Pepi en Parrott zijn m'n 2 spitsen in de basis. De andere 3 aanvallers die jij noemt zie ik inderdaad niet direct meer punten pakken dan de middenvelders die ik er nu in heb geklikt. (Lauritsen heb ik overigens wel op de bank zitten.)
Twee middenvelders van Groningen ga ik me niet aan wagen. NAC krijgt relatief weinig goals tegen. Heb vooralsnog 2 PSV middenvelders + eentje van AZ. Met Twente en Groningen op de bank.
Perisic - Pepi - Man
Wanner - Veerman - Til
Mauro - Gasiorowski - Flamingo - Dest
Lijkt het meest logisch inderdaad. Alternatieven zijn:
- Als Bosz speeltijd wil gunnen aan Driouech of Bajraktarevic zou Perisic of Man nog op 10 uit kunnen komen, met Til als 8.
- Als Bosz op het middenveld Mauro wil hebben, zou Dest naar links kunnen met Obispo centraal en Flamingo als rechtsback.
Tot nu toe heb ik budget over voor dit weekend dus dan is Perisic mijn 4e PSV'er. Die verwacht ik met meer zekerheid dan Wanner.
"Als Bosz speeltijd wil gunnen aan Driouech of Bajraktarevic zou Perisic of Man nog op 10 uit kunnen komen, met Til als 8.
Als Bosz op het middenveld Mauro wil hebben, zou Dest naar links kunnen met Obispo centraal en Flamingo als rechtsback"
Beide opties zijn wel erg vergezocht, vind ik.
Ik ben benieuwd naar de doorgang van wedstrijden dit weekend. Vrijdagavond wedstrijden zijn al afgelast. Ik had sowieso al niemand van Utrecht of NEC in mijn team, maar dit zorgt wel weer voor risico's natuurlijk gezien de transferperiode. Als straks alle wedstrijden worden afgelast, zitten we allen in hetzelfde schuitje. Zou wel een domper zijn hoor, want ik heb er veel zin in!
Ik heb ook in concept elke keer Dest erin geklikt, omdat ie de laatste 2 wedstrijden een assist heeft gegeven, maar die kans schat ik ook in bij o.a. de Wit of de Rooij en die zijn 1.5 goedkoper. En de kans op de 0 is daar ook aanwezig.
Eens dit kan interessant zijn als het hele weekend wordt afgelast!
Mika Godts lijkt mij ook een interessante voor aankomend weekend en daarnaast is Man ook aan optie aangezien die bijna net zo veel punten scoort als Perisic en 500K minder kost.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.