Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 596 ... 627 628
NetNietNieuw
mirkodek
Er wordt natuurlijk gesproken over 3 PSV middenvelders (of 2 als je Pepi meeneemt), maar zijn er ook...

Net eens geprobeerd met Dest en Mauro, en moet zeggen dat ik er nog een aardig compleet team van kan maken ;) 

Peli
NetNietNieuw
Lauritssen zou voortaan wel eens gewisseld kunnen worden, aangezien Sparta Zonneveld heeft gehaald. ...

Zonneveld is misschien wel de slechtste spits van de eredivisie. Die is meer backup dan concurrent, lijkt me.

Rubik

@Peli, ik heb overigens zojuist je PB pas gezien. Excuus voor mijn zeer late reactie. 

(Post het even hier, omdat je misschien - net als ik - hier nooit in je inbox komt)

Daniello

WAT ZOUDEN JULLIE ANDERS DOEN?

WAT ZOUDEN JULLIE ANDERS DOEN? BIJVOORBEELD LAURITSEN OF KOSTONS? OF IS DIT WEL STABIEL?

Drommel
Van Oevelen

Baas
Rots
Mauro Junior
Floranus
Noslin

Chery
Saibari
Til
Veerman
Santos

Sierhuis
Godts
Rots
Parrot
Lauritsen

Witte Adelaars

Ik heb zelf Kuwas in mijn selectie. Slechts 750K en speelt als aanvaller. Houdt iedereen die stil in de angst dat anderen hem dan ook nemen? Of is het juist dom van mij dat ik hem (waarschijnlijk) selecteer. Als 5e middenvelder uiteraard.

Peli
Rubik
@Peli, ik heb overigens zojuist je PB pas gezien. Excuus voor mijn zeer late reactie.  (Post het eve...

Als je me er hier niet over ingelicht had, had ik het waarschijnlijk pas na de deadline gelezen 😆👍🏾

Nijmos

Zijn er hier mensen die de gok met Obispo aandurven? Voor Psv feyenoord gaf Bosz aan dat Obispo een basisplaats had afgedwongen en zijn kans had gepakt.

Ben Van Heck
Witte Adelaars
Ik heb zelf Kuwas in mijn selectie. Slechts 750K en speelt als aanvaller. Houdt iedereen die stil in...

Een middenvelder van de gedoodverfde degradatiekandidaat heb ik eigenlijk nooit overwogen. Voor 250K minder heb je een middenvelder van de nummer 5. 

Peli
Daniello
WAT ZOUDEN JULLIE ANDERS DOEN? WAT ZOUDEN JULLIE ANDERS DOEN? BIJVOORBEELD LAURITSEN OF KOSTONS? OF...

Ik zou er denk vooral nog een 6e middenvelder aan toevoegen. 

Laatst gewijzigd
user24283

Boy Kemper mist dit weekend dus de wedstrijd door hamstringblessure. Wel de potjes waar het moet gebeuren qua punten voor zulke spelers. Was gisteravond net klaar met de puzzel..

ventos

In hoeverre houden jullie rekening met de kans op aankomende schorsingen? Staan aardig wat bekende namen die hier regelmatig voorbijkomen op 4 gele kaarten en schorsing is bij de 5e kaart. 

JoeyvanBomen
Nijmos
Zijn er hier mensen die de gok met Obispo aandurven? Voor Psv feyenoord gaf Bosz aan dat Obispo een...

Ik vermoed dat Obispo vaste basisklant zal worden, Gasiorowski maakte toch veel fouten en Obispo speelde echt heel goed. Speelde vanavond niet, omdat hij niet 100 procent was... Klinkt dus alsof hem rust wordt gegund voor de Erevisie. 

Maar goed, belangrijkste woord hierbij is "vermoed". Ik vermoedden ook dat ik na m'n studie niet meer bij m'n ouders zou wonen, maar heb nu toch weer de zolder ingenomen. Lastige keuze dus. 

Peli
ventos
In hoeverre houden jullie rekening met de kans op aankomende schorsingen? Staan aardig wat bekende n...

