Goedemorgen vrienden! De laatste puzzeldag is eindelijk aangebroken en ook mijn team staat voor 95%. Alhoewel ik niet echt van het 'optie A of optie B' ben, ga ik tóch even beroep doen op jullie hulp. De enige breinbreker die ik nu nog heb om deze vrijdagmiddag door te komen is de volgende:
Optie A: Chery + Soumano (5e aanvaller) + Quintero
Optie B: Sano + Sierhuis (5e aanvaller) + Martes (of eventueel Valerius downgraden naar Ugwu om Quintero te houden)
Zelf heb ik optie A er nu in staan, maar ik merk toch dat ik wat Sierhuis FOMO krijg....
In mijn ogen wordt er te weinig gepraat over Heerenveen. Als je kijkt naar dat team loopt er echt veel goeds rond, maar het komt er elke keer net niet uit. Hebben jullie hun programma gezien? Misschien wel een van de beste resterende programma's van de eredivisie. Twijfel nu toch om Meerveld erin te fietsen
Ik zit met datzelfde probleem. Ik wil graag een Heerenveen middenvelder maar ergens voelt Heerenveen toch ook vaak weer te wisselvallig. Daarnaast ben ik door de discussie over Sano hier toch weer gaan twijfelen of ik niet alsnog Sano moet nemen in plaats van Namli. Hoe langer ik erover nadenken vraag ik me af waarom ik niet met 3 PSV'ers en 2 NEC'ers op het middenveld zou kunnen 😂
Probleem is dan alleen dat Sano qua waarde m'n 6e middenvelder is. Een 6e middenvelder van 1,75 miljoen voelt wel als een beetje overkill
Kortom: Ik ben blij als het 8 uur is vanavond
Goedemorgen Joey,
Ik vind het een heel behoorlijk team dat je hebt samengesteld. Hubner zou ik idd niet voor gaan, die is waarschijnlijk zijn basisplaats kwijt als Dahlhaus weer fit is. Verder denk ik dat je heel goed hebt meegelezen hier, maar daarbij teveel de vaak genoemde namen hebt gekozen. Dit kan werken, maar ikzelf heb ook het liefst 1of 2 gokjes of minder gekozen namen om mogelijk meer verschil te kunnen maken. Succes met puzzelen!
Ja het voelt wel lekker om achterin standaard met Dest Mauro en Rots te kunnen spelen, met twee 750K backjes erachter. Op het middenveld zit ik dan met Veerman Gloukh Chery Sano Namli Santos. Voelt opzich ook niet verkeerd al had ik me voorgenomen om Gloukh thuis te laten. Begreep alleen dat ie afgelopen weekend ziek was, ipv gepasseerd. Dus dat zou kunnen betekenen dat Grim wel gewoon (meestal) voor hem gaat kiezen nu ze geen CL meer gaan spelen. Tis wel een gokje ten opzichte van Til en Saibari.
Als ik het zo lees, dan gaat Ueda het verschil maken. Lijkt wel of iedereen hem links laat liggen in de tweede seizoenshelft. Oke, hij is duur, maar het is wel de bewezen topscorer en ondanks dat Feyenoord slecht draait krijgen zij een relatief makkelijk programma. Waarom wel heel makkelijk een Pepi erin klikken, die nog even wat wedstrijden mist, maar geen Ueda die 500k duurder is en sowieso altijd de nummer 1 spits is? De man gaat echt wel weer scoren
Bij mij in principe als derde verdediger (en om wat jij zegt over moeilijk de 0 houden, is dit een back geworden)... Heb ik in sommige rondes iemand anders nodig kom ik op sparta, fortuna, pec of nac uit...dat is nog even wachten of ik de puzzel goed gelegd krijgt. Sano, Namli, Kitalino als middenvelders (naast PSV) voelt wel wat te veel van het goede....
Hier wel na een dag goed nadenken besloten om Pepi thuis te laten. En dat ligt vooral in het gebrekj aan alternatieven voor Saibari...Natuurlijk kan je Gloukh of Steijn of een andere gebruiken, maar dan neem je voor 10.5 miljoen voor mij iets te veel risico. Ik denk namelijk dat ik Pepi makkelijker kan compenseren dan een saibari qua positie...
Net eens mijn team volledig leeg gegooid en eens opnieuw begonnen.
Nu 4 verdedigers van 2,5M in mijn team.
Alsnog twee dure PSV middenvelders.
Opeens Ueda erin samen met Parrot en nog twee verrassingen in de aanval (1x 1,75m en 1x 0,75m). Voelt niet verkeerd en ben benieuwd of ik het zo ga laten. Sta nu 88%, dit kan dus of heel goed of verkeerd uitpakken.
Helaas kom ik 0,5m tekot om Willumson als 6e middenvelder te pakken i.p.v. Santos.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.