Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 580 ... 627 628
mirkodek

Al wel vaker de revue gepasseerd, maar hoe gaan jullie om met jullie 'basis'verdediging. Kiezen jullie 3 (of 4) verdedigers die je altijd op stelt en kijken jullie voor die overige één of twee naar de programma's? Ik verwacht bijna altijd met 3 verdedigers te gaan spelen, met misschien één of twee rondes als uitzondering. Dus ik zou het liefst 3 verdedigers hebben die ik altijd op kan stellen. Maar ik kom niet verder dan twee (eentje van PSV en Twente). Feyenoord en AZ is voor mij een no-go. Baas van Ajax zou kunnen maar best duur voor een centrumverdediger (ook al scoort ie nu af en toe) plus het programma van Ajax en de wisselvalligheid. Twee verdedigers van dezelfde club ben ik ook geen fan van. Bij PSV is dat geen optie überhaupt. Maar ook bij Twente (ook al krijgen die weinig goals tegen) zie ik dat niet zitten, ook vanwege hun programma. Idem voor Groningen en Sparta. Dus dan toch maar gaan voor een 5e (naast Groningen en Sparta) van een matigere club (PEC, Fortuna of NAC) op basis van het programma?

Hoe doen jullie dit?

Ben Van Heck
Spartaan
Haha goeie vraag heb er paar keer al  3 gehad en soms 4 ja , laatste weken heb ik Drommel , Santos e...

Jij hebt als Spartaan dus meer vertrouwen in Mito dan in Lauritsen? Of puur budgettechnisch? 

Nazgulsauron

Hoe zeker zijn jullie van Parrott? Ik moet op vier á vijf plekken wat schaven (denk Martes ipv Quintero, Mito ipv Lauritsen, 1750 spits ipv Kostons, Sano ipv Chery etc.).  Voelt allemaal net niet lekker, maar basisspelers zijn belangrijker dan een brede selectie..

Peli
Nazgulsauron
Hoe zeker zijn jullie van Parrott? Ik moet op vier á vijf plekken wat schaven (denk Martes ipv Quint...

"....maar basisspelers zijn belangrijker dan een brede selectie."

Dat is, zeker gedurende de 2e seizoenshelft, niet per se waar.

Kathond
Vergane Glorie
Nee dat is waar, maar daar hangt natuurlijk ook weer een prijskaartje aan.  Ja Pepi gaat meer scoren...

Denk dat er maar weinig van psv die nu basis staan de 90 min . Gaan volmaken , straks zelfs hele wedstrijden niet gaan spelen als het kampioenschap tijdig binnen is.. 

Maar pepi is zeker interessant maar ow zo blessuregevoelig ..

Nazgulsauron
Peli
"....maar basisspelers zijn belangrijker dan een brede selectie." Dat is, zeker gedurende de 2e seiz...

Waarom dat? Er zijn slechts 13 wedstrijden, dat is gelijk aan de eerste helft, toch? Komt dat door de extra schorsingen? Zijn er statistisch vaker blessures in de tweede seizoenshelft?

BartB
Nazgulsauron
Hoe zeker zijn jullie van Parrott? Ik moet op vier á vijf plekken wat schaven (denk Martes ipv Quint...

Ik wil die twee dingen juist gecombineerd. Een brede selectie basisspelers ;)

Peli
Nazgulsauron
Waarom dat? Er zijn slechts 13 wedstrijden, dat is gelijk aan de eerste helft, toch? Komt dat door d...

Schorsingen en/of blessures inderdaad. Heb ik me ooit 1x een seizoenshelft op verkeken en heb ik dus van geleerd.

hansotjes
Peli
Schorsingen en/of blessures inderdaad. Heb ik me ooit 1x een seizoenshelft op verkeken en heb ik dus...

Is nu wel zo dat je gouden wissels hebt, dus (zware) blessures hiermee te lijmen zijn

Peli
hansotjes
Is nu wel zo dat je gouden wissels hebt, dus (zware) blessures hiermee te lijmen zijn

Klopt, maar dat lijm ik liever met een wat bredere selectie dan met het inleveren van 250 (of zelfs 500) punten. 

RedDevil
mirkodek
Al wel vaker de revue gepasseerd, maar hoe gaan jullie om met jullie 'basis'verdediging. Kiezen jull...

Ik ga voor drie verdedigers die ik in principe altijd ga opstellen (1x PSV, 1x Twente en 1x Ajax), plus goedkope basiskrachten van middenmoters (samen 2 miljoen) die af en toe mogen opdraven. 

kayke13
RedDevil
Ik ga voor drie verdedigers die ik in principe altijd ga opstellen (1x PSV, 1x Twente en 1x Ajax), p...

