Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 594 ... 627 628
Astarloa
mirkodek
Zo was hij serieus niet bedoeld, ik wilde er serieus op in gaan en bedacht me toen dat ik misschien...

Geen probleem hoor, maar laten we vooral openstaan voor andere gedachtes dan die wat hier continu al voorbij komen.

Astarloa
Europameister
Ik ben heel benieuwd naar hoe Go Ahead vanavond voor de dag komt, omdat ik gezien hun programma en g...

Ik wil het ook wel even zien idd. James, Breum en misschien de nieuwe spits zouden best leuke gokjes kunnen worden de 2e seizoenshelft. De eerste helft geeft daar geen aanleiding toe maar op basis van vorig jaar hebben ze toch veel meer in hun mars.

Nijmos
mirkodek
Is dat een grapje of ben je serieus? Ik ben als Ajacied heel blij met Dolberg, hij laat Ajax beter v...

Zo raar is het toch ook weer niet. Dolberg is een goede speler. Veel beter dan Weghorst. Hij neemt de penalties en is de centrumspits bij de club die misschien de meeste kans heeft om top 3 te eindigen na Psv.

Soms wordt er hier echt gedaan alsof de enige indicatie de resultaten uit het verleden zijn. Ik vind Dolberg best een valide pick. Zeker als je iets anders moet doen.

JoeyvanBomen

Ik heb een dilemma:

Kitolano + Namli   vs  Cherry + Santos 

Ik neig naar kitolano/Namli, maar ik twijfel enorm... 

Ik heb ook al Sano in mijn team 

Laatst gewijzigd
Peli
Rubik
We naderen de deadline, tijd voor de dilemma's. Voor 9.75M, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Voorke...

A, want bij B zie ik 3 potentiële nulpunters. 

Peli

Dan wil ik er ook wel eentje tegenaan gooien....

Pinto (als 5e verdediger) + Kitolano (als 6e middenvelder) + Lauritsen (2e/3e aanvaller en 4e Spartaan)

OF Kasanwirjo + Santos + Godts 

Ik begrijp uiteraard dat je dan eigenlijk de rest van mijn team zou moeten kennen, maar dat ga ik natuurlijk niet posten nu ;-) Dus gewoon even een keuze uit bovenstaande op je 1e ingeving.

Op dit ene punt waar ik maar over blijf twijfelen na, staat mijn team er verder trouwens al een aantal dagen vrij steady ingeklikt. 

Laatst gewijzigd
Renato123
Peli
Dan wil ik er ook wel eentje tegenaan gooien.... Pinto (als 5e verdediger) + Kitolano (als 6e midden...

Pinto + Duijvesteijn + Lauritsen ;)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Optie 1 ja! Dan heb je zowel een back als een centrumspits te pakken!

Peli
Renato123
Pinto + Duijvesteijn + Lauritsen ;)

Bedankt voor de tip. Maar 3x Fortuna gaat 'm niet worden. 

Thijs1986
Peli
Dan wil ik er ook wel eentje tegenaan gooien.... Pinto (als 5e verdediger) + Kitolano (als 6e midden...

Optie 1. spelen altijd. terwijl ik bij santos blijf denken dat er ook wedstrijden komen dat hij even ernaast staat, als v crooij terug is. hij is als jeugdspeler nog makkelijk te banken. Je zal hem dan net nodig moeten hebben. Denk dat Lauritsen en Godts elkaar uiteindelijk niet veel zullen ontlopen, maar bij lauritsen ook minder blessurerisico. 

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Voor de mensen die hem nog eventueel overwogen, Hardeveld staat vanavond op LCV bij Telstar met Alders daarvoor.

Peli
Ben Van Heck
Optie 1 ja! Dan heb je zowel een back als een centrumspits te pakken!

Daar leg je precies de vinger op de zere plek.... Al zie ik Godts gewoon een hoger puntenplafond hebben dan Lauritsen/Kostons. Of verkijk ik me daarop? Die Godts krijgt/creëert echt flink wat kansen en schoten elke wedstrijd. Maar die rot hamstring van hem (en het feit idd dat hij geen centrumspits is) zorgt ervoor dat ik hem er niet blind in klik. Pinto vs Kasanwirjo vind ik minder een kwestie. Als ik die 250K nodig heb, dan heb ik nul moeite om Kasanwirjo mee te nemen.

