Na mijn dramatisch weekend wilde ik eigenlijk meer gaan spreiden, maar er staan toch weer 4 psvers in.
Feyenoord kon gister amper een normale opstelling neerzetten en kreeg er tegen sparta al 4 tegen.
Dus hoezeer het ook pijn doet als feyenoorder, heb er toch maar weer 4 psvers ingeklikt.
Heb nu 4xpsv, 2x sparta, 2x heerenveen, 2x ajax, 1x pec.
Bank: az, ajax, gae en fortuna.
Hoe overtuigd zijn jullie van Parrot voor de definitieve fase? Het is een killer, maar zie ook dat hij in een team zit die struggled en als spits weinig aanvoer krijgt.
Als ik bijv. voor hem kies, moet ik bijv. een Godts (goals en assists) downgraden naar een Mito en een goedkopere (-1M) verdediger nemen, waarbij ik de keuze voor Sierhuis, Godts en een duurdere verdediger ten koste van Parrot toch ook wel goed vindt aanvoelen.
Voor dit weekend:
Basis: 1 x sparta, 4x psv, 2 x ajax, 1x twente, 1 x Zwolle, 1x Fortuna, 1x NEC.
Bank: 1 x sparta, 2 x Heerenveen, 1 x GAE
Voor de oplettende lezer, geen AZ-er dus vandaar mijn twijfel over de definitieve fase.
Ik kijk dit weekend waar ik de meeste kans op winst zie. Dat is PSV en Ajax. Heerenveen en Sparta beide in iets mindere mate. En daar nog iets onder PEC.
AZ en NEC kan alle kanten op, NAC en Twente in principe ook. Heracles is zwak maar Fortuna speelt uit en is ook geen wonderploeg. Idem voor Go Ahead tegen Volendam.
Die Japanner lijkt me nog iets te vroeg. Maar ik durf Gaaei alsnog niet aan omdat Grim nog wel eens wisselt met z'm backs (straks zet die Rosa daar neer) en Gaaei afgelopen woensdag ook nog een tikkie heeft gekregen. Plus een hele wedstrijd heeft gespeeld en Rosa niet. Dus ik ga voor Baas. Die speelt sowieso.
Lastig deze ronde , vooral de verdediging...
Ik heb 3 psv ers op het middenveld , nu feyenoord zo gehavend is.. maar heb ook drioech in de aanval .. verstandige keuze ? Want perisic en man spelen allebei niet las ik
Verder
4 x psv
3 x ajax
2 x pec
2 x go ahead
1 x Utrecht
2 x sparta
1 x fortuna
Succes mannen ..
Zin in definitieve ronde
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.