Dan kijk nog maar eens goed naar het programma. Die 1x psv snap ik. Maar ajax en twente moeilijk programma. Dan kijk maar eerder eens naar sparta/fortuna/nac bijvoorbeeld.

BartB

Ik kies voor 1 vaste verdediger van PSV en daar 4 roulerende omheen. Daarmee doe ik enigszins besparing op m'n verdediging maar voelt het qua schema en opstelling iedere week wel prima. 

Pietjan

Op dit moment op 97,5%, maar de puzzel blijft toch lastig. Een top weekend gehad en daarvoor een drama weekend, te veel uit proberen. Er is maar 1 club stabiel en dat is psv. Simpel 4 spelers er in klikken.

Misschien nog 2 of 3 van Sparta, maar daarna is het echt om het even. H'veen, Utrecht, Groningen stellen allemaal teleur. Ajax en Nec krijgen standaard goals tegenen met de nieuwe spelers erbij weet je niet wie er zal gaan spelen.

Op dit moment zelfs budget over en eigenlijk een te kleine selectie, een Onal, Shortire, Carrizo zijn toch wel kleine parels die het verschil kunnen maken. Maar om deze nu te wisselen voor een Namli, Lauritsen of Kitolano is erg lastig. 

RedDevil
kayke13
Dan kijk nog maar eens goed naar het programma. Die 1x psv snap ik. Maar ajax en twente moeilijk pro...

Je vergelijkt serieus verdedigers van Ajax met NAC en Fortuna, amigo? 🤣 Ik durf de gok wel aan dat Ajax en Twente meer wedstrijden gaan winnen dan die teams hoor.

bdebouwer

Danilo rondt met NEC benieuwd wie er slachtoffer van wordt. 

Pipi112

De deadline nadert weer en dat is ook terug te zien aan de bijdrages op dit forum. Gelukkig is het bijna vrijdagavond. Succes gewenst iedereen. Ps Red Devil jij zit op het juiste spoor.

Astarloa

Even een hele luie vraag maar fack it, wie is de gegadigde om de pingels te nemen bij Zwolle? Terwijl ik dit typ besef ik me al dat niemand hier een antwoord op heeft maar gooi hem er toch maar ff in.

Peli
Astarloa
Even een hele luie vraag maar fack it, wie is de gegadigde om de pingels te nemen bij Zwolle? Terwij...

Dat is inderdaad gissen, mede omdat PEC nog geen enkele penalty mee heeft gekregen dit seizoen. 

Dus ik gis: Kostons of Namli.

bdebouwer

Namli nog nooit een penalty genomen in zijn carriere, Kostons 3 genomen 3 gescoord. 

Astarloa
Peli
Dat is inderdaad gissen, mede omdat PEC nog geen enkele penalty mee heeft gekregen dit seizoen.  Dus...

Haha, daar ging ik ook al vanuit maar hoopte daar uitsluitsel over te krijgen. Heb even zitten spitten maar kan niet echt tot een aangewezen persoon komen.

Astarloa

Ben even de hele basiself nagelopen maar vrijwel niemand heeft ooit een pingel genomen, dan zou je denken dat de spits het dan maar moet doen.

kayke13

Schrijven jullie godts af? Ik kom dan uit op voorhoede 1x az 1x sparta 1x fortuna 1x zwolle en 1x nac. Voelt niet echt heel super maar er is weinig anders bijzonders voorin toch?

Astarloa

Hebben mensen nog exotische verassingen op de korrel die een lage pickrate zullen hebben maar wel eens het verschil zouden kunnen maken? Soumano van NAC vind ik een leuke, die nieuwe spits van GAE die voor een recordbedrag is gekomen lijkt me ook wel interessant. Die stevige knul van Utrecht wat erin kwam, bij Volendam hebben ze in de voorhoede ook nog wat erbij gehaald. 

Emka

Ola, ik lees dit forum al een tijdje, maar nog nooit gereageerd.

Ik heb mijn definitieve team voor 99% klaar, mits er geen verrassingen meer voorbij komen op de transfermarkt. Ik heb besloten om te bezuinigen op mijn verdedigende linies. Dit is hoe het er nu uitziet qua bedragen. 

K - 2,5 M

V - 7,5 M

M - 21,25 M

A - 15,75 M

1 2 ... 580 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.