Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 600 ... 627 628
ditisdavid
Nijmos
Kasanwirjo naar pinto Martes naar quintero Sano of namli naar suray of ihataren Zagaritis naar zinch...

De 1 miljoen-keeper naar Branderhorst zou ook nog kunnen.

BartB
Nijmos
Het belang van Psv is uiteraard het belangrijkste voor Bosz. Ik denk ook niet dat Saibari zomaar gaa...

"al weken gewisseld na 55 minuten"??

Tegen Bayern 90 minuten, tegen NAC 90 minuten. Alleen tegen Feyenoord na 63 minuten gewisseld omdat ze al een straatlengte voorstonden. Dit is meer een beetje stemmingmakerij rondom Saibari 😂

Desernooo
Rubik
Hier op 85% dus ik ga wel een beetje afwijken, in ieder geval in spelerkeuzes. 13 van de 18 spelers...

Ja, dat snap ik. Dan moeten er wat meer verschilmakers bij zitten. Succes!

Ben Van Heck

Wie helpt mij met mijn laatste breinbreker?

Willemsen en Floranus vs Valerius en Zagaritis/Braude?

Kathond
Ben Van Heck
Zagaritis en Willemsen staan wel beiden al op 4 gele kaarten. Dit weekend eentje pakken is de volgen...

Neem je veerman ook niet me dan ? 

Rubik
Nijmos
Kasanwirjo naar pinto Martes naar quintero Sano of namli naar suray of ihataren Zagaritis naar zinch...

Van de vier opties die je noemt is er slechts eentje mogelijk in mijn team. En die optie die open blijft zorgt voor wat onbalans qua teams...

Nijmos
BartB
"al weken gewisseld na 55 minuten"??Tegen Bayern 90 minuten, tegen NAC 90 minuten. Alleen tegen Feye...

En in de beker weer.. bayern was de wedstrijd van het jaar. Tegen nac scoort hij -2. Daarvoor Afrika Cup. Vind jij dat een lekker vooruitzicht als het zo doorgaat?

Laatst gewijzigd
Peli
Triple200
Ik neem gewoon Pepi mee ipv Saibari. Saibari wordt vaak gewisseld en niet meer zo doeltreffend. Denk...

Scoorde in z'n laatste wedstrijd en speelt gemiddeld een minuut of 80 mee

Baskeee
Nijmos
En in de beker weer.. bayern was de wedstrijd van het jaar. Tegen nac scoort hij -2. Daarvoor Afrika...

check anders ff wie de 4e scorende speler in Scorito is terwijl ie ook potjes gemist heeft met de Afrika Cup. Prima vooruitzicht.

Peli
BartB
"al weken gewisseld na 55 minuten"??Tegen Bayern 90 minuten, tegen NAC 90 minuten. Alleen tegen Feye...

Mensen zoeken (vaak met dit soort feitelijke onjuistheden) een excuus om Saibari te skippen.

BartB
Nijmos
En in de beker weer.. bayern was de wedstrijd van het jaar. Tegen nac scoort hij -2. Daarvoor Afrika...

In de beker was na 30 minuten ofzo vanwege een blessure. Dus waar heb je het over?

Pipi112

Niet op reageren joh. Zonde van je tijd en verspilde energie. Gelukkig is het bijna 20.00 uur en dan zie je 75 % van die mensen niet meer terug op het forum.

BartB
Peli
Mensen zoeken (vaak met dit soort feitelijke onjuistheden) een excuus om Saibari te skippen.

Precies, heel irritant. Iedereen moet natuurlijk zelf weten of hij Saibari, Til, Pepi of wie dan ook skipt maar ga hier niet allemaal onwaarheden verkondigen dat hij al weken lang na 55 minuten wordt gewisseld. 

Weeman5634

Ik heb mijn team af maar overweeg nog aanvallender te gaan. Wat vinden jullie van dit conceptteam, te veel op de aanval of?

