Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 615 ... 627 628
Peli

FotMob gaf de assists in eerste instantie ook aan Suray, maar hebben dat later bijgedraaid naar Sivertsen.

Laatst gewijzigd
Bittergarnituur
Dynasty
Werd t schot van Suray ook niet nog licht van richting veranderd door een andere speler? Ik hoop dat...

Ze zeggen bij scorito sivertsen assist, maar die was het niet.

Bittergarnituur
Bittergarnituur
Ze zeggen bij scorito sivertsen assist, maar die was het niet.

Idd, ze moeten op het rugnummer letten. Ze lijken wel op elkaar

Ben Van Heck

Hopen dat er deze week meer info omtrent Til naar buiten komt, want ik begin toch wel te neigen naar een dubbele wissel met Pepi. Al vind ik het programma van PSV niet zó goed dat ik verwacht dat hij er nog 15 gaat maken. 

UIT: Heracles, Telstar, Sparta, Ajax, Go Ahead Eagles

THUIS: AZ, NEC, FC Utrecht, PEC, FC Twente

BartB

Ik zit enorm in dilemma. Afgelopen weekend met een score van 985 slechts 28 plaatsen gezakt en op 99,5% gebleven. Dus dat geeft het idee dat ik Til niet hoef te vervangen en zijn afwezigheid best kan opvangen met m'n andere spelers. 

Ik heb echter het gevoel dat ik veel punten misloop door spelers als Godts, Pepi en Hadj Moussa niet in m'n team te hebben. Als ik 1 van die 3 aanvallers alsnog in m'n team wil hebben moet ik echter 2 wissels toepassen, anders zou ik Parott moeten wisselen en dat ga ik niet doen. (Rest van mijn aanvallers kost namelijk maximaal 2 miljoen). 

Wat zou de impact zijn van 500 punten 'boete' op je ranking aan het eind van dit seizoen? In de winterstop ben ik 0,4% gestegen omdat ik geen wissels had toegepast. Maar volgens mij is de impact aan het eind van het seizoen kleiner omdat iedereen al meer punten heeft en de spreiding groter is. Dus als ik even heel kort door de bocht redeneer zou je met twee Gouden Wissels grofweg 0,2% zakken in de ranking aan het einde van het seizoen. Echter... zie ik in mijn subleagues dat er al enorm veel Gouden Wissels zijn toegepast. Dus ik vraag me af of je überhaupt al wel 0,2% daalt of dat de impact zelfs nog kleinder gaat zijn op je ranking. 

Nouja lang verhaal kort, geen idee wat ik moet doen 😂 

Witte87

Toch een beetje spijt van Ueda met zijn 6,5m wat niks presteert. Geloof in 3 rondes 69 punten. Nu heb ik bewust maar 3x PSV meegenomen zodat ik Pepi voor Ueda kan inwisselen indien deze verzaakt. Nu neig ik ernaar om hem in te wisselen voor Pepi. Als ik naar het programma van Feyenoord kijk, lijkt het me sterk dat Pepi die 250pt niet zal goed maken. Mja de twijfel is er maar weer eens, haal ik Ueda er nu uit, gaat hij weer scoren zeker... #hadikpepimaarmeteengepakt...

Ben Van Heck

Als ik jou was zou ik direct wisselen.

JoeyvanBomen

Ik ga in ieder geval de dubbele wissel toepassen en zolang Pepi niet geblesseerd is zal hij in principe mijn aanvoeder zijn, niet letterlijk elke week maar deze week tegen de hekkensluiter en in de superspeelronde tegen Telstar wel. Ik vermoed dat Til er dan nog niet bij is en als Pepi tot het eind van het jaar niet geblesseerd raakt kan het niet anders dan dat hij de moeite waard gaat zijn. Ik neem trouwens geen middenvelder van Fortuna maar nog eentje van NEC voor dezelfde prijs. Ik noem geen namen. Overigens wacht ik wel tot vrijdag, want wie weet breekt Pepi morgen zijn oorlel in zeven plekken en is de rest van het seizoen niet beschikbaar

Peli

Ik heb juist besloten om niet te gaan wisselen. Soumano ga ik sowieso niet missen. En ook mijn middenveld is breed genoeg om de afwezigheid van Til mee op te vangen, zo bleek ook afgelopen weekend.

mirkodek

Ik ga denk ik ook de dubbele wissel toepassen, even wachten tot vrijdag nog.

