Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 593 ... 627 628
Koki

Hier is de puzzel ook zo goed als rond (denk ik). Na 100x de wissel godts/brym voor sierhuis/linssen moet er toch een knoop doorgehakt worden... 

NetNietNieuw

Vinden jullie Godts een must have eigenlijk? Zeker als je verder helemaal geen Ajax spelers in je selectie opneemt. 

Vergane Glorie
mirkodek
Geen enkel middenvelder van PSV en toch op 96%? Dat is erg netjes. Hoe zag je middenveld er dan uit?...

Ik zal het nog erger maken. ;) Mijn middenveld bestond verder uit Chery, berghuis, Brittijn, Steijn en dan gelukkig nog Resink en Mijnans. Ja had ueda en Pepi dus...

Astarloa
BartB
Klopt. Maar ik denk dat je je iets te rijk rekent als je denkt dat Sano op 6 goals en 8 assists uit...

Nee zeker niet. Maar Sano zal als mijn 4e middenvelder wel veel vaker in de basis komen. Voor dezelfde prijs zal Namli dit aanzienlijk minder doen wat dus betekent dat je regelmatig wat kapitaal op de bank laat plaatsnemen wat je denk ik zo min mogelijk wilt. Dus het vraagstuk is dus misschien niet zozeer Sano vs Namli maar vooral op welke plek ze komen op je middenveld. Ik heb namelijk ook nog Santos. Die kost maar 500k en is dus eigenlijk een vette korting die scorito me geeft. Maar als ik hem nooit zou opstellen maak ik er dus eigenlijk geen gebruik van. Om hem wel te gebruiken moet ik dus eigenlijk voorkomen dat middenvelder 5 te duur is om op de bank of tribune te plaatsen want dan maak ik gewoon niet optimaal gebruik van het budget. 

Nijmos

Wat zijn eigenlijk de plusjes van namli boven suray, breum, brouwers, ihataren, Meerveld? Is dat echt die 0.25, of mis ik iets?

Nijmos
Astarloa
Nee zeker niet. Maar Sano zal als mijn 4e middenvelder wel veel vaker in de basis komen. Voor dezelf...

Je kunt ook zeggen dat je namli minder vaak hoeft op te stellen om zijn punten te halen. Die andere wedstrijden kan een ander op dat plekje de punten pakken.

mirkodek
Peli
Maar eigenlijk gaat het om de vergelijking Chery+Sano vs Chery+Namli.  Als ik geen Chery zou picken,...

Wat is de reden dat je er geen 2 van NEC overweegt op het middenveld? Van bijvoorbeeld een Sparta snap ik dat, maar je kunt Chery en Sano beiden toch prima elke wedstrijd opstellen op wellicht de wedstrijd tegen PSV na? Of is dat dan dat je niet te afhankelijk wil zijn van de vorm van één ploeg?

Waar ik nog mee zit is het meenemen van Pepi. Budgettair lukt dat opzich prima (zeker ipv Saibari, wat opzich best interessant is als ie dit weekend niet meedoet) maar dan moet ik een andere 3e middenvelder zoeken (naast 2x PSV en NEC/Sparta als 4/5/6). En ik word totaal niet blij van de opties. Dan zou ik het in Namli kunnen zoeken, maar dan moet ik dat overige geld in mijn verdediging pompen waar ik weinig meerwaarde in zie. Dus ondanks dat ik Pepi heel graag mee zou nemen, blijf ik er misschien vanaf. Niet vanwege diens onzekerheid maar dus vanwege de opties op het middenveld.

Nijmos

Mensen gaan er hier ook wel een beetje vanuit dat nec van zelfsprekend een top 3 ploeg blijft.

BarryE1
Nijmos
Mensen gaan er hier ook wel een beetje vanuit dat nec van zelfsprekend een top 3 ploeg blijft.

En jij denkt van niet? 

mirkodek
Nijmos

Niet vanzelfsprekend maar ze spelen gewoon erg goed voetbal. Zit weinig geluk bij, ze missen ook nog best wat kansen. En met het komende programma zie ik het wel positief in. 

Rubik

De blessurehistorie van Zinchenko heb ik gezien, maar weten we enigzins hoe snel hij inzetbaar is? Op 6 december miste hij zijn laatste wedstrijd door een liesblessure, daarna 5x wel bij de selectie en op 30 december heeft ie 90 minuten gespeeld. Daarna nog 4x niet bij de selectie, maar dat kan uiteraard met zijn transferwens te maken hebben gehad. 

Hij zal komende zondag nog niet inzetbaar zijn, qua werkvergunning volgens mij. Maar over zijn fitheid kan ik weinig vinden.

Iemand met Oekraïnse intelligence?

Laatst gewijzigd
Koki
NetNietNieuw
Vinden jullie Godts een must have eigenlijk? Zeker als je verder helemaal geen Ajax spelers in je se...

