Zoveel mensen die Pepi erbij nemen, maar ik zie toch heel veel dat fout kan gaan:
1: Blessuregevoelig 2: 6 miljoen prijskaartje die je elders in beter spelersmateriaal kunt stoppen 3: PSV vroeg kampioen en zodoende minder gemotiveerd/veel roulatie
Waarschijnlijk vallen er nog meer risicopuntjes te bedenken en ik vind niet dat de kans heel groot is dat Pepi dusdanig vaak gaat scoren dat het de moeite waard zal blijken te zijn.
Klopt, het is gebleken dat Pepi blessuregevoelig is. Daarentegen:
1. Hattrick potentieel
2. Wil naar het WK (die heeft echt wel motivatie)
3. Pepi is gebleven. Het lijkt me dat PSV heeft gezegd dat hij speelt als hij fit is. Anders kun je zo'n jongen niet in Eindhoven houden als hij naar de Premier League kan en een gigantisch salaris kan krijgen.
Het grootste probleem bij het mee nemen van Pepi is vooral wie laat je thuis?
Mauro speelt alles, geeft veel assist en kan evt naar middenveld worden geschoven door Bosz, voor mij een must.
Veerman overperformed wellicht nu maar kan me voorstellen dat Bosz hem laat spelen als ze kampioen zijn voor transfer en mogelijk WK (als er bij Oranje nog wat spelers wegvallen door blessures)
Saibari is te goed om niet te nemen, maar wellicht grootste twijfel omdat ie nog wel eens een blessure heeft?
Til zal wel weer het kind van de rekening worden maar levert altijd, ook als invaller en aan het einde van het seizoen staat hij in de top10 meeste punten.
Wat is jullie kijk hier op?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.