Voor welke middenvelder ik ipv Til kies, moet ik nog even de programma's van Fortuna en Excelsior naast elkaar leggen. En eventueel die van NEC (al heb ik al 2 NEC middenvelders EN een verdediger).

Zou zo maar kunnen dat een dubbele wissel achteraf niet de juiste keuze blijkt te zijn, maar ik vind het wel leuk om een risicootje te nemen. Ik sta op 96,3% dus wie weet. Bovendien heeft mijn concurrent voor de eindoverwinning in mijn subleague Zinchenko en Til ingeruild voor El Karouani en Zechiël dus die kan ik met een Pepi wel pijn doen.

Ecko
BartB
Ik zit enorm in dilemma. Afgelopen weekend met een score van 985 slechts 28 plaatsen gezakt en op 99...

Herkenbaar, ik zit in hetzelfde schuitje. Iets gezakt maar nog dik op goud. Wel de koppositie in de Wielerflitsleague verspeeld en nu zie ik met angst en beven de Pepiplayers naderen. Toch waak ik voor wanhoopwissels en vertrouw nog op mijn selectie. En er is de blessurehistorie van Pepi tegenover de goede resultaten van Til. Ja, als over twee weken blijkt dat hij er nog een maand uit zal liggen dan grijp ik in (met spijt dat ik te lang gewacht heb). 
Wel goed om te weten dat de wisselkosten je vermoedelijk niet heel veel % laten zakken, maar iedere plaats lager doet eigenlijk pijn. 

Pipi112

Neem Lebreton maar als je een gokje wil wagen. Die gaat een mooie toekomst tegemoet. Zelf neem ik Nejasmic maar dat gaat wel ten koste van Kostons ipv Sierhuis.

Ben Van Heck

Ik ga de persconferentie van a.s. vrijdag afwachten voordat ik een keuze ga maken. Ik ben ook benieuwd of Pepi nu gelijk in de basis gaat starten. Als ik dat én de blessureduur van Til inzichtelijk heb kan in een gedegen keuze maken. Vraag is of Til weer de basis in komt als hij fit is, want ik zie Wanner er ook niet meer zo snel uitgaan. Wellicht Saibari naar links en Perisic naar rechts?

GoudenSchoen

Vooralsnog geen wissels nodig, want de Pepi trein rijdt al ;).

Stel Pepi niet basis aanstaand weekend, toch cappen of voor basis speler Saibari gaan?🤔 Als invaller dubbele punten dus dat dekt je risico van minder minuten af?

SanMark

Maar wel de kans op een 0 punter.

Joris5a

Ik heb momenteel Til en twijfel heel erg om er weer een spelende 4e psv'er in te fietsen (naast Mauro, Veerman en Pepi) om echt volle bak te knallen dit weekend. Ik overweeg verschillende opties en dan met name Saibari (want fomo), maar durf het toch niet helemaal aan om er meteen 500 punten mee te vergooien.

Andere optie is Wanner en 3 miljoen achter de hand houden voor een latere tweede wissel waar ik veel mogelijkheden heb. Maar gaat hij de 250 punten goedmaken in de 4 potjes die Til ontbreekt en wat gaat er daarna gebeuren met Bosz zijn elftal?

Til voor Mijnans is ook nog mogelijk, maar vertrouw AZ niet helemaal in de aankomende 4 potjes.

Til voor Saibari kan ik combineren met Ouiassa -> Nejasmic of Unnerstall -> De Busser (minder schema vs beter schema) andere opties zijn er momenteel niet echt in mijn team.

Bosz zijn koppie blijft een gigantische grote glazen bol, maar wat zeggen jullie?

Ben Van Heck

Het zou wel lekker zijn als er snel info omtrent de blessure van Til naar buiten komt. 

