Iedere subleague met minimaal 10 (eerste) deelnemers was uitgenodigd voor die quiz, de hoofdprijs was een reis naar Vegas voor 4 personen. Was leuk opgezet, mooi gedaan. Wij zijn eervol 151e geworden. Net geen Vegas dus.
Ik vond het inderdaad ook erg leuk gedaan. 3 rondes van 10 meerkeuze vragen. Je had dan 20 seconden de tijd om te antwoorden en de tijd begon al te lopen tijdens het stellen van de vraag. Wij waren rond de 140-145e geworden.
Rechts in beeld was er ook een livechat dus wij hebben echt continu dubbel gelegen om wat er daar allemaal werd getypt😂.
In Groningen schijnt het nu spierwit te zijn, weinig kans dat die sneeuw morgen voldoende is verdwenen en dus redelijke kans op afgelasting FCG-NAC.
Houden jullie hier rekening mee bij het maken van jullie team voor dit weekend? Of gewoon opstellen die Groningers en dan de punten pakken zodra die pot wordt ingehaald?
Ik denk dat als morgen voor 16:30 de wedstrijd afgelast word, dat ik mijn Groningen spelers er toch uit haal. Je weet ook niet wanneer het wordt ingehaald en dan kun je weer met blessures/schorsingen zitten. Dan shop ik bij Sparta en/of Go Ahead.
Ben nu tòch weer teruggeschakeld naar 334 🙄
Met huidige verdeling....
Basis: 4x PSV, 4x AZ, 1x TWE, 1x AJA, 1x SPA
Bank: 2x TWE, 1x SPA, 1x FOR
Maaaaar.... het is nog lang geen 16:30 😏
Heb namelijk nog een beetje Groningen FOMO (maar zou het ook k*t vinden als die pot wordt uitgesteld en je dan dus het risico loopt dat de spelers van Groningen die je pickt bij de inhaalwedstrijd om welke reden dan ook ineens niet meedoen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.