Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 625 626 627 628
Scorito-burrito

Ik twijfel al hele dag over Godts versus Saibari. Heb het zelfde gehad. Had hem cappie in super ronde met -8, en vorige week niet, wil niet weer mislopen. Maar heracles uit moet godts toch ook wel wat doen?! 

Ecko
Hay
Had Rots ook als cap. Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk oordelen, maar ik sta er nog wel steeds...

Twee minuten voor de deadline switchte ik gisteren alsnog van Rots naar Saibari. Of dat verstandig was valt nog te bezien. 
Maar inderdaad, Rots had gisteren meer kunnen opleveren. Ik heb 'm eerder eens gecapt en toen klopte hij alle usual suspects, dus hij heeft bij mij een streepje voor. 

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Saibari dus als verkapte linksbuiten, had eigenlijk Til als cap, maar twijfel nu toch weer enorm, want ik vermoed dat Saibari er na 45-60 minuten uit gaat voor Driouech, Bajrakteravic of Man.. wat maakt Bosz het toch altijd lastig voor scorito'anen. 

Desernooo
NOAD1912
Saibari dus als verkapte linksbuiten, had eigenlijk Til als cap, maar twijfel nu toch weer enorm, wa...

Haha ik voel je dilemma. Ik ga voor het "gokje" met Godts, puur om jouw reden met wissels van PSV vandaag

NOAD1912
Desernooo
Haha ik voel je dilemma. Ik ga voor het "gokje" met Godts, puur om jouw reden met wissels van PSV va...

Ja ook nog een optie inderdaad, je maakt het me niet makkelijker 😂volgens opstelling scorito speelt Til trouwens rechsbuiten en Saibari links op het middenveld.. maar hoe betrouwbaar is dat hè..

Desernooo
NOAD1912
Ja ook nog een optie inderdaad, je maakt het me niet makkelijker 😂volgens opstelling scorito speelt...

mijn keuze is puur gebaseerd op mogelijke vroege wissel Saibari en Ajax tegen Heracles, Ajax is slecht, maar Heracles is echt gatenkaas..

NOAD1912

Toch voor Saibari gekozen, waarom zou hij eigenlijk gespaard worden? Geen bekerfinale, geen Europees, kan aan zijn transferwaarde werken. We gaan zien wat de beste keuze gebleken is 🤞

Desernooo
NOAD1912
Toch voor Saibari gekozen, waarom zou hij eigenlijk gespaard worden? Geen bekerfinale, geen Europees...

Prima keuze!

Peli

Captain Saibari goaltje. En PSV houdt zowaar een keer de nul.

NOAD1912
Desernooo
Prima keuze!

Ja toch niet als buitenspeler opgesteld, waardoor wisselen onwaarschijnlijker werd en alsnog geleverd op het einde. Godts heeft zijn puntjes ook weer opgeleverd 😉

RedDevil

Die Jari De Busser is trouwens wel een heel fijn keepertje deze seizoenshelft 👌

Thijs1986

Gefeliciteerd AZ. Verwacht wel wat roulatie deze week helaas in hun basiself. 

Ben Van Heck

Hopen dat Veerman fit is, want tegen PEC stel ik graag 4 PSV'ers op, waarvan Pepi de band mag dragen. Het zijn do or die weken; ga ik definitief spijt krijgen van mijn gouden wissel of gaat El Tren me tóch dat gouden bekertje opleveren?

Nijmos

Ja hoe is het met Joey?

Thijs1986

Van wat ik lees en hoor nav Bosz zojuist geen Veerman of in elk geval niet starten zou je zeggen. klonk niet echt hoopgevend. 

Peli

Saibari enkele weken out, hoor ik net van een PSV insider.

Best kans dat Veerman dan gaat starten, lijkt me.

bdebouwer
Peli
Saibari enkele weken out, hoor ik net van een PSV insider. Best kans dat Veerman dan gaat starten, l...

Dat is dan dus einde seizoen

Scorito-burrito
Peli
Saibari enkele weken out, hoor ik net van een PSV insider. Best kans dat Veerman dan gaat starten, l...

Waar komt dit nieuws vandaan dan? wordt nergens genoemd! 

Peli
Scorito-burrito
Waar komt dit nieuws vandaan dan? wordt nergens genoemd! 

Kreeg het door via een bekende van me die bij PSV werkt.

Maar pin me er niet op vast, wil niet de reden zijn van eventueel misgelopen punten. Zelf zet ik hem in ieder geval op de tribune. 

Thijs1986
Peli

Vandaag gebeurt dan, hoe concreet is dit dat dit klopt?

Peli
Thijs1986
Vandaag gebeurt dan, hoe concreet is dit dat dit klopt?

Geen idee, eerlijk gezegd. Maar deze gozer heeft me al vaker inside tipjes gegeven. Altijd 100% accuraat, bleek achteraf. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Verwachten jullie dat Parrott gaat spelen? Ik verwacht eigenlijk dat ze na de bekerfinale wel met Meerdink gaan spelen eerlijk gezegd. Obv bovenstaande Veerman er toch maar in gegooid voor Saibari. 

Benzardi
Peli

Op een terrasje? 🍻

Laatst gewijzigd
Godenzonen van Pele
Peli
Kreeg het door via een bekende van me die bij PSV werkt. Maar pin me er niet op vast, wil niet de re...

Ben benieuwd

Laatst gewijzigd
Thijs1986
Ben Van Heck
Verwachten jullie dat Parrott gaat spelen? Ik verwacht eigenlijk dat ze na de bekerfinale wel met Me...

Ik heb parrott ook op de bank gezet. ik denk ook dat meerdink gaat spelen, en sowieso wel meerdere andere spelers . verwacht er ook niet veel van tegen Eagles, die kunnen play offs nog halen, die zullen wel ervoor gaan

1 2 ... 625 626 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.