Ben het volledig met je eens, mijn verhaal was nog niet compleet. Ik denk dat het belangrijkste is dat je bij een tijdelijke blessure niet in paniek moet raken. Je weet idd niet hoeveel hij gaat spelen daarnaar, maar dat weet je bij Pepi ook niet. Wat je wel weet is dat het je 500 punten gaat kosten. Ik zou het ook alleen overwegen als je 2e wissel iemand is die niet meer speelt door een lange blessure of iemand die gewoon niet meer in de basis komt. Dan weet je zeker dat je erop vooruit gaat zoals met Berghuis.
Ach, niemand weet van tevoren of een gouden wissel slim is of niet. Vooralsnog gisteren alvast een assist van Duivesteijn, die Til niet had kunnen geven. Gestegen naar 97,7%.
Het plan was alleen om Sierhuis te wisselen voor Pepi, maar die scoorde gisteren ook weer. En ik heb ook Soumano, dus wie weet wordt het wel Sterling, als die gelijk punten gaat pakken.
Ik maak me (nog) niet druk om de blessure van Til, misschien gaat het maar om twee wedstrijden. Met Saibari, Veerman, Duijvestijn, Sano en Santos is er geen reden voor een paniekwissel zolang het nog lekker gaat (99,8).
Vervelender vind ik de langere afwezigheid van Branderhorst. Van Gassel moet nu wekelijks aan de bak. Prima keeper, daar niet van, maar het blijft Excelsior.
Tja dat is het risico altijd natuurlijk. Til kan ook een terugval krijgen en de rest vh seizoen niet meer spelen. Maar als je ziet dat Pepi invalt en meteen 2x scoort, lijkt het mij de spits die je moet hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.