Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 573 ... 627 628
Peli
Nijmos
Maar is dat zo? Ik vind de vergelijking met nec niet opgaan. Dat vind ik inderdaad een goede ploeg....

Dan pick je niemand van die helft ;-)

Ik vind Sparta wel een prima uitgebalanceerd en vrij stabiel team. Zie ook weinig aanleiding om te vermoeden dat ze nog een duikeling op de ranglijst gaan maken. En daarnaast zullen 2 van mijn eventueel 4 Spartanen hoofdzakelijk op bank/tribune zitten. Heb uitgerekend dat ze samen in totaal (dus niet per persoon) hooguit 5x in m'n basis terecht komen. Dan vind ik 1.5M daaraan uitgeven wel oké. 

mirkodek

Hier gaan er met 99% zekerheid wel 4 Spartanen mee ja. Niet omdat ik denk dat Quintero en Santos wereldtoppers zijn, maar ik zie (en dat geldt ook voor Drommel en misschien iets minder voor Lauritsen ivm Kostons) voor datzelfde geld totaal geen betere alternatieven.

Over Peersman en/Blokzijl kun je inderdaad twijfelen of je niet wat kan besparen door Noslin/Floranus te nemen. Zal wellicht onder aan de streep straks niet zoveel uitmaken. Maar ik heb zelf liever Peersman achter de hand als 4e verdediger dan eentje van Telstar of PEC.

Thijs1986
Matti
Parrott is duur, AZ zit nog in Europa en er lopen nog 2 centrumspitsen rond daar. Benieuwd waarom er...

Valt mij juist op dat hij nu altijd blijft staan , helemaal onder deze trainer. Parrott gaat gewoon alles spelen. Helemaal zolang die slechte buitenspelers daar nog zijn, want hornkamp komt voor die jongens erin steeds.

Ben Van Heck

Nu mijn verdediging bestaat uit Twente, Ajax, PSV en Sparta, heb ik al 3 verdedigers die ik altijd kan opstellen. Hierdoor wijk ik nu uit naar een 500K verdediger om net wat meer in de aanval te kunnen doen. Ben alleen erg benieuwd of Hubner blijft staan. Fortuna draait opzich prima, is goedkoop en heeft al een goal en assist. Ook wel al rood en geel gepakt, haha.

Peli
Ben Van Heck
Nu mijn verdediging bestaat uit Twente, Ajax, PSV en Sparta, heb ik al 3 verdedigers die ik altijd k...

Die Hubner heeft 6x geel en 1x rood in 5 basisplaatsen. En denk dat hij weer mag gaan banken zodra Dahlhaus weer inzetbaar is.

Zelf zou ik nooit voor een 500K verdediger gaan. Maar als je dat wel wilt (omdat het voor precies die 250K zorgt die je in een andere linie nodig hebt), dan lijkt Ugwu me de veiligste optie.

Ben Van Heck
Peli
Die Hubner heeft 6x geel en 1x rood in 5 basisplaatsen. En denk dat hij weer mag gaan banken zodra D...

Ja, die 250K heb ik inderdaad wel echt nodig haha. Ugwu is zeker een optie, want speelt vooralsnog alles. De enige mogelijkheid om naar een 750K verdediger te upgraden is door te besparen op mijn keeper (van 1M naar 750K), maar juist die keeper wil ik in februari op gaan stellen. We puzzelen nog wel even verder!

mirkodek

Toch eens naar de programma's van de verschillende (goedkopere) keepers gekeken (Sparta, Fortuna, NAC, Telstar, Excelsior en Volendam) en dat brengt me toch lichtelijk aan het twijfelen voor Drommel als keeper. Er zijn slechts drie wedstrijden waar je hem graag opstelt (thuis tegen PEC, Volendam en Excelsior), en daarnaast wellicht nog uit naar Fortuna, NAC en Telstar. 

Fortuna (Branderhorst) heeft daarentegen 5 wedstrijden waar je de keeper graag opstelt (Sparta, Excelsior, Telstar, NAC en PEC thuis) en eentje (Volendam uit) waarbij dat wellicht ook nog kan. 

NAC (Bielica) is natuurlijk het minste team, maar die kun je thuis tegen Excelsior, Volendam en Sparta wel opstellen. En wellicht ook nog uit tegen Heracles, Telstar, PEC en Fortuna. 

De programma's van Fortuna en NAC matchen redelijk met elkaar (behalve Heerenveen uit + Ajax thuis, Feyenoord thuis + Utrecht uit en Utrecht uit + AZ uit). De programma's van Sparta en NAC zijn misschien nog iets beter gematched, met alleen Heerenveen thuis + Twente uit wat lastig kan zijn. 

Telstar en Excelsior vallen voor mij af vanwege hun relatief moeilijke programma's. Volendam heeft een relatief makkelijker programma maar is erg zwak. Heracles en PEC heb ik overigens niet eens bekeken aangezien zij verreweg de meeste tegendoelpunten krijgen.

Alles bij elkaar, neig ik vooralsnog naar Drommel + Bielica. 

Zijn er hier mensen die serieus duurdere keepers overwegen? In dat geval lijken Kovar, Jaros, Unnerstall en Vaessen mij de enig logische opties op dit moment. 

Renato123

Drommel en Branderhorst ;)

Ben Van Heck

Drommel en Bielica op basis van bovengenoemde redenen!

RedDevil
mirkodek
Toch eens naar de programma's van de verschillende (goedkopere) keepers gekeken (Sparta, Fortuna, NA...

Ik vind De Busser het meest interessant in deze categorie. Hij wordt mijn 1e keeper.

