Nee zeker niet. Maar Sano zal als mijn 4e middenvelder wel veel vaker in de basis komen. Voor dezelfde prijs zal Namli dit aanzienlijk minder doen wat dus betekent dat je regelmatig wat kapitaal op de bank laat plaatsnemen wat je denk ik zo min mogelijk wilt. Dus het vraagstuk is dus misschien niet zozeer Sano vs Namli maar vooral op welke plek ze komen op je middenveld. Ik heb namelijk ook nog Santos. Die kost maar 500k en is dus eigenlijk een vette korting die scorito me geeft. Maar als ik hem nooit zou opstellen maak ik er dus eigenlijk geen gebruik van. Om hem wel te gebruiken moet ik dus eigenlijk voorkomen dat middenvelder 5 te duur is om op de bank of tribune te plaatsen want dan maak ik gewoon niet optimaal gebruik van het budget.
Wat is de reden dat je er geen 2 van NEC overweegt op het middenveld? Van bijvoorbeeld een Sparta snap ik dat, maar je kunt Chery en Sano beiden toch prima elke wedstrijd opstellen op wellicht de wedstrijd tegen PSV na? Of is dat dan dat je niet te afhankelijk wil zijn van de vorm van één ploeg?
Waar ik nog mee zit is het meenemen van Pepi. Budgettair lukt dat opzich prima (zeker ipv Saibari, wat opzich best interessant is als ie dit weekend niet meedoet) maar dan moet ik een andere 3e middenvelder zoeken (naast 2x PSV en NEC/Sparta als 4/5/6). En ik word totaal niet blij van de opties. Dan zou ik het in Namli kunnen zoeken, maar dan moet ik dat overige geld in mijn verdediging pompen waar ik weinig meerwaarde in zie. Dus ondanks dat ik Pepi heel graag mee zou nemen, blijf ik er misschien vanaf. Niet vanwege diens onzekerheid maar dus vanwege de opties op het middenveld.
De blessurehistorie van Zinchenko heb ik gezien, maar weten we enigzins hoe snel hij inzetbaar is? Op 6 december miste hij zijn laatste wedstrijd door een liesblessure, daarna 5x wel bij de selectie en op 30 december heeft ie 90 minuten gespeeld. Daarna nog 4x niet bij de selectie, maar dat kan uiteraard met zijn transferwens te maken hebben gehad.
Hij zal komende zondag nog niet inzetbaar zijn, qua werkvergunning volgens mij. Maar over zijn fitheid kan ik weinig vinden.
Iemand met Oekraïnse intelligence?
Ik schrok even, ik dacht dat net bekend was geworden dat ie geblesseerd is geraakt op de training. Maar dat lees ik nergens, dus zal wel niet. Waarom is Godts voor jou geen must-have? Het is een groot woord, maar bij mij staat ie er al een hele tijd in. Hij levert aan de lopende band, ongeacht hoe Ajax speelt.
Het gaat inderdaad om Sierhuis en de vermoedelijk meestal vijfde middenvelder (Duijf). En om m'n meestal eerste keeper, dat is misschien meer een gok.
Van PEC heb ik niemand, Namli viel af want één NEC'er (Sano dus) moet ik als halve Nijmegenaar toch wel in m'n selectie hebben.
Ik heb al een paar uur lang niets meer gewijzigd 😅
Haha sorry voor het schrik moment! Maar nee zoals eerder al aangegeven heb ik vaak getwijfeld tussen de verschillende posities in de aanval. Van beide combinaties is iets te zeggen maar ik denk met sierhuis/linssen vrijwel hetzelfde aantal punten te pakken of misschien wel meer dan met godts gezien mijn team samenstelling. Daarbij kan ik die andere twee 1 op 1 wisselen mocht er iets gebeuren qua blessures en met godts hou ik budget over (wat ik zelf zonde vind). Uiteindelijk moeten knopen toch doorgehakt worden op basis van gevoel, laat het maar snel vrijdag 20:00 zijn zodat het gevoel niet teveel meer kan veranderen 😁
Is dat een grapje of ben je serieus? Ik ben als Ajacied heel blij met Dolberg, hij laat Ajax beter voetballen. Maar hij levert weinig op voor Scorito. Godts presteert 10x beter plus hij is goedkoper plus hij heeft geen concurrent voor zijn positie.
Zo was hij serieus niet bedoeld, ik wilde er serieus op in gaan en bedacht me toen dat ik misschien in de zeik werd genomen 😅
Voor mij is het een hele gekke gedachte om de redenen die ik noemde. Maar het is niet mijn bedoeling om iemand te grond in te boren. Ik doe net twee seizoenen Scorito dus ik heb zeker niet de wijsheid in pacht ;)
Waarom Lemkin? Twente lastig programma en scoort niet/geen assists.
Zinchenko kan heel goed uitpakken, zeker als hij op 6 komt te spelen, maar kan zomaar zijn dat, Grim kennende, er veel gerouleerd wordt. En dan is hij ook nog blessuregevoelig/weinig minuten gemaakt laatste tijd.
Ik ben heel benieuwd naar hoe Go Ahead vanavond voor de dag komt, omdat ik gezien hun programma en goede match met het programma van Sparta wel de keeper en een verdediger op de korrel heb, zodat ik die kan afwisselen. James heeft nu geloof ik pas 2 assists gegeven, maar daar moeten er toch nog meer inzitten? Zeker als de nieuwe spits zijn geld waard is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.