Ik vind het niet vreselijk dom, maar vraag me dan wel af of je niet een wat duurdere kan nemen en wat minder in kas kan houden. Waarom zou je onal pakken en niet bijvoorbeeld lauritsen konstons of godts. Je kan eigenlijk iedereen tot 6m kiezen en dan kies je onal.
Ik vind het zelf nogal een risicovolle keuze, al is het wel fijn om maar 1 gouden wissel kwijt te zijn, maar er is nog niks zeker over Pepi zijn terugkeer, al zal dat niet heel lang meer zijn. Over de opstelling van psv zie je online teveel verschillende verhalen voor dit weekend. Ene zegt Man, andere Bajaktarevic. Onal kan met de komst van de nieuwe spelers ook weleens vaker plaats moeten maken, al vind ik die wel zekerder dan de psv-er.
Ik zit nu ineens met 3x psv en 3x nec op mijn middenveld, haha. Is dat teveel risico denken jullie? Ik had Yegoian als 6e middenvelder, maar dan heb ik 250k over en dat vind ik nooit echt lekker. Maar het hele middenveld bestaande uit 2 teams voelt ook niet helemaal lekker. Maar wel 2 teams uit de top.
Okay, een mogelijkheid gevonden. Nu nog checken of ik daar content mee ben. Maar dan is de resterende 250k wel op.
Mito en Duijvestijn eruit, voor Sierhuis en Santos. Gaat om aanvaller nummer 5 en middenvelder nummer 5 of 6 (stuivertje wisselen met Willumsson). De verdeling in teams blijft gelijk maar het gewicht gaat (nog meer) naar de aanval.
Nee, dit was eerder humoristisch bedoeld, maar bedankt voor je reactie! Ik heb Baas eruit gehaald en Zagaritis en Ivo pinto er voor in de plaats gegooid. Wellicht dat ik pinto nog voor Kemper wissel, maar denk dat Pinto toch een veiligere keuze is.
Overwegen zeker, ééntje stond er zelfs heel lang en redelijk vast in. Budgettair gezien niet helemaal gelijk maar in mijn beleving zitten Suray en Breum namelijk in hetzelfde mandje als Namli en Sano.
Goedemiddag!
Ik lees al lang trouw mee, leuk om alle overwegingen langs te zien komen. Inmiddels voel ik ook de behoefte om een Optie A Optie B dilemma op te gooien.
Ik sta op 99,8% en zit in een subleague waar ik nu echt nipt op een positie voor de prijzen sta. Dit wil ik dus vasthouden, maar het gemiddelde niveau is hoog en je kunt weinig steken laten vallen.
De opties, met er onder nog wat meer toelichting:
Optie A: Wanner-Godts-Pinto
Optie B: Veerman-Mito-Marquez
Wanner in plaats van Veerman vind ik te verantwoorden: Wanner staat steevast in de basis en speelt bijna alles 90 minuten. Ook de terugkeer van spelers heeft er niet voor gezorgd dat hij uit de basis gaat. De terugkeer van Pepi gaat hier ook niet voor zorgen. Bosz gaat niet met een middenveld van Veerman-Saibari-Til spelen. Veerman speelt al het hele seizoen op 8, wat ook de reden is dat hij zo goed rendeert.
Het enige minimale risico dat ik zie is een terugkeer van Salah Edinne in de basis, dan gaat Mauro naar 6. Echt is Salah Edinne er al weer een paar wedstrijden bij (dat betekent dat hij fit genoeg is voor minuten, twijfelgevallen neemt Bosz nooit mee. Enkel bij hele hoge noodzaak zoals tegen Newcastle)
Als beide alles spelen, verwacht ik van Veerman en Wanner een vergelijkbaar rendement. De keuze voor Wanner geeft dus de mogelijkheid tot upgrade Mito tot Godts. Mito is mijn 5e aanvaller, dus Godts zou vooral een ruime aanval geven en daarnaast neemt het een akelig FOMO gevoel weg.
Benieuwd naar jullie meningen ;).
Ik sta op een gouden bekertje, dus deze verdeling voelt voor mij meer 'safe' om deze te behalen. Als je wat moet forceren, dan snap ik jouw verdeling ook wel. Ik ben benieuwd, man!
Ik twijfel enkel nog tussen een back van PEC + CV van Heerenveen óf een back van NAC + back van Heerenveen
Ik neig naar optie 1 i.v.m. beter aansluitend programma, maar 3 PEC spelers voelt niet erg lekker vind ik. Echter, 3 NAC'ers ook niet😂
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.