Ik voel me iet wat dom. Toch snap ik niet waarom zo veel mensen pepi overwegn maar niet ueda overwegen.
je kan voor 250 punten na 4/5 wedstrijden ueda wisselen voor pepi. Je moet ook nog maar zien hoe snel en goed die terugkomt. Tot die tijd haalt ueda echt wel meer dan 250 punten. Heb je in ieder geval niet 6m op de tribune voor 4/5 wedstrijden of meer
Die vergat ik inderdaad. Hmm. Geen idee natuurlijk wanneer die fit is, maar die zou uiteindelijk wel eens de voorkeur kunnen gaan krijgen ja. Irritant. Misschien dan toch maar weer terug naar Zagaritis....
Al viel de Japanner tegen Excelsior in voor Mokio en niet voor Gaaei. Geen idee wat daar het plan van is, ook met Zinchenko.
M'n team stond voor 95% al een heel wat dagen klaar. Na de laatste knoop doorgehakt te hebben, heb ik gisteravond alle spelers er definitief in geklikt en sindsdien welgeteld nul keer de neiging gehad iets te wijzigen.
4x PSV, 3x SPA, 2x NEC , 2x FOR, 2x PEC, 2x NAC, 1x AZ, 1x TWE, 1x HEE
K: 2,5 / V: 10 / M: 23 / A: 11,5
Je moet wel er wel rekening mee houden dat als je Ueda opstelt in die 4/5 wedstrijden, dat je dan een andere speler niet meer op kan stellen. Die andere speler zal ook punten scoren. Ueda moet dan in die wedstijden 250 punten meer halen dan die andere speler.
Maar stel Ueda maakt in die eerste vijf wedstrijden (Utrecht, Go Ahead, Telstar, Twente, NAC) een doelpunt of zes, wissel je hem dan voor de terugkerende Pepi?
Qua budget kun je de overigens ook allebei nemen...
Mokio speelde daar als linksback toch? Tomiyasu kan beiden volgens mij. Maar ik zou verwachten dat Zinchenko links en Tomiyasu rechts gaat spelen. Tenzij Gloukh veel op rechtsbuiten gaat spelen, dan zou Gaaie op rechts kunnen, Tomiyasu op links en Zinchenko op de legendarische zes-positie.
Er zijn ook mensen die zowel Pepi als Til niet nemen. Hier een in iedergeval ;) scheelt een berg geld waar je veel andere punten mee kan gaan kopen.
Mijn redenatie:
Pepi nu niet fit, mist wedstrijden en gaat dan rustig gebracht worden. Volgens R. Elfrik (PSV watcher) zijn er nog steeds gesprekken gaande tussen PSV en Fulham. Bij een eventuele deal is de noodzaak om veel goals te maken minder groot, immers is hij dan al soort van verkocht.
Til; kip en ei verhaal met Pepi. Voor nu zeer rendabel, maar ik probeer gouden wissels te voorkomen. Dus ik zet in op andere spelers.
Daarnaast als PSV ver voor het einde al kampioen is, dan zal Bosz veel wisselingen gaan toepassen. Mogelijk jeugd inpassen en speelminuten geven. Ik zet uiteraard wel in op Saibari en Veerman.
Ja best wel wat vraagtekens. Ik verwacht niet dat Zinchenko en/of Tomiyasu heel snel in de basis gaan starten dus dat Gaaei voorlopig wel in de basis zal blijven. Het eerste deel van de definitieve fase verwacht ik hem het meest te gebruiken, dus dat zou opzich nog wel uitkomen. Maar het is wel een irritante onzekerheid.
Dat puzzelen zo voor de transferdeadline blijft toch het leukst van het spel! :-)
Na 37x in- en uitklikken gaan uiteindelijk hier ook de welbekende 3 middenvelders van PSV mee. Ik las alleen ergens iets over een 'paardenkus'? Heeft Bosz daar nog iets over gezegd? Twijfel nog een beetje om hem een basisplek te geven, aangezien er ook andere middenvelders in mijn selectie zitten die interessant zijn voor dit weekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.