Bij mij zit hij op de bank (ten faveure van de andere PSV'ers en NEC'ers). Ik verwacht dat ie niet zal starten, maar Bosz heeft daar bij mijn weten niks over gezet. Anders dan dat iedereen fit is.
"PSV heeft volgens Bosz geen grote fysieke problemen aan de wedstrijd tegen sc Heerenveen overgehouden (bron: Rik Elfrink, clubwatcher PSV voor het ED). Dit zou impliceren dat het fysieke ongemak van Saibari mee valt."
Ja, idem. Ik houd hem ook op de bank denk ik. Ik zie zijn naam wel verschijnen in de 'vermoedelijke opstelling', maar dat moeten we vaak ook met een korreltje zout nemen. Succes iedereen in de 2e seizoenshelft! En hopen dat Ismael een beetje fit blijft, want ik heb mijzelf al een paar keer in de vingers gesneden met hem (al zullen er daar wel meer last van hebben gehad hier, haha!).
Tja ten opzichte van enkel pepi nemen lijkt mij het verstandiger om ueda te nemen en dan wellicht wel of wellicht niet te gaan wisselen voor pepi.
Kan je afwachten hoe feyenoord het gaat doen en hoe snel pepi terugkomt. Daarnaast afwachten of hij verkocht gaat worden en dus wel of niet meteen in de basis komt.
250 punten voor een pepi die laatse 8 wedstrijden gaat knallen is natuurlijk een goede deal. Ook al moet hij dan 250 punten meer halen dan ueda in dit geval
Klaar met de puzzel
geen Saibari, wel Pepi.
4 x Heerenveen, 4x psv, 4x nec 1x AZ dit is de kern van mijn team.
Opgevuld met 3x Fortuna 1x Sparta 1x pec
Keepers: Heerenveen, Fortuna
Verdedigers: Nec, PSV, PSV, Heerenveen, Fortuna
Middenveld: PSV, Heerenveen, Heerenveen, NEC, NEC, Fortuna
Aanval: AZ, PSV, Pec, Sparta, NEC
voelt als heftig zoveel psv, nec, Heerenveen maar veel vertrouwen in deze teams in combinatie met het speelschema.
op naar de eerste gouden beker hopelijk. Sta nu 98,2
Lijkt me een prima team met een 6e middenvelder erbij ;)
Enige wat ik niet zo goed kan plaatsen is je Drommel/Crettaz combi. Het is niet dat die schema's nou zo lekker matchen dat je daar kan afwisselen toch?
Dat is nog een understatement. De programma's van NEC en Sparta gaan totaal niet samen. Ik zie een potje of 5 dat je ze het liefst allebei niet opstelt. En 7 waarin ze allebei kunnen, zal je zien dat je precies de verkeerde in de basis zet.
Nog zo'n 2,5 uur tot de deadline inderdaad. Het is hier nu wachten op de (al dan niet paniekerige) deadline dilemma's. Mijn tip: met welk dilemma je ook zit, hak die knoop door. Waarschijnlijk loop je er al dagen over te piekeren.... kleine kans dus dat je d.m.v. ratio nog tot je besluit gaat komen. Bespaar jezelf een last minute stressbeslissing waar je mogelijk spijt van gaat krijgen en zet er een punt achter 👍🏾
Veel succes en plezier allemaal de aankomende 13 potjes!
Ik heb momenteel El Karouani erin staan omdat ik verwacht dat Utrecht het toch weer (beter) op de rit krijgt en het schema goed aansluit bij m'n andere verdedigers. Hij lijkt ook weer op tijd fit voor dit weekend en kan dan gewoon weer een productieve 2e seizoenshelft draaien. Hij wordt hier daarentegen niet of nauwelijks genoemd, zie ik iets over het hoofd of kan dit een leuke verschilmaker zijn?
Ik heb hem niet maar ben wel heel blij dat jij hem neemt. De tandem El Karouani - Karlsson kan natuurlijk retesuccesvol worden en El Karouani is natuurlijk niet ineens vergeten hoe hij een voorzet of vrije trap moet nemen. Ik verwacht met wat meer stootkracht voorin dat Utrecht wat beter gaat draaien. Enige nadeel is dat Utrecht niet bepaald een prettig programma heeft.
Opzich kun je de keeper van NEC in elke wedstrijd behalve uit naar Ajax en PSV wel opstellen toch? Zal vast niet vaak de nul houden, maar welke keeper (behalve Drommel, Vaessen en Unnerstall die nu een moeilijk programma hebben) doet dat wel?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.