Nijmos
Peli

Ik neig zelf naar optie 2 vanwege de diversificatie in clubs. Puur op basis van individuen vind ik optie 1 iets interessanter.

Peli
Thijs1986
Optie 1. spelen altijd. terwijl ik bij santos blijf denken dat er ook wedstrijden komen dat hij even...

Ja, als ik het safe wil aanpakken is optie 1 inderdaad het best.

Qua punten zullen beiden opties elkaar niet bijster veel ontlopen idd.

Thijs1986

precies dezelfde afweging bij godts gemaakt. when in doubt stay out. 

En ik denk dat gezien het programma, hij een buitenspeler blijft en het rommelig is bij zijn club met veel wisselingen/ nieuwe jongens / terugkomende jongens, en zijn blessurehistorie , de andere 2 veiliger zijn 

Laatst gewijzigd
Peli

Bedankt voor het meedenken, mannen! 👍🏾 Het duwt me aardige de (hopelijk) goede kant op.

Ben Van Heck
Peli
Daar leg je precies de vinger op de zere plek.... Al zie ik Godts gewoon een hoger puntenplafond heb...

Lukt het niet om beiden er in te fietsen? Ik weet natuurlijk de rest van je team niet, maar ik vind Lauritsen en Godts een voor mij top combinatie. Daarnaast ziet het programma van Sparta er tijdens de superrondes heel goed uit. 

Europameister
Astarloa
Ik wil het ook wel even zien idd. James, Breum en misschien de nieuwe spits zouden best leuke gokjes...

De nieuwe spits is alleen nog niet wedstrijdfit en boels hoopt hem er snel bij te hebben.. 

Europameister
ditisdavid
Voor de mensen die hem nog eventueel overwogen, Hardeveld staat vanavond op LCV bij Telstar met Alde...

En Alders dus ook meteen erin en op het middenveld ipv achterin. Is 500k in het spel. Kan interessant zijn 

Jantje04

Wat zijn de gedachtes over til, saibari en Veerman mee te nemen ?

Europameister
Jantje04
Wat zijn de gedachtes over til, saibari en Veerman mee te nemen ?

Dat zijn de eerste drie die ik erin geklikt heb, omdat Til nog wel even de spits zal zijn, met in mijn achterhoofd nog de mogelijkheid van een gouden wissel voor Pepi, al zijn dat wel meteen 2 wissels. (Til+ aanvaller) 

Kathond
Peli

Ik heb alleen godts en kitolano van fortuna blijf ik af ..

Kathond
Peli

Ik heb alleen godts en kitolano van fortuna blijf ik af ..

Rubik

Ergens wil ik Godts ook graag meenemen, maar hij zou mijn vierde aanvaller zijn en dan voelt ie een beetje duur. Alternatief zou Sierhuis zijn. Gevolg van Godts meenemen zou zijn dat Namli naar Santos gaat. 

mirkodek
Peli
Bedankt voor het meedenken, mannen! 👍🏾 Het duwt me aardige de (hopelijk) goede kant op.

Ik ben misschien als Ajacied bevooroordeeld maar ik zou toch echt proberen om Godts erin te fietsen. Dat ie geen centrumspits is maakt in dit geval niet zoveel uit denk ik, hij wordt bijna nooit gewisseld. Lauritsen is toch meer afhankelijk van aanvoer en dat kan in de moeilijkere wedstrijden die er voor Sparta aan komen misschien parten gaan spelen.

Kitolano en Santos zullen elkaar niet veel ontlopen denk ik. Idem voor de Fortuna verdedigers. Als Santos inderdaad je 5e middenvelder is dan is het misschien wat tricky. Al wijst op dit moment er niets op dat ie uit de basis verdwijnt. 

Ik denk dat beide keuzes elkaar uiteindelijk niet zoveel ontlopen. Het is je eigen voorkeur die het bepaalt.

1 2 ... 594 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.