Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 564 ... 627 628
Peli
mirkodek
Hier dezelfde gedachte: je MOET altijd minimaal 3 verdedigers opstellen en op het middenveld slechts...

Prima uitleg, begrijpelijke gedachtegang. 

Maar... je moet ook wekelijks 4 mannen op je bank hebben. En aangezien ik altijd met 3 man achterop ga beginnen (334, 343 of 352), zijn mijn bankzitters eigenlijk altijd middenvelders en aanvallers. Daar zet ik liever geen verdedigers of een keeper neer.

Ben Van Heck

Wellicht dat ik toch een gokje ga nemen met bv. een Gloukh. Als Ajax straks geen CL meer speelt, dan lijkt het me sterk dat Gloukh geen basisplaats gaat krijgen. Die vent is toch veel te goed voor de bank, joh.

Europameister

Ik vind het voor komend weekend nog vrij lastig om het hele budget uit te geven. Vooralsnog bijvoorbeeld spelers als Namli, Kostons en Shoretire in m'n basis, thuis tegen PEC. Sparta thuis tegen Groningen zie ik ook wel interessante spelers. PSV wint thuis denk ik wel van Feyenoord en Ajax uit van Excelsior, maar of ik van beide clubs 4 spelers neem, valt nog te bezien. Heerenveen thuis tegen Utrecht zijn Trenskow/Vente interessant, maar zoals Utrecht nu speelt ook keeper/verdedigers misschien wel. Hoe kijken jullie naar deze laatste oefenronde?

Rubik
Europameister
Ik vind het voor komend weekend nog vrij lastig om het hele budget uit te geven. Vooralsnog bijvoorb...

"Vooralsnog bijvoorbeeld spelers als Namli, Kostons en Shoretire in m'n basis, thuis tegen PEC."

Gaan die op eigen hok schieten? Dan zou ik ze niet nemen hoor.

Europameister
Rubik
"Vooralsnog bijvoorbeeld spelers als Namli, Kostons en Shoretire in m'n basis, thuis tegen PEC." Gaa...

Haha, ik was op de maandag nog niet helemaal scherp geloof ik. Thuis tegen Telstar dus. Namli ook voor de definitieve fase wel interessant als 5e of 6e middenvelder.

Europameister

Ik lees net dat er gisteren een update was over Pepi. Staat alweer op het trainingsveld en zou over 4 weken inzetbaar kunnen zijn. Maakt hem toch wel weer interessant om te kiezen en de eerste weken op de tribune te zetten. 

mirkodek
Europameister
Ik lees net dat er gisteren een update was over Pepi. Staat alweer op het trainingsveld en zou over...

Voor de gein even erin gepuzzeld. Betekent dat ik concessies moet doen voor m'n 5e verdediger (1M -> 500K), m'n 4e aanvaller (2,5M -> 1,5M) en m'n 5e aanvaller (1,5M naar 500K), maar dan past het. Weet nog niet wat ik daarvan vind.

Ben Van Heck

Ik heb hem er ook in gepuzzeld en moet zeggen dat ik niet heel ontevreden ben over de verdeling. M'n vierde, vijfde en zesde middenvelders zijn wat mager (1.75, 1.25, 500K) maar ik heb nog steeds 3 toppers op het middenveld en 4 top aanvallers + 750K. 

Met m'n NAC verdediger + keeper zou ik dan prima februari kunnen overbruggen, aangezien ze tegen concurrenten spelen. Daarna hopelijk Pepi fit en kan ik uitwijken naar 343 of 334. 

BartB

Dan klinkt Pepi toch wel weer als een optie in m'n team. Maar ik hou mezelf aan m'n voornemen dat ik nu niet weer ga zitten puzzelen in m'n team 😂

Komende 1,5 week wacht ik nog mooi een speelronde af en het laatste nieuws rondom transfers en blessures voordat ik weer ga puzzelen. 

Rubik

Gisteren even alle schema's naast elkaar gelegd en mijn verdediging ben ik voor 95% zeker wel uit. Veelal centrale verdedigers, maar die ook wel aan de buitenkant gebruikt worden (bijv. in een driemans-verdediging). Niemand van de huidige top 5, maar de schema's passen prima in elkaar. In totaal goed voor 6M. Als ik wat geld overhou (500k nodig) kan ik voor twee van hen ook nog een 'echte' back van diezelfde club pakken.

mirkodek
Europameister
Ik vind het voor komend weekend nog vrij lastig om het hele budget uit te geven. Vooralsnog bijvoorb...

