Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 587 ... 627 628
Astarloa
NetNietNieuw
Even vanuit ander perspectief;    Welke spelers MOET je echt in je team hebben? 

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Witte Adelaars

Zijn er deelnemers die Wanner, Veerman, Saibari en Til selecteren. Bij mij staan ze er (voorlopig) in. Zal mezelf voor de kop slaan als punten worden behaald door één van hen en ik diegene niet heb.

Vergane Glorie
Witte Adelaars
Zijn er deelnemers die Wanner, Veerman, Saibari en Til selecteren. Bij mij staan ze er (voorlopig) i...

Voor de komende vier/vijf wedstrijden is dit zeker een goede optie, maar als Pepi erbij komt gaat er eentje sowieso sneuvelen..dus dan ben je die kwijt. Of dan saibari wisselen voor Pepi!;)

Nats123

Aanvaller van Heerenveen must have? Hebben een gunstig programma 

Peli
Astarloa
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Ja, vertel idd.

Peli
Witte Adelaars
Zijn er deelnemers die Wanner, Veerman, Saibari en Til selecteren. Bij mij staan ze er (voorlopig) i...

Dan zou ik het niet doen.

NetNietNieuw
Witte Adelaars

Ik speel ook met dat idee. Tegen Feyenoord laatst heb je kunnen zien dat het goed uitpakt, en ze gaan echt wel rouleren 2de seizoenshelft. 

Dubbele is, dat je andere, goed scorende middenvelders mist. Zeker als zij tegen een makkelijke tegenstander moeten. 

Vergane Glorie
NetNietNieuw
Ik speel ook met dat idee. Tegen Feyenoord laatst heb je kunnen zien dat het goed uitpakt, en ze gaa...

Welke echt goed scorende middenvelders hebben we dan nog over nu? Ik ben echt aan het zoeken... Het is dat mijn vierde PSV'er een verdediger is, maar ik vind bij de middenvelders het allemaal nu niet zo zeker....Ja eentje van NEC (of twee) maar welke is de juiste? En dan mogelijk nog eentje van 2 miljoen waarbij je maar moet "gokken" dat een Suray het beter doet dan een Brouwers en dan zeker dan een Wanner die echt wel zijn minuten gaat maken...

Kortom, ik doe het niet vanwege een andere keuze en omdat over 5 weken standaard eentje op de bank zit en Bosz de neiging heeft om zijn opstelling op de dag van de wedstrijd nog aan te passen, maar verder zie ik niet veel middenvelders die meer gaan scoren dan een Wanner...maar ik hoor graag of jullie andere ideeen hebben.

JoeyvanBomen

Daar ga je al, obispo staat niet basis... 

Vergane Glorie

Heeft iemand een pro-account van VI? Zelfs daar gaan ze in op Scorito, maar kan het niet lezen.:)

JoeyvanBomen
Vergane Glorie
Voor de komende vier/vijf wedstrijden is dit zeker een goede optie, maar als Pepi erbij komt gaat er...

Kan je middenvelder voor aanvaller wisselen? 

Astarloa

Over Bounida lees ik hier zo goed als niks. Dat is toch verreweg de beste rechtsbuiten die Ajax heeft op het moment. Als hij wel blijft staan en veel minuten blijft maken dan kan hij toch een serieuze verschilmaker worden. Alle andere middenvelders van rond die prijsklasse halen vast hun puntjes wel die aan hun prijs  gekoppeld zijn maar ik zie Bounida wel als iemand die dat kan overstijgen. Ik vind het in ieder geval wel een serieuze overweging waard. 

NetNietNieuw
Vergane Glorie
Welke echt goed scorende middenvelders hebben we dan nog over nu? Ik ben echt aan het zoeken... Het...

Snap je helemaal! 

Maar er zijn middenvelders van oa NEC, Heerenveen, Gae, 1 van Sparta, 1 van Az,1 van Fortuna oa.

Keus te over..  

NetNietNieuw
JoeyvanBomen

Nope 

NetNietNieuw
Astarloa
Over Bounida lees ik hier zo goed als niks. Dat is toch verreweg de beste rechtsbuiten die Ajax heef...

