Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 542 ... 627 628
Peli

Ben tot wat andere inzichten gekomen. Ben van 334 naar 352 gegaan. En heb nu:

4x PSV (allemaal basis), 3x AZ (allemaal basis), 3x GRO (2x basis + 1x bank), 3x SPA (1x basis + 2x bank), 2x TWE (1x basis + 1x bank).

Ben Van Heck

Vanwaar de keuze om met 5 middenvelders te spelen? Ik vind deze ronde zich erg lenen om met 4 aanvallers te spelen, gezien de potjes die PSV, Twente en AZ moeten spelen. Zie jij middenvelders die meer punten gaan halen t.o.v. Parrot, Lammers, Pepi, Lauritsen en Perisic?  

Peli
Ben Van Heck
Vanwaar de keuze om met 5 middenvelders te spelen? Ik vind deze ronde zich erg lenen om met 4 aanval...

Pepi en Parrott zijn m'n 2 spitsen in de basis. De andere 3 aanvallers die jij noemt zie ik inderdaad niet direct meer punten pakken dan de middenvelders die ik er nu in heb geklikt. (Lauritsen heb ik overigens wel op de bank zitten.)

Ben Van Heck

Nice man! Ik ben benieuwd naar je team na a.s. vrijdag 20:00, want ik kan op dit moment geeneens een overtuigend middenveld met 4 stuks maken, haha! 

mirkodek
Ben Van Heck
Nice man! Ik ben benieuwd naar je team na a.s. vrijdag 20:00, want ik kan op dit moment geeneens een...

Je zou twee middenvelders van Groningen en eentje van Twente op kunnen stellen, naast de twee van PSV.

Ik heb vooralsnog ook gewoon 334 maar Lammers is nog wel een twijfelgevalletje.

Ben Van Heck
mirkodek
Je zou twee middenvelders van Groningen en eentje van Twente op kunnen stellen, naast de twee van PS...

Twee middenvelders van Groningen ga ik me niet aan wagen. NAC krijgt relatief weinig goals tegen. Heb vooralsnog 2 PSV middenvelders + eentje van AZ. Met Twente en Groningen op de bank.

Peli
Ben Van Heck
Nice man! Ik ben benieuwd naar je team na a.s. vrijdag 20:00, want ik kan op dit moment geeneens een...

Het blijft een gok natuurlijk, hopelijk pakt het goed uit voor me.

Peli
mirkodek
Je zou twee middenvelders van Groningen en eentje van Twente op kunnen stellen, naast de twee van PS...

Ik heb 1 Groninger op m'n middenveld, geen van Twente. Wel 3 van PSV.

Laatst gewijzigd
Europameister

Niemand die Ajax spelers uit tegen Telstar overweegt? Misschien niet zo'n ideale wedstrijd als AZ en PSV, maar moeten toch genoeg kansen krijgen? Voorlopig heb ik een basis van 4x psv, 3x AZ, 2x Twente, 1x Groningen en 1x Sparta. Op de bank nog 2x Groningen, 1x Sparta en 1x Go Ahead 

Pipi112

Alleen Godts. De rest zal er bij 90% van de teams vrijwel hetzelfde uitzien.

Affiniteit91
Europameister
Niemand die Ajax spelers uit tegen Telstar overweegt? Misschien niet zo'n ideale wedstrijd als AZ en...

zeker wel. Dolberg en Gloukh zullen genoeg kansen krijgen daar. ik neem er 1 mee, al is het maar om wat verdeling in het team te krijgen.

Rubik
Peli
Ik heb 1 Groninger op m'n middenveld, geen van Twente. Wel 3 van PSV.

Is Wanner zo'n zekerheidje? Ja, hij speelde laatste wedstrijden en met de afwezigheid van Saibari, Schouten en Salah Edinne kan het. Maar ik vertrouw Bosz daarin niet zo...

BartB
Rubik
Is Wanner zo'n zekerheidje? Ja, hij speelde laatste wedstrijden en met de afwezigheid van Saibari, S...

Wanner lijkt me toch wel een zekerheidje nu ja. Ze hebben niet veel andere smaken meer op het middenveld met afwezigheid van Saibari en Schouten...

Laatst gewijzigd
Rubik
BartB
Wanner lijkt me toch wel een zekerheidje nu ja. Ze hebben niet veel andere smaken meer op het midden...

