Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 586 ... 627 628
Peli
kayke13
Keepertje van sparta niet?

Ik had het niet voor niks over slechts 3 vd 4 ;-)

Peli
Ben Van Heck
Zelfs als 4e verdediger, 6e middenvelder en 3e/4e aanvaller is het prima te verantwoorden, vind ik.

Eens.

Europameister
kayke13
En zagaritis boven een verdediger van groningen, is dat gek? Twijfel nog tussen hun 2. Maar heerenve...

Vind ik gezien het programma en de vorm van Groningen niet gek. Kijk ook eens naar Braude, die heeft de afgelopen wedstrijden ook wat assists gegegen. 

Ben Van Heck

Op de een of andere manier heb ik bij Groningen wel meer het gevoel dat er "0 potentie" inzit. Dit heb ik bij Heerenveen eigenlijk helemaal niet, maar dat kan ook mijn eigen referentiekader zijn. Het voordeel van Heerenveen is wel dat de duurste verdedigers daar backs zijn, waar je voor dat bedrag bij Groningen "slechts" Blokzijl en Janse hebt, die dan weer minder assists/goals gaan maken. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Imo heeft GAE ook wel een oké programma, al hebben ze wel een jasje uitgedaan. In de 1,75 categorie zitten best wat leuke picks voor de verdediging, maar de juiste kiezen is wel echt heel lastig haha. Ik denk echter wel dat je je niet blind moet staren op resultaten van de eerste seizoenshelft. GAE heeft meer rust nu ze uit Europa liggen, Groningen lijkt wat minder in vorm te zijn dan in de eerste seizoenshelft en bij Heerenveen is het imo een coinflip. Voor 250K meer heb je ook eventueel een AZ verdediger. 

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
Ben Van Heck
Op de een of andere manier heb ik bij Groningen wel meer het gevoel dat er "0 potentie" inzit. Dit h...

Heerenveen heeft van deze drie ploegen het makkelijkste programma. Verder denk ik niet dat hij standaard basisspeler hoeft te zijn. Gewoon kijken welke wedstrijden van Heerenveen je hem niet wil opstellen en kijken welk team dan interessant is. Echter kom ik daardoor op een verdediger van PEC uit als interessant.;)

verder ook hier minstens drie spartanen mee. Wel maar 1 van nec 

Nijmos
Peli
Waarom niet? Als 3 van die 4 Spartanen je 5e verdediger, 6e middenvelder en 5e aanvaller zijn loop j...

Hier ben ik het niet mee eens. Dit klinkt alsof je ze nooit nodig hebt. In de praktijk heb je minstens 17 van je 18 spelers nodig. Regelmatig voor je bank. Je kunt kiezen tussen die spelers wie je bankt en wie op de tribune zet maar als ze allemaal tegelijk tegen psv moeten, is de keuze niet reuze. Dus hoewel er kans is dat ik er ook op uitkom, heb ik het toch liever niet.

Pipi112

Hoezo Psv verliest ook van Telstar.

bdebouwer
Vergane Glorie
Zit een beetje een overzicht te maken...Wat betreft de keepers worden het twee subtoppers (niet meer...

Wat is de reden dat je GAE eventueel meeneemt? Zelf zie ik die eigenlijk de komende weken niet perse verbeteren, en zijn er betere (goedkopere) andere opties.

Daarnaast overweeg ik zelf ook Groningen, laatste twee wedstrijden iets minder maar ik denk ook dat dat komt door het uitvallen / missen van Resink. 

Behatzailea
Nijmos
Hier ben ik het niet mee eens. Dit klinkt alsof je ze nooit nodig hebt. In de praktijk heb je minste...

Precies dit. Ik heb toch liever de keuze tussen meerdere teams. Eigenlijk neem ik nooit meer dan 2 van hetzelfde team. Maar ik heb dan ook nog nooit een duimpje gehaald 😂

Ecko
Peli
En als Willumsson uiteindelijk gedurende het restant van dit seizoen het enkel  met invalminuutjes m...

Dan is hij kansrijk om mijn vijfde verdediger (mits die wel blijft spelen) van de tribune te verjagen. 

bdebouwer

Ik snap de keuze voor Willumson niet. Bij NEC gaan ze toch niet opeens hun winnende formule banken, dus mocht die in de basis komen heeft NEC of een mindere periode gehad of een blessure. Lijkt mij dat er slimmere keuzes zijn. 

kayke13

Ik zie er hier ook heel veel die 3x psv en 2x nec durven doen op het middenveld. Niet te veel risicio met te veel dezelfde van 1 team op het middenveld?

Zwolf

Zijn er mensen die zowel Pepi, Ueda als Parrot overwegen? Beetje mee zitten spelen en is nog een redelijk team uit te halen al met al. Wel veel 'risicogeld' maar ook kans op mega veel punten als alles goed valt. Wat denken jullie hierover?