Bounida komt net pas kijken, Ajax heeft een lastig programma, hij krijgt er nog wat concurrentie bij in de vorm van Berghuis en Carrizo. Edavardsen is er nog. Glouch. Bij Grim weet je het gewoon niet.

Kathond

Even iets heel geks , maar als ik er over  nadenk ook weer niet .. excelsior...

Ze hebben psv az twente en ajax al gehad ..en vind ze steeds beter spelen .. keeper en verdediger ? 

Bespaar je wel een hoop .. ik had van Gassel de eerste helft en sta op 99.8 procent ;)

Vergane Glorie
JoeyvanBomen

helaas nie zonder nog een wissel te doen..dus snap dat dit niet helemaal klopte

Ecko

Oké, jullie je zin ;)  Willumsson er weer uit, ik wil Sano terug. Kost me wel 750k extra: daartoe spring ik van de Namlihypetrein en ga voor exhype Duijvestijn. Half miljoen gewonnen, en nog een kwart miljoen door Yegoian weer te ruilen voor Santos. Klaar. Hoop ik.  

bdebouwer

De vraag is neem je liever een koppel van NAC of van Excelsior.

Ik denk zelf dat NAC beter speelt en die krijgen ook minder goald tegen.

Vergane Glorie
Kathond
Even iets heel geks , maar als ik er over  nadenk ook weer niet .. excelsior... Ze hebben psv az twe...

excelsior staat er nu 1x in (goedkope middenvelder) en twijfel nog over de keeper...Even kijken met wie hij goed samen gaat...

Ze hebben wel de makkelijke uitwedstrijden...iets minder de makkelijke thuis wedstijden zie ik nu.

Laatst gewijzigd
Ecko
Kathond
Even iets heel geks , maar als ik er over  nadenk ook weer niet .. excelsior... Ze hebben psv az twe...

Is helemaal niet zo gek. En ze hebben inderdaad ook een leuke middenvelder. Maar ik zou het niet verder vertellen. 

Laatst gewijzigd
mirkodek
Astarloa
Over Bounida lees ik hier zo goed als niks. Dat is toch verreweg de beste rechtsbuiten die Ajax heef...

Als Ajacied ben ik zeker gecharmeerd van hem. En denk dat het ook best een redelijke Scorito speler is. Alleen wil ik, zeker voor 2M, wel een speler waarvan ik zeker weet dat ie gaat spelen. Bounida zal echt wel z'n minuten maken, maar je weet nooit wanneer. Zoals al genoemd, is straks Berghuis terug. Gloukh is geen goedkope jongen en die nieuwe Argentijn zal ook z'n minuten gaan maken. Eigenlijk de enige speler die ik überhaupt overweeg als ik niet zeker weet of ie standaard basis staat, is Til.

Astarloa
mirkodek
Als Ajacied ben ik zeker gecharmeerd van hem. En denk dat het ook best een redelijke Scorito speler...

Van die Argentijn werd gezegd dat hij in Jong ajax gaat beginnen, lijkt me sterk dat hij dan nog een concurrent wordt de 2e seizoenshelft. Van Berghuis zou ik het bezopen vinden als hij als routinier zonder restwaarde en enige vorm of wedstrijdritme erin zou komen voor een betere speler met veel meer potentie. Edvardsen hoeven we het niet over te hebben en Gloukh als rechtsbuiten vind ik ook onzin. Maar goed, het zijn wel allemaal opties en die zullen vast allemaal wel eens invallen. Ik wil Bounida er graag bij omdat ik merk dat dat nou iemand is die een lage pickrate gaat krijgen terwijl hij zeker de potentie heeft om meer punten te halen dan zijn prijs. 

NetNietNieuw
Astarloa
Van die Argentijn werd gezegd dat hij in Jong ajax gaat beginnen, lijkt me sterk dat hij dan nog een...

Niet doen kerel. Zijn tig alternatieven, met veel meer zekerheid. 

Liitmanen20

Op dit moment staat Parrott nog in mijn conceptteam, maar ik overweeg sterk om hem eruit te halen. 5 miljoen en straks als Meerdink weer terug is, verwacht ik dat Parrott ook vaker wordt gewisseld. Maar de vraag is dan, wie neem je dan van AZ? Mijnans ligt er nog even uit met een hamstringblessure en verdedigend is AZ niet overtuigend.

1 2 ... 587 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.