Peli
Ben Van Heck
Het zou wel lekker zijn als er snel info omtrent de blessure van Til naar buiten komt. 

Weet niet of dat er van komt. Tegenwoordig delen clubs dit soort informatie nog maar nauwelijks, i.v.m. de AVG. Tenzij een speler er goedkeuring voor geeft.

Ben Van Heck

Hmm dacht wel zoiets. En dat maakt het dillemma om Til te wisselen des te lastiger. Ik neig er nu naar om het niet te doen i.v.m. weinig alternatieven. Pepi er in wisselen voor 500 punten vind ik net te gortig. Wellicht is Wanner een goede pick, maar ik denk dat ik het wel op kan vangen. Soumano traint ook weer mee, dus die hebben we wel weer terug dit of volgend weekend. 

Laatst gewijzigd
M Vado

Iemand nog nieuws over Brandenhorst? Blijft ook erg stil daar

Pipi112

Brandenhorst ken ik niet. Keeper van Fortuna streefdatum begin April als de berichtgeving betrouwbaar is.

BartB

Ik heb toch even met de actuele stand voor mezelf uitgerekend wat de impact is van het toepassen van twee wissels.

Ik sta nu op plek 585 (99,4%). Als ik twee wissels doe en IEDEREEN onder mij er geen doet (en dus wel 500 punten erbij krijgt) zak ik naar plaats 1696. Dan kom ik op 98,1%.

Dat is dus maximaal een daling van 1,3%.

Aangezien dat niet realistisch is ga ik even uit van dat de helft geen wissels doet (Dat bleek ook min of meer zo te zijn na de eerste seizoenshelft). Dan zou het betekenen dat ik zak naar plek 1050 en dus uitkom op 98,9%, met dus een daling van 0,5%.

Stukje subjectieviteit hierin: De impact van 500 'strafpunten' is aan het eind van het seizoen denk ik kleiner dan halverwege het seizoen. Daarmee denk ik dus dat de 0,5% daling minder zal worden.

Daarnaast heb ik het gevoel dat er nu meer Gouden Wissels worden gedaan dan de eerste seizoenshelft. Grotendeels vanwege de blessure van Til nu en de rentree van Pepi. Deze subjectieve opmerking lijkt wel te kloppen als ik naar de subleauges kijk waar ik in zit. Ook dat heeft dan dus tot gevolg dat je minder daalt dan die 0,5%

Voor mij lijkt dit me nu te gaan sturen op het toepassen van wél twee wissels omdat ik verwacht niet meer dan 0,4% te dalen maar hierdoor wel kan aanvallen om juist plekken te stijgen. 

- Til eruit (ik twijfel nog voor wie ik 'm ga vervangen)
- Kostons eruit (Afhankelijk van de middenvelder die ik kies wordt de nieuwe aanvaller dan Pepi, Godts of Hadj Moussa)

Laatst gewijzigd
MRegter96
Joris5a
Ik heb momenteel Til en twijfel heel erg om er weer een spelende 4e psv'er in te fietsen (naast Maur...

Ik denk dat je bij Wanner niet eens zozeer bezig moet zijn met het feit dat je dan geld over houd. De deadline is geweest je kunt dat beter loslaten. Plus natuurlijk dat met Wanner zijn minuten de afgelopen weken en Til zijn blessure de prijs sowieso niet gerechtvaardigd is. Er zijn maar 2 1-op-1 wissels voor Til en dat is Mijnans of Wanner.

mirkodek
BartB
Ik heb toch even met de actuele stand voor mezelf uitgerekend wat de impact is van het toepassen van...

Goed punt, zelf ook even gekeken en ik zou dan 3% dalen (sta nu op 96,3%). Is dan misschien wel het gokje waard....

M Vado
Pipi112
Brandenhorst ken ik niet. Keeper van Fortuna streefdatum begin April als de berichtgeving betrouwbaa...

Lol, ja. Vingersnietaanmoetenbrandenhorst. Ok thanks!

1 2 ... 615 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.