Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 591 ... 627 628
BartB

Mijn enige twijfel zit 'm eigenlijk nog bij het middenveld. In heel veel wedstrijden van Heerenveen zou ik toch graag een Heerenveen middenvelder meenemen. 

Dan kun je naar mijn idee dus kiezen tussen Brouwers en Meerveld (Overeem en Linday zijn te verdedigend). Zijn er naar jullie idee nog redenen waarom de een een betere pick zou zijn dan de ander of is het om het even?

Nazgulsauron

Als ik m'n team downgrade naar m'n absolute minimale wensen hou ik dit skelet over met 1250k aan uit te voeren upgrades:

1500/1000
4000/2500/1750/750/750
6500/5500/5000/1750/1750/500
5000/3000/2000/1750/750

Genoeg opties om die 1250 uit te geven

4e def naar 1000 voor meer zekerheid (250k)

5e def naar 1250 of 1750 of 2000 (500k, 1000k, 1250k)

4e of 5e mid naar 2500 omdat je liever die andere of beide NEC'ers hebt (750k)

6e mid naar 750 om geen 4 spartanen te hebben (250k)

5e aanvaller naar 2000 voor meer zekerheid, met het idee vaker 3-3-4 te spelen (1250k)

Dus de eerste "ik denk dat ik er wel ongeveer uit ben" is als vanouds toch weer een tussenstap. Maar op de grote beslissingen is het al een tijdje stabiel, en blijf ik denk ik ook op die (vrij standaard) lijn.

Rubik
Nazgulsauron
Als ik m'n team downgrade naar m'n absolute minimale wensen hou ik dit skelet over met 1250k aan uit...

Zet dan gewoon namen neer, hoeveel heb ik er goed?

Drommel / Bielica
Mauro / Rots / Zagaritis / Martes / Valerius
Saibari / Til / Veerman / Sano / Namli / Santos
Parrott / Godts / Lauritsen / Sierhuis / Shoretire

4e def naar Quintero voor meer zekerheid (250k)
5e def naar Kemper of Janse of Peersman (500k, 1000k, 1250k)
4e of 5e mid naar Chery omdat je liever die andere of beide NEC'ers hebt (750k)
6e mid naar Yegoian om geen 4 spartanen te hebben (250k)
5e aanvaller naar Kostons voor meer zekerheid, met het idee vaker 3-3-4 te spelen (1250k)

Laatst gewijzigd
Nazgulsauron
Rubik
Zet dan gewoon namen neer, hoeveel heb ik er goed? Drommel / BielicaMauro / Rots / Zagaritis / Marte...

15, toch nog drie fout!

Rubik
Nazgulsauron
15, toch nog drie fout!

Shoretire = Mito.

En dan twee van

• Mauro = Dest 
  • Zagaritis = Blokzijl
  • Valerius = andere NAC-verdediger of Noslin

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Doe mij het team van kevinraar maar

Peli

Zijn we nu al op het punt beland dat we elkaars teams gaan raden? 

kayke13

Ik sta nu op 99,8% maar de puzzel op 2 plekken op het middenveld en voorin is nog niet gelegd. Krijg er maar hoofdpijn van😂 godts wel of niet en 2x nec op het middenveld wel of niet

Nazgulsauron
Ben Van Heck
Doe mij het team van kevinraar maar

Jij zou dus eerder zonder dure aanvaller of 3 PSV mids (vanwege je Wanner pick) spelen? Voelde mij te veel breed, en te weinig puntenpakkers.

Ecko
Nazgulsauron
Als ik m'n team downgrade naar m'n absolute minimale wensen hou ik dit skelet over met 1250k aan uit...

1500/1000
4000/2500/1750/750/750
6500/5500/5000/1750/1750/500
5000/3000/2000/1750/750

Duidelijk. Niks meer aan doen! 

Nijmos

Zijn er mensen die Saibari uit hun team gooien vanwege zijn blessure? 

