Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 619 ... 627 628
Ben Van Heck

Dat was ook mijn insteek, maar ik vind Parrott tegen Heracles misschien wel een geschiktere kandidaat voor de band. 

mirkodek
Ben Van Heck
Dat was ook mijn insteek, maar ik vind Parrott tegen Heracles misschien wel een geschiktere kandidaa...

Eens, maar zoals ook al genoemd in de Scorito podcast is er een kans dat Parrot rust krijgt (net als de week hiervoor). En aangezien AZ redelijk laat in het weekend speelt, heb je misschien (ik in ieder geval) geen andere captain keuze meer.

Hay
mirkodek
Eens, maar zoals ook al genoemd in de Scorito podcast is er een kans dat Parrot rust krijgt (net als...

Lijkt me dan logischer dat AZ Parrot donderdag rust geeft, gelet op de 4-0 thuisoverwinning is de volgende ronde toch al binnen en bovendien hebben ze behoorlijke vervangers voor Parrot.

Kussinjepoes
Hay
Lijkt me dan logischer dat AZ Parrot donderdag rust geeft, gelet op de 4-0 thuisoverwinning is de vo...

Ik denk dat je verkeerd hebt gekeken 😅 AZ begint donderdag weer aan een nieuwe ronde tegen een zware tegenstander (Sparta Praag). Daar zullen ze Parrot hard nodig hebben. Die 4-0 was de vorige ronde tegen FC Noah.

Hay
Kussinjepoes
Ik denk dat je verkeerd hebt gekeken 😅 AZ begint donderdag weer aan een nieuwe ronde tegen een zwar...

Klopt, nu je dat zegt. Behoorlijke fout, maar gelukkig heb ik naast Parrot ook nog Suray, die kan ik eventueel ook nog cappen.

Pipi112

Waarom zou je Parrot sparen tegen een van de minste teams uit de Eredivisie ? Daar kan hij juist werken aan zijn doelpuntenmoyenne.

Peli
Pipi112
Waarom zou je Parrot sparen tegen een van de minste teams uit de Eredivisie ? Daar kan hij juist wer...

Precies. Van mij krijgt 'ie zelfs de band om.

Rubik
Peli
Precies. Van mij krijgt 'ie zelfs de band om.

Ik heb vier thuisspelende aanvallers, wordt nog een puzzel:

• Pepi tegen NEC
  • Parrott tegen Heracles 
  • Ueda tegen Excelsior 
  • Godts tegen Sparta

En dan nog Sierhuis uit tegen Volendam. Er zit wel ergens doelpunten-potentieel...

mirkodek

Ja als AZ eerder in het weekend had gespeeld, dan had ik Parrott wel gecapped denk ik. Nu met die Europese wedstrijd zou het zomaar eens zoals tegen Utrecht kunnen worden: een helftje.

Dan is Pepi/Saibari een veiligere keuze denk ik. Al stelt PSV laatste tijd nogal teleur, dus ik ben er nog niet uit.

Ben Van Heck

Ik vind het toch lastig wat betreft Parrott. De buit voor AZ is nog niet binnen en zowel Hornkamp als Meerdink hebben beiden geen minuten gemaakt gisteren. Tegen een gehavend Heracles is het in clubbelang totaal niet gek om Parrott te sparen en met Meerdink en/of Hornkamp te spelen. Als ze deze pot niet worden opgesteld, wanneer dan wel zul je zeggen. Vervelend dat ik niemand anders kan cappen mocht Parott niet spelen. 

BartB

Ik had Parrott ook graag captain gemaakt dit weekend maar ik ben toch bang dat hij op de bank gaat starten. Gezien het Europese programma zijn dit juist wedstrijden dat je Hornkamp en/of Meerdink opstelt en Parrott even spaart of misschien in de 70e minuut nog inbrengt.

Daarnaast... als ik Parrott captain maak en hij blijkt op de bank te starten, heb ik geen uitwijk mogelijkheden meer omdat AZ zo laat in het weekend speelt. Dan is mijn enige andere optie nog om Bielica captain te maken 😂

Dus voor mij wordt het toch weer een PSV'er als captain. 

klaas drr

Ik twijfel tussen een PSV-er, Suray,  Ihataran, of een twente verdediger. 

BarryE1

Parrott 2 doelpunten doordeweeks. Als ik coach was dan zou ik 'm opstellen en hopen dat ie dat vertrouwen nog even door kan zetten. Dan kun je hem eventueel altijd nog na een minuut of 60 wisselen als de buit binnen is. 

TinoMartin

Weet iemand toevallig meer over Mattijs Branderhorst... Ligt er al wel heel lang uit en zie niets op het internet

Hubris
TinoMartin
Weet iemand toevallig meer over Mattijs Branderhorst... Ligt er al wel heel lang uit en zie niets op...

Kan er zo ook niet veel over vinden, deze tweet is van 10 februari: "Mattijs Branderhorst ligt er een tijdje uit, maar gaat dit seizoen sowieso nog wedstrijden keepen. Blessure kwam eigenlijk uit het niets. De onderzoeksresultaten liggen in lijn der verwachting. Klote, ja, maar Branderhorst staat er positief in."

janstof

Inmiddels doorgestoomd naar de 1e plek en de subleaque! 

ik heb Parrot niet, maar met Gods, Peppi, Suray, Moussa, Sierhuis en Saibari genoeg opties als Captain. ik ga voor Peppi (ook als ik Parrot had gehad. Denk dat hij rust krijgt). NEC krijgt altijd goals tegen, psv is gebrand en peppi krijgt steeds meer Ritme. 

janstof

Dubbele post 

Laatst gewijzigd
Jo de Haan

Iemand enig idee wanneer martes weer terugkomt van zn blessure?

Ik kan momenteel maar 2 verdedigers opstellen en neig er toch wel naar om van Rooij er in te wisselen voor Mauro Junior.  Ja progamma is lastig maar ze zijn zo in vorm dat ze daar ook gewoon kans maken op de winst. 

BarryE1
Jo de Haan
Iemand enig idee wanneer martes weer terugkomt van zn blessure? Ik kan momenteel maar 2 verdedigers...

Verwachte terugkeer staat op dit weekend (bron: blessuresenschorsingen.nl). Misschien volgt daar straks nog wel een update. Of de Spartaan hier actief op het forum en werkzaam bij Sparta, moet nog ff reageren met wat inside info. 

NOAD1912

Op de valreep.. fortunafans die weten of Sierhuis meespeelt?

Peli
NOAD1912
Op de valreep.. fortunafans die weten of Sierhuis meespeelt?

Waarom zou Sierhuis eventueel niet meedoen dan?

mirkodek
Peli
Waarom zou Sierhuis eventueel niet meedoen dan?

Volgens Buijs samen met Duijvenstijn niet geheel fit. Dus kans dat ie niet meespeelt. Bij mij staat ie in de basis, Duijvestijn op de bank. Fingers crossed.

Spartaan
BarryE1
Verwachte terugkeer staat op dit weekend (bron: blessuresenschorsingen.nl). Misschien volgt daar str...

Sorry iets te laat 😅. Hij zit weer bij de selectie klopt. En met grote kans dat hij ook gelijk gaat spelen vanavond. 

GoudenSchoen

Sierhuis buiten de selectie helaas...zonde dit!

Desernooo

Dit weekend doet niet veel goeds voor mijn 99.5% met Sierhuis, Floranus (iknow, dom) & Veerman. 

captainkeuze wordt nog belangrijker: Godts, Saibari of Parrott 😵‍💫

1 2 ... 619 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.