Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 543 ... 627 628
Ben Van Heck

Scheelt wel dat mijn definitieve team sterk overeen komt met wat ik op dit moment in concept heb staan. Ben heel benieuwd. Volgende week is wel een stukje lastiger inderdaad..

BartB

Het zou echt heel erg balen zijn als heel de ronde afgelast wordt. Ik keek er wel weer naar uit om dan ook echt weer verder te kunnen met puzzelen. Kijken hoe alle teams uit de winterstop zijn gekomen. 

Dynasty

En vanavond allemaal met de maten proberen de reis naar Las Vegas te winnen met de Scorito Quiz?

Peli
Dynasty
En vanavond allemaal met de maten proberen de reis naar Las Vegas te winnen met de Scorito Quiz?

Scorito quiz? Die heb ik even gemist. En dat terwijl ik dol ben op quizjes.

Rubik

Taylor naar Lazio... Iemand die daardoor een speler als Steur overweegt?

scoritofan
Dynasty

Hoe was het?

Europameister
Rubik
Taylor naar Lazio... Iemand die daardoor een speler als Steur overweegt?

Zal denk ik niet echt een puntenpakker worden voor Scorito. Maar wel eentje om in de oefenrondes in de gaten te houden met een prijs van 1.75mln 

RedDevil
Peli
Scorito quiz? Die heb ik even gemist. En dat terwijl ik dol ben op quizjes.

Iedere subleague met minimaal 10 (eerste) deelnemers was uitgenodigd voor die quiz, de hoofdprijs was een reis naar Vegas voor 4 personen. Was leuk opgezet, mooi gedaan. Wij zijn eervol 151e geworden. Net geen Vegas dus.

Dynasty

Ik vond het inderdaad ook erg leuk gedaan. 3 rondes van 10 meerkeuze vragen. Je had dan 20 seconden de tijd om te antwoorden en de tijd begon al te lopen tijdens het stellen van de vraag. Wij waren rond de 140-145e geworden.

Rechts in beeld was er ook een livechat dus wij hebben echt continu dubbel gelegen om wat er daar allemaal werd getypt😂.

Jo de Haan

'De KNVB verwacht dat er gewoon gespeeld gaat worden dit weekend in de Eredivisie. Mogelijk dat regionaal nog gekeken gaat worden of er reden is om een duel af te gelasten, maar sowieso geen collectieve afgelasting.'

We blijven hoop houden boys

Peli

In Groningen schijnt het nu spierwit te zijn, weinig kans dat die sneeuw morgen voldoende is verdwenen en dus redelijke kans op afgelasting FCG-NAC.

Houden jullie hier rekening mee bij het maken van jullie team voor dit weekend? Of gewoon opstellen die Groningers en dan de punten pakken zodra die pot wordt ingehaald?

Dynasty

Alle eredivisieclubs hebben veldverwarming. Dus waarschijnlijk zullen de velden niet wit zijn?

Peli
Dynasty
Alle eredivisieclubs hebben veldverwarming. Dus waarschijnlijk zullen de velden niet wit zijn?

Ik stel ze zelf ook gewoon op.

Maar ik lees wat reacties van 'bezorgde' Groningen supporters her en der online, dus vandaar dat ik het me afvroeg.

Europameister
Peli
In Groningen schijnt het nu spierwit te zijn, weinig kans dat die sneeuw morgen voldoende is verdwen...

Ik denk dat als morgen voor 16:30 de wedstrijd afgelast word, dat ik mijn Groningen spelers er toch uit haal. Je weet ook niet wanneer het wordt ingehaald en dan kun je weer met blessures/schorsingen zitten. Dan shop ik bij Sparta en/of Go Ahead. 

Benzardi

Toch wel lekker dat je een dagje meer mag puzzelen 🥳

Scorito1994

Zijn er spelers die jullie extra gaan volgen, omdat er een kans in zit dat het een verassing wordt de 2e seizoenshelft?

Bellissima
Scorito1994
Zijn er spelers die jullie extra gaan volgen, omdat er een kans in zit dat het een verassing wordt d...

Naujoks, Excelsior (1,25 - M)...

Benzardi

Ik zit nog in dibio met Lammers en Godts 🥴

Lammers moet thuis spelen tegen PEC en Godts Telster uit............................. A relaxed.

DJRengels
Bellissima
Naujoks, Excelsior (1,25 - M)...

Clint Leemans, NAC Breda (0,5 -M), Thom van Bergen, FC Groningen (1,75-A), Luka Kulenović, Heracles Almelo (1,5-A) en andere 0,5 mln-tkes die spelen (Bergraaf etc)

Europameister
Benzardi
Ik zit nog in dibio met Lammers en Godts 🥴 Lammers moet thuis spelen tegen PEC en Godts Telster uit...

Bij mij ook nog twijfel over die twee, maar ik denk dat ik als Twente zeker doorgaat gewoon voor Lammers ga. Zondag kan met strenge vorst zomaar een wedstrijd afgelast worden. 

Ben Van Heck

Team staat, met de volgende verdeling:

4x PSV (basis)
3x AZ (basis)
3x Sparta (1 basis, 2 bank)
2x Groningen (basis)
2x Twente (bank)
1x Ajax (basis)

Succes allen!

Peli

Ben nu tòch weer teruggeschakeld naar 334 🙄

Met huidige verdeling....

Basis: 4x PSV, 4x AZ, 1x TWE, 1x AJA, 1x SPA

Bank: 2x TWE, 1x SPA, 1x FOR

Maaaaar.... het is nog lang geen 16:30 😏

Heb namelijk nog een beetje Groningen FOMO (maar zou het ook k*t vinden als die pot wordt uitgesteld en je dan dus het risico loopt dat de spelers van Groningen die je pickt bij de inhaalwedstrijd om welke reden dan ook ineens niet meedoen).

Laatst gewijzigd
Peli

Drommel

De Wit, Chavez, Van Rooij

Til, Veerman, Mijnans (Hlynsson, Lonwijk, Santos)

Pepi [C], Parrott, Dolberg, Man (Rots)

Europameister
Peli
Drommel De Wit, Chavez, Van Rooij Til, Veerman, Mijnans (Hlynsson, Lonwijk, Santos) Pepi [C], Parrot...

Daar heb ik er ook 10 van. Maar dat zal bij velen het geval zijn gok ik. Mijnans z'n goaltje alvast te pakken in ieder geval. 

mirkodek

Vaessen

De Wit Rente Van Rooij

Veerman Mijnans Til

Parrot Perisic Pepi (C) Lauritsen

Op de bank: Leemans, Resink, Santos, D.Rots

1 2 ... 543 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.