Ik ben hier al een tijdje aan het meelezen en heb al veel waardevolle tips gezien, waarvoor dank.
Nu ben ik er bijna uit wat betreft mijn team, maar ik zit te denken om mijn verdediging nog wat te versterken met Mauro in plaats van Zagaritis. Dit gaat ten koste van mijn middenveld en aanval. Welke van deze opties is volgens jullie beter?
A: Mauro, Sano en Soumano
B: Zagaritis, Ouaissa en Lauritsen
Mijn team is al een vol etmaal ongewijzigd. Ongekend, na de honderenden opstellingen van de afgelopen weken.
Grootste FOMO: Willumsson, die gaat er echt een stuk of vijf, zes inleggen. Mark my words. Maar wanneer doet ie dat, en wie moet ik uit mijn team gooien en uit de basis laten? Omdat toch bijna niemand hem neemt laat ik 'm ook maar woke liggen. #verschilmaker
Hup Fortuna!
Dat betwijfel ik dus. Hij heeft na zijn blessure vier wedstrijden basis gespeeld en hij heeft er met de komst van Salama een concurrent bij. Er is dus zeker een kans dat Soumano gewoon de spits blijft maar ik vind dat Mito meer garantie biedt.
Willumsson staat er hier ook wel in, maar wel als zesde middenvelder (naast al Chery en Sano). Vooral omdat ik 500k over hield en daar Santos had staan. Zal niet heel veel pijn doen, maar wel een hoog plafond en fijn om te hebben als ie toch gaat leveren.
Het belang van Psv is uiteraard het belangrijkste voor Bosz. Ik denk ook niet dat Saibari zomaar gaat banken. Wel dat hij wat vermoeider is en dan er net die ene of tweede wedstrijd is dat het ook wel even goed uitkomt om hem te sparen om niet te hoeven kiezen tussen Pepi Til en Wanner. Of om hem na 55 minuten te wisselen zoals nu al weken gebeurt.
Hier op 85% dus ik ga wel een beetje afwijken, in ieder geval in spelerkeuzes. 13 van de 18 spelers komen uit de huidige top 6.
En nu in de situatie dat ik 250k over heb en die niet echt lekker kwijt kan.
- Aanval = 21.25
- Middenveld = 14
- Verdediging = 9
- Keepers = 2.5
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.