De verwachte terugkeer van Pepi staat op 21 februari (bron: blessuresenschorsingen.nl), wat samenvalt met de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Mocht hij die wedstrijd uit voorzichtigheid nog missen, dan is zijn rentree uit bij Heracles (R25). Dat betekent dat je hem in maar liefst 10 van de resterende wedstrijden zonder twijfel kunt opstellen. Het gaat bovendien om een armblessure he, dus fysiek verwacht ik dat hij er gewoon direct staat. Daarbij zal hij zich ook willen en moeten laten zien met het oog op het WK. Vind het mooi, dit soort keuzes zorgen ervoor dat teams duidelijk van elkaar gaan verschillen. Ik neem Pepi in ieder geval mee.
Nee dat is waar, maar daar hangt natuurlijk ook weer een prijskaartje aan.
Ja Pepi gaat meer scoren. Dat lijkt me logisch echter gaat ie ook niet vaak de 90 minuten volmaken, dat heeft hij ook fit niet altijd gedaan.
Enfin, de "noodgreep" Pepi en dan bezuinigen op de verdediging ligt bij mij ook nog op tafel. Als ik hem neem, dan wel in combinatie met een Parrot overigens.
zou toch beetje oppassen, terugkomende spelers altijd een risico. en al is hij 21 february terug. dat zal zeker de eerste 2 wedstrijden invallen zijn, dus kans op 0 punten. die gaan echt geen risico nemen, hij wil ook naar het WK he.
Als ik dit, en de voorgaande reacties, lees is het duidelijk dat het (wellicht) op papier een leuk idee is, maar dat er te veel haken en ogen aan vastzitten. Ik ben het daar uiteindelijk wel mee eens, dus dank voor de input! Mocht Ueda in de komende zes wedstrijden er 10 inschieten en daarna droog blijven en Pepi na z'n blessure de een na de andere erin tikken, dan kom ik hier nog op terug haha. Maar al met al duidelijk dat het niet echt een goed idee is
Dat is juist het mooie: dit soort afwegingen gaan ervoor zorgen dat teams zich duidelijk van elkaar onderscheiden. Ik neem Pepi in ieder geval mee. Een armblessure hoeft voor een spits geen groot struikelblok te zijn, en Bosz heeft inmiddels aangegeven dat hij alweer meetraint en positief is over zijn herstel. Alles wijst erop dat hij richting het einde van de maand gewoon fit is en gaat vlammen richting het WK. Dan moet je hem gewoon hebben toch? Zeker als je het die eerste 3/4 wedstrijden prima kan opvangen met de <2 miljoen categorie en/of verschuivingen elders in je elftal.
Je kunt voortaan meer wedstrijden terugkijken van een speler op Scorito. Als je even naar Steijn z'n volledige profiel gaat zie je dat hij in de afgelopen 10 Eredivisie wedstrijden welgeteld 166 punten heeft gehaald. Van die 10 wedstrijden stond hij er 3 in de basis, speelde 3x helemaal niet en viel 4x in. Dus inderdaad die punten heeft hij allemaal gehaald in de eerste 2 a 3 maanden van het seizoen.
Voor mij genoeg redenen om van Steijn weg te blijven.
Hoe kijken jullie naar de kwestie Shoretire en Mito t.o.v. Lauritsen en Kostons? Eerstgenoemden lijken echt een steal voor dat bedrag en de vorm waarin ze verkeren, waar ik in laatstgenoemden juist een duurzame keuze zie. Ook gezien het feit dat Lauritsen de pingels neemt (Kostons weet ik zo even niet?) en dat ze centrumspitsen zijn.
Ben het helemaal met je eens, maar wat als hij in de 2de seizoenshelft weer regelmatig speelt, dan pikt hij echt zijn doelpunten en assists wel weer mee, zoals in het begin van het seizoen. Alleen durf je die 4 miljoen aan..
Een middenveld met 3x PSV, 1x NEC en dan Steijn kan aardig punten pakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.