Ja hier ook benieuwd of er meer informatie komt. Als je een wissel doet, dan zou je dit het liefst dit weekend al willen doen. Wanner is dan de meest logische optie, maar dat betekent wel dat je geen Pepi meer kan kiezen. Maar op het middenveld zie ik ook inderdaad geen andere opties, dat was ook een van de redenen waarom ik uiteindelijk heb besloten om niet voor Pepi te gaan. De enige die ik zou overwegen is eventueel Namli (ik heb al de twee andere PSV'ers en 2x NEC + Santos) maar dan krijg ik Pepi er niet in. En anders kom je uit op Duijvestijn of Naujoks. Tja....
Inderdaad vroeg, maar als je een wissel wil toepassen dan hoe eerder hoe beter. En Fortuna speelt dit weekend thuis tegen Excelsior dus hij kan meteen leveren. Het is wel een gokje, want Til kan er over een paar wedstrijden gewoon weer bij zijn
Je kan volledig gelijk hebben hoor, maar ik was al wel van plan om de wissel Til/Pepi toe te passen (dubbele gouden wissel). Alleen nu heb ik dat wat eerder gedaan. Dit kan verkeerd uitpakken, maar ik sta op 97,3% en wil ik stijgen, moet ik toch iets proberen. Voor hetzelfde geld scoort Duivesteijn dit weekend en levert hij een assist, die punten had Til niet gehaald en mijn bankspeler Santos ook niet waarschijnlijk
Timing is alles: Pepi zit dit weekend mogelijk al weer bij de wedstrijdselectie, aldus Rik Elfrink.
Even de perco afwachten vanmiddag maar ik snap dat als blijkt dat Til er langere tijd uit is, een dubbele wissel heel verleidelijk is...
https://www.ed.nl/psv/saibari-hervat-training-nog-een-aantal-knopen-door-te-hakken-bij-psv~ad36b7efe/
Hier ook in dubio of ik PSV/Fortuna-duo Til en Sierhuis ga wisselen voor het andere PSV/Fortuna-duo Pepi en Duijvestein.
Zo ja, dan wel pas na dit weekend. Pepi gaat deze speelronde sowieso nog geen waarde hebben voor m'n team en Fortuna moet vanavond thuis tegen Excelsior, dan wil ik nog wel even gebruik maken van Sierhuis eigenlijk. Plus dat ik dan nog een week langer de tijd heb om af te wachten of er een indicatie naar buiten komt over hoelang Til er precies uit ligt.
Veerman heb ik al. Ik wacht ook nog even een weekje de situatie Til af.
Vooralsnog kan ik zijn afwezigheid wel opvangen, maar als dat te lang gaat duren overweeg ik een aantal opties.
- Til voor Wanner (Maarja riskant wat er met Wanner gaat gebeuren als Til en Pepi allebei fit zijn)
- Til voor Duijvestijn, Taha of Resink (Als Groningen z'n vorm terug vindt) of Steijn (mocht hij toch weer basisklant worden)
- Til voor Duijvesteijn en Sierhuis voor Pepi (maarja 500 'straf'punten)
Ja ik zit er serieus over na te denken om Til + Kostons in te wisselen voor Duijvesteijn + Pepi. Juist nu, omdat Fortuna dit weekend nog thuis tegen Excelsior speelt (en PEC uit bij Utrecht).
Ik heb Veerman (en Saibari) al. Wanner erin voor Til kan ook, wellicht het minste risico. Maar dan kan je nooit meer de switch naar Pepi maken (tenzij ik Godts of Parrot eruit knikker en dat ga ik niet doen).
"In tegenstelling tot het wegvallen van Til keren Pepi, Salah-Eddine en Kovár mogelijk terug. 'Als het vandaag goed gaat, dan neem ik hem bij de selectie', zo begon Bosz over Pepi. 'Hij moet wel topfit zijn, anders neem ik hem niet mee. Of een basisplaats dan mogelijk is? Dat zou kunnen', aldus de trainer, die bevestigde dat dit ook geldt voor Salah-Eddine en Kovár. Bosz opperde ook al te weten wie hij op gaat stellen in de spits. Ook Ismael Saibari, die weer terug is na een korte vakantie waardoor hij Volendam-uit miste, en Myron Boadu zijn opties."
Als Pepi fit is neemt hij hem mee, maar hij oppert ook al te weten wie hij gaat opstellen in de spits. Dat is dus niet Pepi. Dus dan gok ik op Boadu of Bajraktarevic.
"Verder heeft PSV nog te maken met een ziektegeval. Noah Fernandez is met koorts naar huis gestuurd. 'Hij is nu nog steeds ziek', besloot Bosz."
