Meerdink en Parrott zaten zelden in dezelfde wedstrijdselectie vanwege blessures. Daar zit dan ook mijn twijfel als ze straks allebei wel fit zijn. Parrott zal wel basis staan, maar als hij steeds in minuut 60/70 wordt gewisseld, mist hij wel heel wat speeltijd.
Dan ben je 1 van de weinige, maar net als ik, die de twijfel heeft mbt het nemen van Parrot.
Az heeft een lastig programma. De Wit heb ik over nagedacht, maar die laat ik achterwege. Alleen Smit twijfel ik nog over, na/naast Parrot. Wijnans ligt er nog even uit, Smit is haast al fit, en zou dus richting positie 10 kunnen gaan. Zijn assist en goals zouden toch weleens moeten komen lijkt me.
Ondanks de slechte vorm van AZ presteert Parrott nog steeds zeer behoorlijk? maar belangrijker is..welke spits neem je dan? Die net zoveel zekerheid oplevert?
Ik vind hem ook duur, maar hem zet ik wel standaard in de basis....
Dat vergeet ik ook niet...maar Pepi is nog geblesseerd, Ueda uit vorm en niet helemaal fit en dan kom je al uit bij de lauritsen/Kostons/Ogawa van deze wereld...die zijn veel wisselvalliger....
Enfin, iedereen natuurlijk zijn eigen keuze en overweging en ik begrijp dat ik naar mijn eigen theorie redeneer, maar ik zie Parrott wel als echt een zekerheid bij mij.
Je bent wel erg overtuigd. Dan zou ik hem meenemen! Maar je gaat er niet veel punten mee halen ben ik bang. Je kan het onzin vinden maar Gloukh stond toch echt elke keer rechtsbuiten de laatste tijd. Alle moeilijke wedstrijden stond Gloukh op die plek. En de andere spelers zijn al eerder genoemd.
De vraag is, kun je met Ogawa/Lauritsen/Trenskow/Kostons/Godts 3 speelronden overbruggen tot die andere zekere spits, Pepi, terug is.
ik denk van wel, maar heb toch ook FOMO wat betreft Parrott
Definieer slecht, maar ik sta op 85% en heb hier al wel mee zitten puzzelen.
Wil ik ook Saibari, Til en Veerman dan wordt een verdediging van 4.75M met Sparta, Fortuna, Pec, Nac en Telstar wel heel dunnetjes. Neem ik voor Saibari - een beetje als gok - Wanner mee dan kan ik nog een redelijk gebalanceerde ploeg neerzetten, met het nodige risico uiteraard.
Deze optie is nog niet helemaal uitgesloten voor mij nee, alleen zit dan wel met mijn verdedigers wat meer in de knel en om daar op enkel subtop te vertrouwen.....een team met parrott, Pepi, spits 2mil, spits 1.75 Mil en 0.75 is ook nog te doen met ook nog de drie middenvelders van psv...maar dan wordt het wel echt krap verdedigend.
Zijn jullie er zo zeker van dat Pepi uberhaupt (snel) weer terug in de basis komt? Wanner doet het goed en Bosz heeft Pepi al eerder een lange tijd op de bank gelaten toen de tandem Saibari/Til het goed deed. Als je kijkt hoe simpel ze Feyenoord en nu Heerenveen wegspelen in deze formatie kan dat ook nog wel eens een vaste opstelling worden.
Ik lees hier overal dat men denkt dat Wanner naar de bank verhuist als Pepi terug is, maar ik begin daar aan te twijfelen, vanavond speelt hij ook weer heel goed. Hij kan ook op 10 blijven staan en Til naar de bank, toch? Mauro zal vaker op het middenveld staan als Salah-Eddine speelt, maar ook dan hoeft hij niet per se op de bank terecht te komen. Zal wel rouleren worden.
Maar het is eigenlijk de meest interessante middenvelder van 2.5 mln.
PSV is voor de transfer van Pepi gaan liggen. Daar zal toch wel een bepaalde belofte zijn gedaan dat hij minuten gaat maken met het oog op het wk. Til speelt dit seizoen alles onder Bosz (ook toem Pepi wel fit was) dus die zie ik ook niet snel banken.
Ik zou nooit 2 aanvallende spelers van Sparta nemen. Dat is simpelweg te weinig zekerheid. Wat betreft Til weet ik het niet zo goed. Ik verwacht dat Pepi, Saibari en Veerman spelen met het oog op het wk. Daar zal Til niet heen gaan. Daarbij is Pepi inderdaad echt niet gebleven zonder beloftes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.