Eens, maar zoals ook al genoemd in de Scorito podcast is er een kans dat Parrot rust krijgt (net als de week hiervoor). En aangezien AZ redelijk laat in het weekend speelt, heb je misschien (ik in ieder geval) geen andere captain keuze meer.
Ik denk dat je verkeerd hebt gekeken 😅 AZ begint donderdag weer aan een nieuwe ronde tegen een zware tegenstander (Sparta Praag). Daar zullen ze Parrot hard nodig hebben. Die 4-0 was de vorige ronde tegen FC Noah.
Ja als AZ eerder in het weekend had gespeeld, dan had ik Parrott wel gecapped denk ik. Nu met die Europese wedstrijd zou het zomaar eens zoals tegen Utrecht kunnen worden: een helftje.
Dan is Pepi/Saibari een veiligere keuze denk ik. Al stelt PSV laatste tijd nogal teleur, dus ik ben er nog niet uit.
Ik vind het toch lastig wat betreft Parrott. De buit voor AZ is nog niet binnen en zowel Hornkamp als Meerdink hebben beiden geen minuten gemaakt gisteren. Tegen een gehavend Heracles is het in clubbelang totaal niet gek om Parrott te sparen en met Meerdink en/of Hornkamp te spelen. Als ze deze pot niet worden opgesteld, wanneer dan wel zul je zeggen. Vervelend dat ik niemand anders kan cappen mocht Parott niet spelen.
Ik had Parrott ook graag captain gemaakt dit weekend maar ik ben toch bang dat hij op de bank gaat starten. Gezien het Europese programma zijn dit juist wedstrijden dat je Hornkamp en/of Meerdink opstelt en Parrott even spaart of misschien in de 70e minuut nog inbrengt.
Daarnaast... als ik Parrott captain maak en hij blijkt op de bank te starten, heb ik geen uitwijk mogelijkheden meer omdat AZ zo laat in het weekend speelt. Dan is mijn enige andere optie nog om Bielica captain te maken 😂
Dus voor mij wordt het toch weer een PSV'er als captain.
Kan er zo ook niet veel over vinden, deze tweet is van 10 februari: "Mattijs Branderhorst ligt er een tijdje uit, maar gaat dit seizoen sowieso nog wedstrijden keepen. Blessure kwam eigenlijk uit het niets. De onderzoeksresultaten liggen in lijn der verwachting. Klote, ja, maar Branderhorst staat er positief in."
Inmiddels doorgestoomd naar de 1e plek en de subleaque!
ik heb Parrot niet, maar met Gods, Peppi, Suray, Moussa, Sierhuis en Saibari genoeg opties als Captain. ik ga voor Peppi (ook als ik Parrot had gehad. Denk dat hij rust krijgt). NEC krijgt altijd goals tegen, psv is gebrand en peppi krijgt steeds meer Ritme.
Verwachte terugkeer staat op dit weekend (bron: blessuresenschorsingen.nl). Misschien volgt daar straks nog wel een update. Of de Spartaan hier actief op het forum en werkzaam bij Sparta, moet nog ff reageren met wat inside info.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.