Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 579 ... 627 628
NetNietNieuw
Thijs1986
Ja PEC doet het beter, maar het blijft een matig elftal hoor. En ik zie eigenlijk maar 4 wedstrijden...

4? 

Ik tel er zeker 7/8

Peli
NetNietNieuw
4?  Ik tel er zeker 7/8

Ik kwam ook tot 7 inderdaad. 

BartB

Hier hetzelfde. Ik vind PEC wel interessant hoor. Met Namli erbij hebben ze toch veel creativiteit erbij wat voor meer aanvoer naar Kostons zorgt

bdebouwer

7/8 vind ik wel veel. Ik tel er 5 Volendam, NAC, Go Ahead, Excelsior, Heracles.

BartB

Ik tel er ook 7. Dat zijn sowieso alle 7 thuiswedstrijden. De 'toppers' Ajax en Feyenoord waar ze thuis tegen moeten houden nou ook niet echt lekker de 0 in uitwedstrijden.

Vergane Glorie

Hoe dan ook zijn 5 wedstrijden er best wel veel. Zie voor die prijs niet heel veel spitsen die meer kansen gaan krijgen. 

Hier toch het plan Pepi laten varen...Ga hier naast Parrot voor de Peli tactiek ? 4 centrumspitsen van 2 miljoen en minder...:)

MightyM

En waarom zou je een aanvaller niet tegen een moeilijkere tegenstander op kunnen stellen? Tegengoals hebben in principe weinig effect op aanvallers. Ik zeg niet dat ik Kostons mee neem, maar een aanvaller kan ook gewoon scoren tegen een sterke tegenstander.

NetNietNieuw
bdebouwer
7/8 vind ik wel veel. Ik tel er 5 Volendam, NAC, Go Ahead, Excelsior, Heracles.

Heerenveen en Utrecht uit kan ook, kan alle kanten op. 
Zelfs Ajax thuis kan je hem opstellen. 

Sparta uit kan. 
Groningen thuis kan zeker. 
Fortuna uit kan. 

En inderdaad jou 5 opties. 

Alles kan ;) 

bdebouwer

De verwachting van een goal of assist van een aanvaller tegen een moeilijke tegenstander is natuurlijk ook weer een stuk lager. Dus het risico op weinig punten is een stuk groter, 

Affiniteit91
Vergane Glorie
Hoe dan ook zijn 5 wedstrijden er best wel veel. Zie voor die prijs niet heel veel spitsen die meer...

De verwachte terugkeer van Pepi staat op 21 februari (bron: blessuresenschorsingen.nl), wat samenvalt met de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Mocht hij die wedstrijd uit voorzichtigheid nog missen, dan is zijn rentree uit bij Heracles (R25). Dat betekent dat je hem in maar liefst 10 van de resterende wedstrijden zonder twijfel kunt opstellen. Het gaat bovendien om een armblessure he, dus fysiek verwacht ik dat hij er gewoon direct staat. Daarbij zal hij zich ook willen en moeten laten zien met het oog op het WK. Vind het mooi, dit soort keuzes zorgen ervoor dat teams duidelijk van elkaar gaan verschillen. Ik neem Pepi in ieder geval mee.

Gids05

Iemand die zoet neemt nu die 1ste keeper is ?

bdebouwer
Gids05
Iemand die zoet neemt nu die 1ste keeper is ?

Ik zou nog goed naar het programma van AZ kijken.

Thijs1986
Peli
Ik kwam ook tot 7 inderdaad. 

Ik ga uit van mn eigen team. en dan zou ik kostons maar 4 keer in de basis kunnen zetten omdat hij een betere wedstrijd heeft dan de anderen. en vind pec alleen thuis interessant. 

Vergane Glorie
Affiniteit91
De verwachte terugkeer van Pepi staat op 21 februari (bron: blessuresenschorsingen.nl), wat samenval...

Nee dat is waar, maar daar hangt natuurlijk ook weer een prijskaartje aan. 

Ja Pepi gaat meer scoren. Dat lijkt me logisch echter gaat ie ook niet vaak de 90 minuten volmaken, dat heeft hij ook fit niet altijd gedaan. 

Enfin, de "noodgreep" Pepi en dan bezuinigen op de verdediging ligt bij mij ook nog op tafel. Als ik hem neem, dan wel in combinatie met een Parrot overigens.

Thijs1986
Affiniteit91
De verwachte terugkeer van Pepi staat op 21 februari (bron: blessuresenschorsingen.nl), wat samenval...

zou toch beetje oppassen, terugkomende spelers altijd een risico. en al is hij 21 february terug. dat zal zeker de eerste 2 wedstrijden invallen zijn, dus kans op 0 punten. die gaan echt geen risico nemen, hij wil ook naar het WK he. 

