Dan zou ik ook nog niet wisselen inderdaad. Ueda heb je gekozen om mogelijk 1 op 1 te wisselen met Pepi als hij weer fit is? Of hoop je dat hij gewoon weer gaat leveren? Go Ahead krijgt nu de potjes waarin je normaliter De Busser en Suray prima op kunt stellen en daar kun je jezelf aardig onderscheiden qua punten.
Oh, shit ik had Wanner even gemist, maar nee dan zou dat een dubbele wissel zijn inderdaad. Die kan ik ook alleen doen als ik Pepi er nog in zou willen, met 3 psv middenvelders en 1 verdediger. Maar eerst maar eens kijken hoe snel hij er weer bij is en hoe scherp hij gelijk weer is. Geen gouden wissel heeft nog steeds mijn voorkeur, want je ziet nu ook best wat blessures hier en daar.
Op de insta pagina van VI zag ik voorbij komen "de spits annex middenvelder staat tot 1,5 maand aan de kant vanwege een blessure. Dus dan even uitgegaan van het ergste en dus 1,5 maand. Maar dat bericht zag ik ook toevallig toen het er net 1 min op stond dus vandaar geen andere berichtgeving gelezen
Bij mij gaat de wissel gedaan worden op het moment dat Pepi weer bij de selectie zit, voor dit weekend dan maar even 3 psv-ers opstellen. Ik weet alleen niet zo goed wie ik eruit ga halen in de voorhoede; Parrot/Godts/Kostons/sierhuis? Ik denk dat het dan Sierhuis wordt en dan Duivesteijn op het middenveld erbij.
Paar weken geen Til, als het goed is is dit wel op te vangen hoor voor paar weken. helemaal omdat je met 2 middenvelders kan spelen. Laat pepi maar eerst eens bij de wedstrijdselectie zitten, laat staan starten en dan zien we verder. maar die 500 punten gaat een hele dure worden op het eind. is het einde seizoen voor til dan is het ander verhaal, maar paar weken, en met zijn goede blessurehistorie verwacht ik geen problemen. Die is gewoon snel terug.
Til is een hoofdpijn dossier ja. Enkele weken afwezig kan natuurlijk van alles betekenen.
En net wat iemand hierboven zegt wat gaat er gebeuren in die weken met vooral Pepi , en komt Til dan zo maar ineens terug in het team. Ik ga hier even goed over nadenken wat ik ga doen.
Hij is op te vangen binnen mijn selectie maar het blijft 5,5 miljoen wat je een tijdje aan de kant zet, die je ook kan her gebruiken met een enkele of zelfs dubbele wissel.
Haha nou riep ik 2 dagen geleden nog dat ik niet ging wisselen ondanks het Zinchenko-echec...zit ik nu met Til en Soumano erbij in de lappenmand.
Dus ja. Nu gaan we toch echt wisselen. Even door de zure appel heen bijten, maar een handige wissel nu is die 500 punten zeker waard. Dus we gaan even broeden op wat moois en snel handelen 😅
Ik vind het toch een moeilijk dilemma wat betreft Til en ben benieuwd naar de persconferentie van Bosz of hij wat meer kan zeggen over de aard/duur van de blessure. Dit in combinatie met de vraag of Til na z'n blessure weer steevast de basis in komt, aangezien Pepi er weer bij is. Zo niet, dan is die 5,5 miljoen wel heel duur en zijn die 250 punten wel te rechtvaardigen. Echter zie ik weinig alternatieven; Mijnans heeft een drie-dubbel programma en een dubbele wissel met Pepi zie ik niet zitten. Dan lijkt Wanner de fijnste optie waar je nog budget overhoudt voor een eventuele noodzakelijke tweede wissel, maar ook dat is een risico. Al vraag ik me af of hij nog uit de basis verdwijnt.. Lastig!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.