Inmiddels niet meer 

mirkodek
Koki
Inmiddels niet meer 

Ik schrok even, ik dacht dat net bekend was geworden dat ie geblesseerd is geraakt op de training. Maar dat lees ik nergens, dus zal wel niet. Waarom is Godts voor jou geen must-have? Het is een groot woord, maar bij mij staat ie er al een hele tijd in. Hij levert aan de lopende band, ongeacht hoe Ajax speelt.

Ecko
BartB
Hoeft toch niet per se meteen? Er vanuitgaande dat 1 van die 3 Sierhuis is, die je als spits eigenli...

Het gaat inderdaad om Sierhuis en de vermoedelijk meestal vijfde middenvelder (Duijf). En om m'n meestal eerste keeper, dat is misschien meer een gok. 
Van PEC heb ik niemand, Namli viel af want één NEC'er (Sano dus) moet ik als halve Nijmegenaar toch wel in m'n selectie hebben.
Ik heb al een paar uur lang niets meer gewijzigd 😅

Nijmos
Koki
Inmiddels niet meer 

En hoe denk je over Koki, Koki?

Koki
mirkodek
Ik schrok even, ik dacht dat net bekend was geworden dat ie geblesseerd is geraakt op de training. M...

Haha sorry voor het schrik moment! Maar nee zoals eerder al aangegeven heb ik vaak getwijfeld tussen de verschillende posities in de aanval. Van beide combinaties is iets te zeggen maar ik denk met sierhuis/linssen vrijwel hetzelfde aantal punten te pakken of misschien wel meer dan met godts gezien mijn team samenstelling. Daarbij kan ik die andere twee 1 op 1 wisselen mocht er iets gebeuren qua blessures en met godts hou ik budget over (wat ik zelf zonde vind). Uiteindelijk moeten knopen toch doorgehakt worden op basis van gevoel, laat het maar snel vrijdag 20:00 zijn zodat het gevoel niet teveel meer kan veranderen 😁

Koki
Nijmos
En hoe denk je over Koki, Koki?

Ik denk dat ik de dupe ga zijn van alle aankopen uiteindelijk

Harpertt

Zijn er mensen die voor Dolberg kiezen i.p.v. Godts? Of is dat heeul gek? 

mirkodek
Harpertt
Zijn er mensen die voor Dolberg kiezen i.p.v. Godts? Of is dat heeul gek? 

Is dat een grapje of ben je serieus? Ik ben als Ajacied heel blij met Dolberg, hij laat Ajax beter voetballen. Maar hij levert weinig op voor Scorito. Godts presteert 10x beter plus hij is goedkoper plus hij heeft geen concurrent voor zijn positie.

Rubik

We naderen de deadline, tijd voor de dilemma's. Voor 9.75M, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Voorkeur?

Optie A: Chery, Duijvestijn en Santos + Mauro Jr. en Lemkin

Optie B: Wanner, Namli en Willumsson + Rots en Zinchenko

Astarloa
mirkodek
Is dat een grapje of ben je serieus? Ik ben als Ajacied heel blij met Dolberg, hij laat Ajax beter v...

Laten we alsjeblieft mensen die iets anders vragen dan de Pepi-kwestie niet de grond in boren. De spits van Ajax in je team opnemen is toch niet zo'n vreemde gedachte?

mirkodek
Astarloa
Laten we alsjeblieft mensen die iets anders vragen dan de Pepi-kwestie niet de grond in boren. De sp...

Zo was hij serieus niet bedoeld, ik wilde er serieus op in gaan en bedacht me toen dat ik misschien in de zeik werd genomen 😅 

Voor mij is het een hele gekke gedachte om de redenen die ik noemde. Maar het is niet mijn bedoeling om iemand te grond in te boren. Ik doe net twee seizoenen Scorito dus ik heb zeker niet de wijsheid in pacht ;)

NetNietNieuw
Rubik
We naderen de deadline, tijd voor de dilemma's. Voor 9.75M, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Voorke...

Waarom Lemkin? Twente lastig programma en scoort niet/geen assists. 

Zinchenko kan heel goed uitpakken, zeker als hij op 6 komt te spelen, maar kan zomaar zijn dat, Grim kennende, er veel gerouleerd wordt. En dan is hij ook nog blessuregevoelig/weinig minuten gemaakt laatste tijd. 

Europameister

Ik ben heel benieuwd naar hoe Go Ahead vanavond voor de dag komt, omdat ik gezien hun programma en goede match met het programma van Sparta wel de keeper en een verdediger op de korrel heb, zodat ik die kan afwisselen. James heeft nu geloof ik pas 2 assists gegeven, maar daar moeten er toch nog meer inzitten? Zeker als de nieuwe spits zijn geld waard is. 

Astarloa
NetNietNieuw
Waarom Lemkin? Twente lastig programma en scoort niet/geen assists.  Zinchenko kan heel goed uitpakk...

1,5 miljoen voor een basis verdediger van de ploeg met de minste tegendoelpunten is toch niet zo gek? Dat hij niet scoort vind ik voor die prijs geen punt.

1 2 ... 593 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.