Ik blijf liever weg bij verdedigers die bij laaggeplaatste clubs spelen, tenzij deze spelers aanvallend ingesteld spelen. Ugwu is voor mij daarom geen optie, betaal liever 250k extra voor Noslin ook al staat Telstar laatste. Voor nu heb ik een speler van Twente en PSV met middenmoters om te rouleren van Fortuna, Sparta en Heerenveen.
Ik denk ik uiteindelijk niet voor Pepi ga en 'saai en degelijk' voor de 3 PSV toppers op het middenveld. Ja, Saibari en Til gaan denk ik minder minuten maken maar ondanks dat zijn ze altijd een garantie op punten. Verder zie ik die op het middenveld niet echt (los van Veerman). Voorin t.o.v. Pepi zijn er voldoende alternatieven. En met Parrott (plus Saibari en Til) voldoende captain opties.
Ik hou nu wel 250K over aangezien ik geen significante upgrades zie voor Mito, Santos, Zagaritis of Quintero. Zagaritis upgraden naar Peersman of Gaaei, maar de programma's van die laatstgenoemde zijn een stuk slechter. Dus daar blijf ik vanaf denk ik.
Edit: ik zie net wel dat Zagaritis vervangen door Gaaei het enige gaatje in mijn opstellingen (voor speelronde 24) oplost. Dus dat ga ik nog even laten bezinken.
Dat zie ik toch echt anders, en denk dat bijna alle spelers boven de 95 net zo denken, die spelen op zekerheden. Wanner is geen zekerheid, en zou ik niet op gokken. Bovendien heeft PSV zowel vorig seizoen als dit seizoen heel vaak met Veerman Til en Saibari gespeeld, en daarnaast heeft Bosz meermaals aangegeven dat Mauro op het middenveld naast Veerman zijn voorkeur heeft. Salah Eddine gaat straks gewoon vaak spelen. En Til, Mauro, Veerman , Saibari staan allemaal hoger in de pikorde dan Wanner. Die gaat geen 13 keer in de basis starten dus zou daar niet op gokken.
Welke rechtsback? Die Braziliaan hebben ze uiteindelijk niet gehaald. En het is misschien een klein beetje tricky, omdat Gaaei niet onomstreden is. Maar zijn enige echte concurrent is Rosa en dat is nou ook niet bepaald een hoogvlieger. Dus ik verwacht dat Gaaei verreweg de meeste wedstrijden wel in de basis start.
Ik zit ineens met 3 x Ajax en 3x Fortuna in mijn team , toch maar even terug brengen naar van beide 2 speler denk ik, om wat meer spreiding van clubs te hebben. Heb nu Gloukh en Baas en Godts erin staan, denk toch dat Godts voor mij de zekere is van deze 3.
4 x sparta in mijn team is eigenlijk ook te veel. Zit echt te struggelen met mijn verdediging.
Terecht punt.. Ik ben wel nog steeds van mening dat het nemen van Wanner goed kan uitpakken, maar het is een wat riskantere aanpak en dat is in mijn huidige situatie niet zo handig.
Het niet meenemen van Godts is dan de enige mentale drempel waar ik nog overheen moet 😬
Wellicht dat julle mij uit de brand kunnen helpen
Zagaritis/quintero
of
Zinchenko/Noslin
Zinchenko is een risico vanwege zijn historie aan blessures, maar ook met potentie op het middenveld te belanden. Ik heb punten nodig, dus ik probeer het over een andere boeg te gooien. Heb ook geen Til/saibari
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.