Als je Mauro dan toch gaat wisselen zou ik persoonlijk niet voor Dest gaan. Die levert ook al geruime tijd niks meer en PSV heeft in de Eredivisie in 3 maanden tijd slechts 1x de 0 gehouden. Dan zou ik eerder kiezen voor een verdediger van Twente of wellicht voor Jordan Bos als die nou de standaard linksbuiten van Feyenoord blijft?
Edit: Of wellicht zelfs El Karouani weer i.p.v Mauro. Utrecht lijkt toch wel weer aardig te draaien.
Heeft vorige week een klein scheurtje in zijn hamstring opgelopen zei die zelf. Sparta communiceert zelf niets erover, maar ik werk bij de jeugdopleiding. Dus is een aantal weken afwezig.
Het voelt een beetje als een paniek-wissel maar ik overweeg om Mauro en Zinchenko te wisselen voor Jordan Bos en Mats Rots.
In de aanval zit ik ruim genoeg en is mijn grootste tegenvaller Ueda, maar die blijft wel staan: Ueda, Pepi, Parott, Gods en Sierhuis.
Het middenveld kun je zelfs met 2 man spelen en daar speelt bij mij alleen Willumsson geen basis: Veerman, Wanner, Chery, Namli, Santos en Willumsson.
Maar met het wegvallen van Zinchenko, en de tijdelijke afwezigheid van Mauro en Odoi wordt het achterin wel dun met Quintero en Ivo Pinto.
Worth the risk?
Je zou ook 1 wissel kunnen doen? Odoi verwacht ik zelf wel redelijk snel terug en Mauro is ook over een aantal weken weer terug. Ik zou als ik jou was dan Zinchenko wisselen voor iemand waarvan je verwacht dat deze de komende periode vaak kansen heeft op het houden van de 0. Het is voor een verdediger een stuk lastiger om die 250 punten te compenseren t.o.v. een aanvaller, dus 500 punten inleveren zou ik zelf niet doen denk ik.
Ik zou altijd dan de uitspelende spelers banken. Dus in dit geval Parrot en Godts.... Nu spelen beide teams (AZ en Ajax) dramatisch, maar de ene moet tegen de aanstaande kampioen en de ander tegen de ploeg die al 9 wedstrijd ofzo niet gewonnen heeft en haar aanvaller moet missen.
Voor mij gaat dus Parrot op de bank.
Ja met Zinchenko zit ik natuurlijk al vanaf die 6 minuten in mijn maag. Maar echt een lekkere vervanger (met kans om die 250 punten goed te maken) zie ik niet voor die prijs. Dan zou een Lemkin misschien de meest logische optie zijn, maar maakt die snel 250 punten goed...
Maakt het uit of hij start of niet? Gezien de opbouw van de speelminuten mag je wel aannemen dat ie weer 45 min gaat spelen dus dan komt hij in ieder geval in aanmerking voor de punten voor speelminuten en overwinning van het team. Verder zou ik het logisch vinden dat hij nu rond de 60 min zou spelen en dus zou starten maar of Bosz dat ook zo vindt is nog maar de vraag.
En de Pepi inhaalrace gaat ook nog niet zoals gepland met geen goal tegen Heracles en 1 goal + geel tegen AZ. Nog 8 speelronden te gaan om die 500 punten van de dubbele wissel in te halen (+ de punten die Til en Kostons samen nog gaan halen). Spijt van de gouden wissel wil ik het nog niet noemen, maar het wordt wel spannend.
Ik had ook wel gerekend op 1 of 2 goals tegen Heracles, maar het is ook wel wat te vroeg om te zeggen dat de gouden wissel niet goed heeft uitgepakt. Ik heb Kostons eruit gehaald en die staat ook al even droog. Pepi kan dit weekend tegen NEC zomaar meerdere goals maken, gezien hun spel. En ik maak hem elk weekend captain vanaf nu.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.