Ik heb vooralsnog 4x Ajax (elke linie 1), 4x PSV, 2x Heerenveen, 1x Sparta. En dan nog op de bank: Sparta, NEC, PEC en Fortuna.

Vind Namli voor dit weekend wel interessant maar voor de definitieve te duur/onzeker.

Inderdaad lastig om budget op te maken deze speelronde.

BartB
mirkodek
Ik heb vooralsnog 4x Ajax (elke linie 1), 4x PSV, 2x Heerenveen, 1x Sparta. En dan nog op de bank: S...

Wat vind je onzeker aan Namli? Die lijkt me toch vrij zeker van een basisplaats de komende maanden.

Laatst gewijzigd
Peli
mirkodek
Ik heb vooralsnog 4x Ajax (elke linie 1), 4x PSV, 2x Heerenveen, 1x Sparta. En dan nog op de bank: S...

Valt toch wel mee met dat budget?

Heb nu een team klaarstaan voor aankomend weekend, met alle namen erin die ik sowieso wilde en hou slechts 500K over. 

mirkodek
Peli
Valt toch wel mee met dat budget? Heb nu een team klaarstaan voor aankomend weekend, met alle namen...

Ja ik lees net dat Til waarschijnlijk alweer speelt vanavond dus dat valt dan inderdaad wel mee.

En wat betreft Namli: 1,75M voor een 6e middenvelder vind ik te duur en voor een 5e middenvelder (ik ga waarschijnlijk vaak 352 spelen) vind ik hem niet goed genoeg/zijn er in mijn ogen betere opties.

BartB
mirkodek

De Ajax keeper ja voor komend weekend? De laatste keer dat Ajax de 0 heeft gehouden in een uitwedstrijd is 10 maanden (!!) geleden. Maart 2025. 

Peli
mirkodek
Ja ik lees net dat Til waarschijnlijk alweer speelt vanavond dus dat valt dan inderdaad wel mee.   E...

Als je veelal 352 wilt gaan spelen, dan is 1.75M toch niet per se duur voor je 6e middenvelder?

Peli
BartB
De Ajax keeper ja voor komend weekend? De laatste keer dat Ajax de 0 heeft gehouden in een uitwedstr...

En Excelsior is de minst scorende ploeg in de eredivisie, dus ik snap hem enigszins wel.

Heb zelf geen Jaros in gedachte voor aankomend weekend, maar wel 2 verdedigers van Ajax.

BartB

Klopt. Maar uit naar Maassluis, Volendam en Telstar wisten ze ook niet de 0 te houden. Zit beetje in dezelfde categorie. 

Ieder z'n ding maar ik ga toch voor een andere keeper dit weekend. 

Dynasty

Momenteel heb ik ook Jaros. Ik zie namelijk verder geen enkele keeper die dit weekend een grote kans heeft om de nul te houden eerlijk gezegd.

Peli
BartB
Klopt. Maar uit naar Maassluis, Volendam en Telstar wisten ze ook niet de 0 te houden. Zit beetje in...

Ik ook, Drommel mag z'n kunsten weer vertonen dit weekend ;-)

BartB
Peli
Ik ook, Drommel mag z'n kunsten weer vertonen dit weekend ;-)

Die heb ik inderdaad ook. Kost de helft van Jaros en naar mijn idee grotere kans op de 0 houden. 
Ik vind Groningen niet echt heel overtuigend meer.

Pipi112

Heb je nog gekeken hoeveel doelpunten Nac de laatste 10 wedstrijden heeft gemaakt ? 

Peli
BartB
Die heb ik inderdaad ook. Kost de helft van Jaros en naar mijn idee grotere kans op de 0 houden. Ik...

Groningen is inderdaad niet helemaal lekker uit de winterstop gekomen. Daarnaast missen ze het voor hen zo belangrijke blok Resink/De Jonge. De laatste 3 potjes wisten ze alleen tot scoren te komen door hun 2 centrale verdedigers (en door een eigen goal). Hup Sparta en Drommel, scherpte bij die dode spelmomenten.

Laatst gewijzigd
Peli
Pipi112
Heb je nog gekeken hoeveel doelpunten Nac de laatste 10 wedstrijden heeft gemaakt ? 

En de laatste 2? 😉

Ik kijk liever naar huidige vorm. Al neem ik Mats Rots, net als 90% van alle TC spelers, uiteraard mee dit weekend.

Laatst gewijzigd
BartB
Pipi112

De laatste 2 wedstrijden al 5. Dus wat wil je ermee zeggen?

1 2 ... 564 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.