Drommel - Oevelen

Lemkin - Dasa - Mauro - Noslin - Quintero

Veerman - Til - Suray - Sano - Kitolano - Santos

Parrot - Ueda - Pepi - Sierhuis - Shoretire

Laatst gewijzigd
pannajunkie

Heren, man van de assists, ould-chikh is terug. Niemand die hem meeneemt? 

Vente geblesseerd waardoor Meerveld, die sws al een prima speler is, interessanter wordt want die kan wel eens in de spits belanden. 

Dit seizoen veel keuzes wat het interessant maakt. Niet alleen als je al hoog staat, maar ook laag. Er zitten wel een paar potentiele spelers tussen die je weer helemaal terug kunnen brengen. Danilo bijv. ;)

kayke13

Blijf toch lekker gewoon bij 3x psv op mijn middenveld en 1x verdediging. Stel hij pleurt til op de bank, kijk bijna 2 jaar terug, hoeveel punten hij evengoed haalt als invaller. En saibari, knap als je daar omheen kunt. Die stond bij mij als 1ste erin😅

Nijmos
BartB
In de beker was na 30 minuten ofzo vanwege een blessure. Dus waar heb je het over?

Dit is toch het hele punt? Tuurlijk is wekenlang na 55 minuten gewisseld gechargeerd. Maar elk klein pijntje is nu reden voor een wissel, of kan dat zijn. En geloof me, die pijntjes zijn er na zo'n seizoen. Natuurlijk geldt dat niet voor Bayern en misschien ook niet voor de bekerfinale, maar elke andere wedstrijd kan hij gespaard worden. Hij staat er overigens nog wel in hier dus zo'n excuus is het niet. Maar ik ben wel verre van zeker dat hij 6.5m waard is

Nijmos
pannajunkie
Heren, man van de assists, ould-chikh is terug. Niemand die hem meeneemt? Vente geblesseerd waardoor...

Heb je reden aan te nemen dat meerveld spits wordt?

Nijmos
BartB

In de rust trouwens. 60 en 45. Gemiddeld ongeveer 55. Zo moeilijk is het niet. 2 potten in 2 verschillende weken. Zo heel gechargeerd is het ook weer niet. Een beetje.

M Vado

NEC vs Heerenveen stelling tussendoor..

Dasa & Meerveld (mogelijk meer tegengoals, maar meer aanvallend)
of
Zagaritis & Sano (mogelijk minder tegengoals, maar minder aanvallend)

user24283

Ik twijfel nog enorm rondom mijn middenveld vooral. Opties:

Santos & Ihatarran

Willumsson & Duijvestein

Ik verwacht absoluut dat Ihatarran meer punten gaat scoren dan Duijvestein en die staat eigenlijk al 3-0 achter bij mij na de eerste seizoenshelft. Alleen tegelijkertijd heb ik een FOMO voor Willumson. Weet iemand wie hij bij NEC uit de basis moet gaan spelen? Kan dat ook een Onal zijn?

pannajunkie
Nijmos
Heb je reden aan te nemen dat meerveld spits wordt?

Ze hebben geen (fitte) spitsen. Ik weet het niet zeker, maar eergisteren kwam die ook voorin terecht. 

WOOP

Iemand die weet of Dean James zeker is van zijn basisplaats? Gister in de rust gewisseld en ik lees toch wel veel negatieve reacties over zijn spel. 

Nijmos
WOOP
Iemand die weet of Dean James zeker is van zijn basisplaats? Gister in de rust gewisseld en ik lees...

Dan zou ik er, icm de onrust bij go ahead en de toch niet extreem zachte prijs, van wegblijven

BartB
WOOP
Iemand die weet of Dean James zeker is van zijn basisplaats? Gister in de rust gewisseld en ik lees...

Zijn er dan sowieso nog mensen die Go Ahead spelers overwegen? Voor elke linie zijn er volgens mij toch betere alternatieven te vinden. 

1 2 ... 600 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.