko

Of nog even afwachten wie de nieuwe trainer wordt?

oborobo

Had ik Ueda ook maar captain gemaakt nu al een hattrick. 

Peli

Captain Ueda, de enige reden dat ik na deze speelronde niet met een procent of 5 daal en ternauwernood op een bekertje blijf staan.

Laatst gewijzigd
Kathond

Was een lekkere ronde met 1700 plus punten ..alleen jammer van watanabe in de basis en vana aanholt op de bank ..maar ik klaag niet .. hoe hebben jullie gescoord?

dawizz

1704 puntjes en gestegen naar 97,5%. Wel paar opstelfoutjes met Watanabe idd en de verrassende overwinning van Sparta, maar dik tevreden 👍

Benzardi

Lekker een PSV-er (Veerman) aanvoeder maken ipv Ueda.................... terwijl ik nog zeg dat hij in vorm is, dan ben je wel beetje dom.

Door deze  move zijn we 8,3% gedaald. 😒

Laatst gewijzigd
Europameister

1.455 punten, vooral captain Ueda die flink heeft gescoord, maar ook blij met mijn ene gouden wissel, Vente. Mijn andere gouden wissel, Veerman dit weekend even geen goal/assist, maar dat komt wel weer. Sowieso pech met mijn psv-ers; Perisic en Gasiorowski, terwijl vooral Til de puntjes pakte. 

En 2 Groningers erin staan + Watanabe, maar 1.455 ben ik dik tevreden mee. Volgend weekend Vente voor de 300% denk ik. 

RedDevil
Kathond
Was een lekkere ronde met 1700 plus punten ..alleen jammer van watanabe in de basis en vana aanholt...

Hier 1.304 punten. Helaas geen Ueda cap, ik ging voor Saibari. Maar desondanks gestegen naar 99,2%. 

Jo de Haan

Heb perisic al lang genoeg de tijd gegeven, kans is erg groot dat hij er toch uit gaat. Twijfel nog tussen Parrott en Vente. Heb gelukkig nog paar dagen de tijd knoop door te hakken..

mirkodek
Jo de Haan
Heb perisic al lang genoeg de tijd gegeven, kans is erg groot dat hij er toch uit gaat. Twijfel nog...

Ja ik baal ook van mijn keuze voor Perisic (en Berghuis en Baas). Maar ik betwijfel of Vente/Parrot meer dan 250 punten gaan opleveren tov Perisic.

mirkodek
mirkodek
Ja ik baal ook van mijn keuze voor Perisic (en Berghuis en Baas). Maar ik betwijfel of Vente/Parrot...

Vooralsnog neig ik naar Berghuis en Perisic eruit voor Vente + Veerman/Til. Eerstgenoemde veel gekozen, laatstgenoemde niet (behalve Til), dus daar valt wellicht wel wat verschil te maken.

Bobby37

Hier toch meerdink en berghuis eruit gedaan voor Parrot en Taha. 1489 punten deze week o.a. dankzij captain Ueda. Na vele slechte weken met veel nulpunters was deze wel ff lekker, en hard nodig. Sta nu op 97,6% en heb straks 500 punten niet die andere wel hebben, dus hopen op nog een paar van dit soort weken

1 2 ... 533 534 535 536

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.