Niet. Als je selectie breed genoeg is, vang je dat ene potje wel op. Alleen moet je dan niet de pech hebben dat dat dan net tegen een tegenstander is waar je 'm graag had opgesteld 🤞🏾

Laatst gewijzigd
ventos
Peli
Niet. Als je selectie breed genoeg is, vang je dat ene potje wel op. Alleen moet je dan niet de pech...

En dan hopelijk ook niet aantal spelers tegelijk waardoor het lastiger op te vangen is.

Rubik

Tijd om er een tukkie over te gaan doen. Het high-risk/high-reward team voor minimaal +10% staat klaar. Nog twee kleine vraagstukken te gaan, maar daar hebben jullie vast een antwoord op:

Voor een aanvaller en een middenvelder:

• A = Godts en Duijvestijn
  • B = Lauritsen en Chery

Voor een middenvelder en een verdediger:

• C = Til en Ivo Pinto
  • D = Chery en Mauro Jr.

mirkodek
user24283
Boy Kemper mist dit weekend dus de wedstrijd door hamstringblessure. Wel de potjes waar het moet geb...

Dat is wel klote ja. NAC moet het zo'n beetje van de komende 4 wedstrijden hebben. Dan wordt het toch Valerius denk ik.

Liitmanen20

Ik vind de puzzel wel lastiger dan voorheen. Ik zit nu met 4x PSV, 3x Sparta, en dan één speler van AZ, Ajax, Twente, GAE, Heerenveen, NEC, NAC, Excelsior, PEC, Telstar en Fortuna.

Mijn doel was om te gaan rouleren in de tweede seizoenshelft en dus zo veel mogelijk te spreiden. Echter twijfel ik nu of ik niet te veel gespreid heb... 

Peli
Rubik
Tijd om er een tukkie over te gaan doen. Het high-risk/high-reward team voor minimaal +10% staat kla...

B & C

Liitmanen20
Rubik
Tijd om er een tukkie over te gaan doen. Het high-risk/high-reward team voor minimaal +10% staat kla...

Ik neig meer naar A-D.

Daniello
Peli
Ik zou er denk vooral nog een 6e middenvelder aan toevoegen.   

Aan wie denk je dan? Want Noslin speelt vaak ook als Middenvelder en Mauro ook. 

JoeyvanBomen

Preambule 

Mijn puzzel is gelegd. Nou weet ik dat de goede Scorito spelers hun teams hier niet willen delen, wat ik volledig begrijp, maar normaal gesproken haal ikzelf een score van midden 70 procent, en dus zou ik advies van harte welkom heten. Als er iemand is die een grove fout in mijn selectie weet te vinden, of een duidelijk verbeterpunt, dan is mijn dankbaarheid niet in woorden uit te drukken:

Teamselectie 

KP: Drommel, van Gaasel 

VD: Mauro, Baas, Rots, Quintero, Hubner

MV: Saibari, Til, Veerman, Sano, Kitolano, Cherry

AV: Parrot, Sierhuis, Lauritsen, Soumano, Kostons  

JoeyvanBomen

PS: Ik ben vandaag om half 6 opgestaan om bovenstaand bericht te schrijven, omdat ik echt graag advies hoop te ontvangen en zodoende het eerste bericht van de dag wilde sturen. Ik verlies altijd het poultje van mijn vriendengroep en zou heel erg graag een keer de winst pakken. 

Nats123

Wanneer scoren spelers punten? Als ze spelen. mocht Pepi 4/5 potten missen. Kan je andere keuze eventueel dus in die potten al punten halen. Haalt Pepi dat nog in? Zeker als je een vaste basisspeler pakt die alle wedstrijden gaat spelen. En speelt hij daarna ook echt alles 90 minuten? Of gaan boadu en plea ook af en toe minuten maken? Lastige dilemma's op deadline day 

Nijmos
JoeyvanBomen
                   Preambule  Mijn puzzel is gelegd. Nou weet ik dat de goede Scorito spelers hun te...

Is dit ai ofzo? Met je 'preambule'? Hoe dan ook best logische namen. Behalve Hubner daar zou ik niet aan beginnen

Peli
Daniello
Aan wie denk je dan? Want Noslin speelt vaak ook als Middenvelder en Mauro ook. 

Ik doelde er meer op dat het team dat je neerzette maar 17 spelers heeft, er ontbrak een middenvelder. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 596 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.