BartB
Zwolf
Zijn er mensen die zowel Pepi, Ueda als Parrot overwegen? Beetje mee zitten spelen en is nog een red...

Die optie zal heel weinig gekozen worden lijkt me. Dan moet je wel erg extreem gaan besparen op je verdediging én middenveld denk ik. 

Peli
Zwolf
Zijn er mensen die zowel Pepi, Ueda als Parrot overwegen? Beetje mee zitten spelen en is nog een red...

Als je er slecht voorstaat en nog een gooi wilt doen naar een (gouden) bekertje, is dit best een optie.

Nazgulsauron

Ben er wel redelijk uit, heb nu dit staan:

4x PSV
4x Sparta
2x PEC Zwolle
1x Ajax
1x NEC
1x AZ
1x FC Twente
1x FC Groningen
1x SC Heerenveen
1x Fortuna Sittard
1x Excelsior

13,5M voor de keepers & verdedigers

21M voor de middenvelders

12,5M voor de aanvallers

4x Sparta is niet helemaal ideaal, maar dat risico accepteren we. Had graag een tweede NEC'er gehad, maar geen idee wie. Van de top-13 clubs mis ik enkel Feyenoord (geen vertrouwen) en Utrecht (ééntje overwogen, kan je best op gokken). De onderste vijf teams heb ik niet.

Ben Van Heck

'Ik ben er wel redelijk uit'. Ja, die heb ik vaker gehoord!

Vergane Glorie
bdebouwer
Wat is de reden dat je GAE eventueel meeneemt? Zelf zie ik die eigenlijk de komende weken niet perse...

GAE overweeg ik vooral omdat ik ergens ook niet met 4x sparta wil komen te zitten, dus zou een verdediger van GAE een optie zijn. In de wedstrijden waar ik zou kunnen twijfelen over mijn Twenteverdediger zijn niet wedstrijden waar GAE een relatief makkelijk programma heeft (net als Fortuna en PEC). het gaat dan dus vooral over mijn vierde/vijfde verdediger. Ik kijk dan specifiek naar die rondes dat ik een speler nodig heb. Hoogstwaarschijnlijk heb ik mijn budget nodig, dus zal het naast PSV/Twente/Heerenveen toch nog twee uit de volgende teams worden Sparta, PEC  en Fortuna verdediger worden voor 2 miljoen. 

Nu ik meer nadenk, valt als verdediger GAE wel af, mogelijk nog wel als keeper, maar met branderhorst of die keeper van PEC moet ik nog kijken. 

Ben Van Heck

Ik zit hier met 3 spelers van NAC in mijn selectie: een keeper, verdediger en een aanvaller die gezamenlijk 2,5 miljoen kosten. Ik ben van plan om ze voornamelijk in februari op te stellen, omdat het programma gunstig. Daarna verkast het gros waarschijnlijk naar de tribune. Toch voelt het globaal gezien niet lekker om drie spelers van de nummer 17 mee te nemen. Zijn er nog meer mensen die met hetzelfde zitten?

Laatst gewijzigd
bdebouwer

tja NAC staat wel 17de

nonselen
Ben Van Heck
Yep, dan is een Ajax verdediger schrappen denk ik ook wel de juiste keuze, al sluit ik Baas toch nie...

Ja die 5 clubs zijn perfect achterin! Ik overweeg nog Groningen niet te nemen, omdat die dan nog het duurste is naast mijn 2 basis en je die van Sparta/NAC misschien wel meer gaat gebruiken. 

Gids05

Waarom staat chery niet in de basis nu vij nec ?

nonselen
Ben Van Heck
Ik zit hier met 3 spelers van NAC in mijn selectie: een keeper, verdediger en een aanvaller die geza...

Prima keuze hoor, NAC. Zelf vind ik ze beter dan de andere clubs onderin. Op basis van expected points staan ze zelfs 10e in plaats van 17e. Natuurlijk blijft dat een verwachting en geen keiharde realiteit. Bij hen ging het vooral mis omdat ze veel kansen creëerden, maar er te weinig afmaakten. Ik hoop dat die twee voorin deze lijn doortrekken, want dan gaan ze echt wel stijgen.

Jouw speler voorin zou ik laten liggen voor een andere optie, al is het ook zeker geen verkeerde keuze. Achterin vind ik het lastiger, vooral omdat Kemper niet meespeelt tegen Excelsior lees ik nu.

NetNietNieuw

Even vanuit ander perspectief; 

Welke spelers MOET je echt in je team hebben? 

BartB
Gids05
Waarom staat chery niet in de basis nu vij nec ?

Geen stress... Chery is nog niet een keer in de basis gestart in een beker wedstrijd.

1 2 ... 586 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.