Zwolf
Nijmos

Niet vanwege het nieuws, hij stond er bij mij sowieso niet in ;)

bdebouwer
Nijmos

is er nieuwe info bekend?

mas22

paardenkus

Peli
Nijmos

Dat zou wel heel drastisch zijn. Als hij al een wedstrijd mist daardoor, dan is dat enkel die van aankomend weekend. Maar zelfs dat zou gewoon haalbaar moeten zijn, gezien de aard van de 'blessure'.

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Maakt de keuze tussen hem of Pepi wel weer ingewikkelder. 

Rubik
Nijmos

Niet vanwege die blessure.

Ecko

Tot m'n schrik blijk ik ineens drie man van Fortuna in mijn team te hebben, en dat terwijl ze net verloren van degradatiefavoriet Heracles. Aan de andere kant, dat was zonder de zieke Duijvestijn. Maar erg tevreden ben ik eigenlijk niet. Terug naar de tekentafel? 

Laatst gewijzigd
BartB
Ecko
Tot m'n schrik blijk ik ineens drie man van Fortuna in mijn team te hebben, en dat terwijl ze net ve...

Hoeft toch niet per se meteen? Er vanuitgaande dat 1 van die 3 Sierhuis is, die je als spits eigenlijk altijd wel kan opstellen.

Als de andere dan een middenvelder en een verdediger zijn ligt het eraan hoe je die gaat inzetten. Als 5e/6e middenvelder en als 4e/5e verdediger, die in een roulatie goed passen met de rest van je team, lijkt me het niet zo'n groot probleem. 

Edit: Ik heb dat met 3 PEC spelers in m'n team. Voelt in eerste instantie als teveel maar ze kunnen lekker rouleren met de rest.

Laatst gewijzigd
NetNietNieuw
Ecko
Tot m'n schrik blijk ik ineens drie man van Fortuna in mijn team te hebben, en dat terwijl ze net ve...

Haha hier ook. Maar ik ben er wel tevreden mee eigenlijk. 

kayke13
BartB
Hoeft toch niet per se meteen? Er vanuitgaande dat 1 van die 3 Sierhuis is, die je als spits eigenli...

Heb je dan namli boven sano gekozen?

BartB
kayke13
Heb je dan namli boven sano gekozen?

Yep.. Sano zal meer punten pak voor 'winst van het team' maar ik verwacht van Namli meer individuele bijdrage met assists en goals. Is een middenvelder in het spel maar speelt voorin en neemt de corners. 

Bovendien heb ik Chery al en 3 PSV'ers. Dan voelt het te beperkt in spreiding als ik 5 middenvelders heb van maar 2 clubs. 

Peli
BartB
Yep.. Sano zal meer punten pak voor 'winst van het team' maar ik verwacht van Namli meer individuele...

Precies hoe ik er in sta.

5 spelers van slechts 2 clubs op mijn middenveld is echt nooit een optie voor me geweest. 

mirkodek

Ik vind Namli ook interessant hoor en op papier natuurlijk meer een Scorito-speler dan Sano. Maar Sano kun je wat mij betreft bijna elke wedstrijd (met uitzondering van PSV uit) wel opstellen met een redelijke kans op een zege. Bij Namli is die kans een stuk kleiner omdat ie bij een heel matig team speelt. Uiteraard zou Namli in principe meer moeten kunnen creeëren dan Sano. Maar afgelopen weekend wint PEC met 4-1 van Telstar en is Namli bij geen enkel doelpunt betrokken. Dat zijn wel de wedstrijden waar hij en PEC het van moeten hebben.

bdebouwer

Wat vinden jullie van Duivensteijn? Heeft in 23/24 best goede cijfers gehaald, maar was dit seizoen bij Sparta natuurlijk helemaal niks. Gaat die het wel weer oppakken bij Fortuna nu?

1 2 ... 591 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.