Perisic - Pepi - Man

Wanner - Veerman - Til

Mauro - Gasiorowski - Flamingo - Dest

Lijkt het meest logisch inderdaad. Alternatieven zijn:

• Als Bosz speeltijd wil gunnen aan Driouech of Bajraktarevic zou Perisic of Man nog op 10 uit kunnen komen, met Til als 8.
  • Als Bosz op het middenveld Mauro wil hebben, zou Dest naar links kunnen met Obispo centraal en Flamingo als rechtsback.

Tot nu toe heb ik budget over voor dit weekend dus dan is Perisic mijn 4e PSV'er. Die verwacht ik met meer zekerheid dan Wanner.

Ben Van Heck

Ik zie in Driouech en Bajraktarevic juist de 1 op 1 vervangers van Man en Perisic na een minuut of 75. Beiden gaan echt niet op hun ongebruikelijke positie spelen als je zowel Til als Wanner hebt die beiden echte 10'en zijn. Ik schat de kans dus groot in dat Wanner gewoon start. 

Peli
Rubik
Perisic - Pepi - Man Wanner - Veerman - Til Mauro - Gasiorowski - Flamingo - Dest Lijkt het meest lo...

"Als Bosz speeltijd wil gunnen aan Driouech of Bajraktarevic zou Perisic of Man nog op 10 uit kunnen komen, met Til als 8.

Als Bosz op het middenveld Mauro wil hebben, zou Dest naar links kunnen met Obispo centraal en Flamingo als rechtsback"

Beide opties zijn wel erg vergezocht, vind ik.

Rubik
Ben Van Heck
Ik zie in Driouech en Bajraktarevic juist de 1 op 1 vervangers van Man en Perisic na een minuut of 7...

True, dan heeft 95% van de spelers dit weekend 4 van: Pepi, Perisic, Til, Veerman en Wanner. 

Ben Van Heck

Ik ben benieuwd naar de doorgang van wedstrijden dit weekend. Vrijdagavond wedstrijden zijn al afgelast. Ik had sowieso al niemand van Utrecht of NEC in mijn team, maar dit zorgt wel weer voor risico's natuurlijk gezien de transferperiode. Als straks alle wedstrijden worden afgelast, zitten we allen in hetzelfde schuitje. Zou wel een domper zijn hoor, want ik heb er veel zin in!

Rubik

Lekker alle Africa Cup-gangers erin klikken en hopen dat de wedstrijden over een maandje worden ingehaald...

mirkodek
Rubik
True, dan heeft 95% van de spelers dit weekend 4 van: Pepi, Perisic, Til, Veerman en Wanner. 

Is Mauro (of een andere verdediger van PSV) ook niet interessant? Daar schat ik de kans voor de nul het grootst (ook al gebeurt het sowieso niet al te vaak).

Europameister
mirkodek
Is Mauro (of een andere verdediger van PSV) ook niet interessant? Daar schat ik de kans voor de nul...

Ik heb ook in concept elke keer Dest erin geklikt, omdat ie de laatste 2 wedstrijden een assist heeft gegeven, maar die kans schat ik ook in bij o.a. de Wit of de Rooij en die zijn 1.5 goedkoper. En de kans op de 0 is daar ook aanwezig. 

Benzardi
Europameister
Ik heb ook in concept elke keer Dest erin geklikt, omdat ie de laatste 2 wedstrijden een assist heef...

Ik heb ook Dest en 2 PSV-ers op het middenveld en een PSV spitsje, dat voelt goed.

Nu de rest nog😁

GoudenSchoen
Rubik
Lekker alle Africa Cup-gangers erin klikken en hopen dat de wedstrijden over een maandje worden inge...

Eens dit kan interessant zijn als het hele weekend wordt afgelast!

Mika Godts lijkt mij ook een interessante voor aankomend weekend en daarnaast is Man ook aan optie aangezien die bijna net zo veel punten scoort als Perisic en 500K minder kost. 

Vergane Glorie

Zeker omdat komend weekend relatief makkelijk is, dus uitstel zou de puzzel een stuk leuker maken. 

RedDevil
Rubik
Lekker alle Africa Cup-gangers erin klikken en hopen dat de wedstrijden over een maandje worden inge...

Als de hele speelronde verzet wordt naar februari, geldt deze speelronde voor je definitieve fase. Dus dan hoef je geen team meer te maken specifiek voor deze speelronde.

1 2 ... 542 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.