Garmin van Buuren
Matti
Parrott is duur, AZ zit nog in Europa en er lopen nog 2 centrumspitsen rond daar. Benieuwd waarom er...

Omdat zijn totale rendement dit seizoen in alle competities 26 doelpunten en 2 assists in 32 wedstrijden is.  Vertegenwoordigt bovendien een voor AZ-begrippen gigantisch kapitaal.  Die gaat echt niet gebankt worden voor Hornkamp. Meerdink wordt volgend seizoen de eerste spits en bovendien kunnen ze ook prima samen spelen.

Peli
RedDevil
Ik vind De Busser het meest interessant in deze categorie. Hij wordt mijn 1e keeper.

De Busser is in die categorie inderdaad de beste keeper. Maar dat is niet alleszeggend. Sluit het programma van GAE goed aan bij je beoogde 2e keeper? Zo ja, dan wordt het hopen dat GAE een (veel) betere 2e seizoenshelft gaat draaien.

mirkodek

Hoe meer ik er over nadenk en hoe meer ik naar het programma kijk, hoe meer ik er naar neig om 4x NEC mee te nemen. Naast Chery, gaat het dan voor mij om Sano vs Ouaissa (waarschijnlijk de eerste ivm budget) en dan Linssen en/of Önal. Als ik die laatste allebei wil meenemen dan gaat dat ten koste van Lauritsen (-> Mito). En dan hou ik 500K over. Kies ik alleen voor Önal dan is Lauritsen naast Parrott mijn enige centrumspits en moet ik een 500K spits meenemen. Kies ik voor Linssen dan geldt dit ook, maar zit ik in plaats van die 500K spits met Rivera opgescheept. 

De aanval is de enige puzzel die ik voorlopig nog niet naar tevredenheid gelegd krijg. 

kevinraar

di word mij team voor de tweede seizoenshelft wat vinden jullie ervan?

kovar

drommel

rots

baas

mauro

quintero

harderveld

saibari

til

cherry

sano

kitolano

suray

gots

onal

linssen

kostons

lauritssen

RedDevil
Peli
De Busser is in die categorie inderdaad de beste keeper. Maar dat is niet alleszeggend. Sluit het pr...

Tot speelronde 33 zie ik maar weinig speeldagen waarop ik De Busser niet op zou stellen. En voor die paar lastigere potjes voor hem, heb ik inderdaad een 2e keeper van een miljoen die mooi aansluit.

Peli
kevinraar
di word mij team voor de tweede seizoenshelft wat vinden jullie ervan? kovar drommel   rots baas mau...

Niks meer aan veranderen 👍🏾

Peli
mirkodek
Hoe meer ik er over nadenk en hoe meer ik naar het programma kijk, hoe meer ik er naar neig om 4x NE...

Dus als ik het goed begrijp zijn 4 van je 5 aanvallers dan Mito + Linssen + Önal + 500K?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
kevinraar
di word mij team voor de tweede seizoenshelft wat vinden jullie ervan? kovar drommel   rots baas mau...

Thanks, deze ga ik volledig overnemen

Peli
RedDevil
Tot speelronde 33 zie ik maar weinig speeldagen waarop ik De Busser niet op zou stellen. En voor die...

GAE heeft sinds 9 november geen wedstrijd meer gewonnen. Je zou dus kunnen zeggen dat momenteel zo'n beetje elke tegenstander 'lastig' is voor ze.

mirkodek
Peli
Dus als ik het goed begrijp zijn 4 van je 5 aanvallers dan Mito + Linssen + Önal + 500K?

Haha, wellicht wat verwarrend om het zo om te schrijven. We hoeven het ook niet perse zo cryptisch te doen. Het zou dan zijn Parrot + Linssen + Önal + Mito + Shoretire. Met dan dus 500K over die ik niet perse 123 ergens aan uit zou willen geven denk ik. Bovendien oogt die aanval erg licht. Maar ik kijk op dit moment echt naar meerdere combinaties van de genoemde namen.

mirkodek
RedDevil
Tot speelronde 33 zie ik maar weinig speeldagen waarop ik De Busser niet op zou stellen. En voor die...

Mooi gevonden, is zeker een goede combinatie (ervan uitgaande dat die bejaarde alles blijft spelen ofcourse ;-)). Maar inderdaad wat Peli zegt, tis niet alsof Go Ahead nou heel erg lekker draait. Ze hebben opzich een aardig programma (zeker tot speelronde 33 inderdaad), maar gisteren spelen ze nog gewoon gelijk tegen een armetierig Volendam. 

Ben Van Heck

Het Europese programma van GAE zou daar wel een oorzaak van kunnen zijn en ik verwacht dat dit wel beter wordt. Maar ik kies zelf denk ik toch liever voor Drommel, gezien ze zo vaak de 0 houden. 

Peli
mirkodek
Haha, wellicht wat verwarrend om het zo om te schrijven. We hoeven het ook niet perse zo cryptisch t...

Inderdaad vrij licht. En maar 1 echte centrumspits. Ter vergelijking: ik heb er nu 5 centrumspitsen ingeklikt staan.

Garmin van Buuren

El Karouani wordt ook nog verkocht.  Jammer voor het spel, want het was wel een potentiële verschilmaker.  Teams zullen nog meer op elkaar gaan lijken hierdoor.

mirkodek
Peli
Inderdaad vrij licht. En maar 1 echte centrumspits. Ter vergelijking: ik heb er nu 5 centrumspitsen...

Ja, dus dat wordt hem waarschijnlijk niet. Ik gok dat jij dan Parrott niet hebt, of inderdaad anders keuzes maakt op het middenveld ;-)

1 2 ... 573 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.