BartB
Affiniteit91

Mijn ervaring met die site is dat ze toch altijd wel erg optimistisch zijn met een terugkeerdatum. Ik zou je er niet op blindstaren

Laatst gewijzigd
Sander95Z
BartB
Mijn ervaring met die site is dat ze toch altijd wel erg optimistisch zijn met een terugkeerdatum. I...

En bij Olij staat verwachte terugkeerdatum 21 maart, terwijl hij morgen waarschijnlijk weer bij de selectie zit. Ik zou er dus inderdaad niet te blind op staren

JoeyvanBomen
BartB
Ik ga mee in Joey z'n verhaal op het punt dat Godts nu niet kiezen vanwege blessuregevoeligheid een...

Als ik dit, en de voorgaande reacties, lees is het duidelijk dat het (wellicht) op papier een leuk idee is, maar dat er te veel haken en ogen aan vastzitten. Ik ben het daar uiteindelijk wel mee eens, dus dank voor de input! Mocht Ueda in de komende zes wedstrijden er 10 inschieten en daarna droog blijven en Pepi na z'n blessure de een na de andere erin tikken, dan kom ik hier nog op terug haha. Maar al met al duidelijk dat het niet echt een goed idee is

Laatst gewijzigd
Affiniteit91

Dat is juist het mooie: dit soort afwegingen gaan ervoor zorgen dat teams zich duidelijk van elkaar onderscheiden. Ik neem Pepi in ieder geval mee. Een armblessure hoeft voor een spits geen groot struikelblok te zijn, en Bosz heeft inmiddels aangegeven dat hij alweer meetraint en positief is over zijn herstel. Alles wijst erop dat hij richting het einde van de maand gewoon fit is en gaat vlammen richting het WK. Dan moet je hem gewoon hebben toch? Zeker als je het die eerste 3/4 wedstrijden prima kan opvangen met de <2 miljoen categorie en/of verschuivingen elders in je elftal.

Laatst gewijzigd
NetNietNieuw

En niemand die Steijn overweegt? 

Oke, van Persie lijkt niet volledig fan van hem te zijn, nu ook wat licht geblesseerd, maar als je ziet wat voor scorito punten hij ondanks dat al heeft gehaald, dan kan hij echt wel een verschil maker worden. Zeker als je ueda niet pakt. 

bdebouwer
NetNietNieuw
En niemand die Steijn overweegt?  Oke, van Persie lijkt niet volledig fan van hem te zijn, nu ook wa...

Die heeft die vooral aan het begin van het seizoen gehaald toen hij nog wel speelde. Ik zie hem dat eigenlijk niet halen in de tweede seizoenshelft gezien alle genoemde minnetjes. 

BartB
NetNietNieuw
En niemand die Steijn overweegt?  Oke, van Persie lijkt niet volledig fan van hem te zijn, nu ook wa...

Je kunt voortaan meer wedstrijden terugkijken van een speler op Scorito. Als je even naar Steijn z'n volledige profiel gaat zie je dat hij in de afgelopen 10 Eredivisie wedstrijden welgeteld 166 punten heeft gehaald. Van die 10 wedstrijden stond hij er 3 in de basis, speelde 3x helemaal niet en viel 4x in. Dus inderdaad die punten heeft hij allemaal gehaald in de eerste 2 a 3 maanden van het seizoen. 

Voor mij genoeg redenen om van Steijn weg te blijven.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hoe kijken jullie naar de kwestie Shoretire en Mito t.o.v. Lauritsen en Kostons? Eerstgenoemden lijken echt een steal voor dat bedrag en de vorm waarin ze verkeren, waar ik in laatstgenoemden juist een duurzame keuze zie. Ook gezien het feit dat Lauritsen de pingels neemt (Kostons weet ik zo even niet?) en dat ze centrumspitsen zijn. 

NetNietNieuw
BartB
Je kunt voortaan meer wedstrijden terugkijken van een speler op Scorito. Als je even naar Steijn z'n...

Ben het helemaal met je eens, maar wat als hij in de 2de seizoenshelft weer regelmatig speelt, dan pikt hij echt zijn doelpunten en assists wel weer mee, zoals in het begin van het seizoen. Alleen durf je die 4 miljoen aan.. 

Een middenveld met 3x PSV, 1x NEC en dan Steijn kan aardig punten pakken. 

Spartaan
Rad
Neem jij, als kenner 4 spartanen mee? Daar zit ik nu wel op. Mede doordat ze zo gunstig zijn geprijs...

Haha goeie vraag heb er paar keer al  3 gehad en soms 4 ja , laatste weken heb ik Drommel , Santos en Mito. En zelfs Mito cap afgelopen weekend.  Maar denk 3 Max 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 579 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.