Als Saibari pas weer sinds gisteren traint vind ik het niets voor Bosz om 'm meteen basis te zetten (juist vanwege zijn fitheid heeft hij hem rust gegeven). Dan blijft zoiets over:
Perisic - Boadu/Bajraktarevic - Man
Veerman - Mauro - Wanner
Dest - Yarek/Obispo - Schouten - Sildillia
Alternatief is de Volendam-variant met Schouten op het middenveld, Mauro links en Dest rechts. Of Salah-Eddine moet startklaar zijn, dan verwacht ik Dest gewoon op rechts.
Tot zover mijn Peter-Bosz-analyse.
Saibari gaat gewoon starten lijkt mij. Misschien niet in de spits, maar lijkt mij wel dat hij hier bevestigt dat hij start:
Ismael Saibari zou in de punt van de aanval kunnen beginnen, maar dat wilde Bosz niet bevestigen. „Ismael heeft een paar dagen vrijaf gehad en is donderdag weer bij ons begonnen. Tussendoor heeft hij een programma meegekregen en gedraaid, waardoor hij fit is gebleven en zo weer bij ons kon aansluiten. We vonden het goed dat Ismael even in een andere omgeving zou zijn en nu is hij terug
Ik sta momenteel op 98,6, en ik ben blij dat ik vanaf het begin Pepi & Saibari gekozen heb en geen Til.
Ik lees veel dat mensen er over nadenken om nu al te wisselen met Pepi/Til etc. Ik zou daar serieus lang mee wachten. ik heb in het 1e seizoenshelft Perisic & Berghuis eruit gehaald voor Saibari & Van Hooijdonk. dit omdat Berghuis al snel niks speelde, Perisic ook niet leverde en Saibari en Van Hooijdonk op dat moment in vorm waren. Als je kijkt wat het achter de streep oplevert dan valt het vies tegen. Het kon uiteindelijk wel uit omdat Berghuis helemaal niks meer gespeeld heeft, maar Perisic begon aan het einde weer te leveren. Ik ben volgens mij 2% gezakt naar de afrekening van 500 punten die veel mensen gekregen heb en ik niet.
Het is leuk dat Pepi er nu in komt, maar die kan ook zo weer gebleseerd raken, er komen meerdere spitsen terug etc. Als Til 4 wedstrijden mist dan moet Pepi in elke wedstrijd scoren, dan heb je 440 punten. Dan heb je het verschil nog niet goed gemaakt. Daarnaast zijn er ook meerdere spitsen die terug komen ,dus Pepi zal ook niet altijd 90 minuten spelen. Waar je ook rekening mee moet houden is dat Til straks weer 100% fit terug komt en dat Saibari mogelijk ook wel wat gespaard word. Til zal dan ook wel weer gaan scoren. als Til 1x scoort en Pepi ook levert Til per wedstrijd meer punten op, zeker als ze de 0 houden.
Goed inzicht. Dank voor het delen. Ik twijfelde ook eventjes om til te wisselen. Maar wacht het nog even af, lijkt mee te vallen met de blessure. Zit wel in mn maag met Zinchenko, heb namelijk ook Noslin die zijn basis plek kwijt lijkt te zijn. Heb nu dus eigenlijk alleen nog Mauro, Quintero en Rots als verdedigers, das erg mager. Maar de alternatieven voor Zinchenko zijn ook matig, Penetra lijkt de beste optie. Sta nu op 97.5% dus wil nog 1,5% omhoog. Iemand nog een gouden tip?
"Als Til 4 wedstrijden mist dan moet Pepi in elke wedstrijd scoren, dan heb je 440 punten. Dan heb je het verschil nog niet goed gemaakt."
Ben het hier niet helemaal mee eens. Ten eerste krijg je ook punten voor winsten en assists en het lijkt me daarom waarschijnlijk dat Pepi de 500 punten wel voorbij gaat als hij 4x scoort. Daarnaast geldt dat je ook een vervanger haalt voor Til zelf. Als je Duijvestijn + Pepi ipv Til + Sierhuis zou nemen, moet je dus zowel de punten aftrekken die je anders met Sierhuis zou hebben gehaald als de punten die Duijvestijn en Pepi binnenhalen optrekken en dan kijken of je boven de 500 zit.
Maar mijn belangrijkste punt is dat de kernvraag is wat er gebeurt nadat Til terugkomt: Wie gaat meer spelen en meer punten binnenhalen? Wie maakt een grotere kans op nog een blessure? Voor nu is het duidelijk het verstandigste om te wachten, want Pepi is nog niet volledig terug en Til is er wellicht niet lang eruit, maar uiteindelijk wordt dat de vraag: wie zal langetermijn de meeste punten opleveren?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.