Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 624 ... 627 628
Sander95Z
Corky18
Zowel Flashscore als Fotmob gaven dit aan, heel apart.

Volgens mij gaat dit mis bij spelers die eerder in een seizoen rood hebben gepakt door middel van 2x geel. Quintero pakte bijvoorbeeld uit bij Zwolle 2 gele kaarten, die neemt flashscore mee in hun oordeel over de schorsing. Terwijl dat officieel niet meetelt voor wanneer ze hun 5e gele kaart pakken.

NOAD1912

Vraag aan de AZ supporters alhier.. verwachten jullie Parrott tegen Heerenveen weer op de bank?

Ook benieuwd wat Bosz gaat doen nu de titel zeker is. Een hele goede trainer, maar voor scorito meermaals een kriem gebleken. Welke spelers zou hij willen gaan brengen ten koste van wie? Ik vermoed sowieso dat Pepi (ook met het ook op het WK + marktwaarde) zijn basisplek terugkrijgt. Dus Til op de bank best waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Zie hem dan misschien eerder Wanner eruit halen? Ik hoop iig dat 'ie Til lekker laat banken, haha. Overigens gaat de band dit weekend om de arm van M. Rots. 

Scorito-burrito

Kenners uit het zuiden die weten of Ivo Pinto deze week heeft getraind en zou kunnen spelen? 

TinoMartin

Is er ook ergens een kenner die weet wanneer Mattijs Branderhorst is een keer terug komt.... Nergens is er ook maar iets te vinden

Jo de Haan

Fortuna-online vanmiddag ff in de gaten houden, altijd zeer betrouwbaar omtrent blessures schorsingen en opstellingen.

Laatst gewijzigd
Thijs1986

Hier ook even afwachten of Pinto mee kan doen. heb hem dit weekend nodig en graag erin tegen nac. anders Braude, liever niet uit bij az, maar kan wel. 

geen Veerman bij psv dit weekend. snel gedacht kom je zonder Schouten en Salah eddine uit met een  middenveld Wanner Saibari Til, waardoor Pepi gaat spelen zou je zeggen.

of hij moet het aandurven met noah fernandez. bovenstaand lijkt me meer voor de hand liggend. 

Laatst gewijzigd
Peli
Thijs1986
Hier ook even afwachten of Pinto mee kan doen. heb hem dit weekend nodig en graag erin tegen nac. an...

"geen Veerman bij psv dit weekend"

Die heb ik denk even gemist. Hoezo precies?

bdebouwer
Peli
"geen Veerman bij psv dit weekend" Die heb ik denk even gemist. Hoezo precies?

lichte blessure geeft Bosz aan. Is er volgende week weer bij

Peli

Top, bedankt. Ga ik een plekje op de tribune inruimen voor hem

Thijs1986
Peli
"geen Veerman bij psv dit weekend" Die heb ik denk even gemist. Hoezo precies?

niet helemaal fit, aldus Rik Elfrink. is jammer,

Kunnen trouwens wel stellen dat Veerman zn eerste seizoenshelft niet echt heeft geevenaard, wat we al dachten. dure jongen geweest voor 5 met al die tegengoals erbij. 

mirkodek

Nogal wat cap-mogelijkheden dit weekend. Zit nu om de arm van M. Rots maar die heeft toch ook al een aantal wedstrijden niet geleverd. Sierhuis thuis tegen NAC kan ook, net als Chery thuis tegen Feyenoord. Godts uit bij Heracles ook geen slechte optie. En Saibari is ook lekker in vorm...

BartB

Lastig ja dit weekend wie te cappen. Ik zou heel graag Mats Rots doen maar dat voelt toch een beetje als een gok, en dat heb ik gezien m'n positie niet nodig. Dan kies ik toch liever een aanvoerder die de meerderheid zal kiezen. 

Ik denk dat NEC makkelijk gaat winnen van Feyenoord maar het voelt toch raar om een speler te cappen die tegen een 'topper' speelt.

Ik kom dus toch waarschijnlijk weer bij PSV uit (Saibari of Til). Vraag is heel erg hoe PSV deze wedstrijd in gaat. Ongeïnterresseerd want 'we zijn al kampioen'...? Of helemaal bevrijd en zonder druk? Lastig, lastig..

Peli

Hier ook de nodig twijfel over wie te cappen.

Had eerst Parrott, maar vind het denk toch net iets te tricky om hem de band om te schuiven. 

Dan blijven voor mij over als meest voor de hand liggende opties: Sierhuis, Til en Saibari (en eventueel Chery, maar denk niet dat ik voor hem ga.)

Til zal op 10 starten. En bij afwezigheid van Veerman zal Saibari zijn positie als 8 overnemen. Dus daar ligt mijn lichte voorkeur voor Til. Al is Saibari wel in bloedvorm natuurlijk. Sierhuis tegen NAC is ook verleidelijk, maar het is ook weer niet zo dat Fortuna wekelijks de doelpogingen aan elkaar rijgt.

Vooralsnog is de eer aan Guus om de dubbele punten binnen te mogen gaan halen.

Bobby37

Ik twijfel tussen godts en rots

RedDevil
mirkodek
Nogal wat cap-mogelijkheden dit weekend. Zit nu om de arm van M. Rots maar die heeft toch ook al een...

Ik heb ongeveer dezelfde opties als jij (alleen Duijvestijn ipv Sierhuis), maar ik ga gewoon voor de Twente-back als cap. In mijn geval is dat Van Rooij. Thuis tegen FC Volendam, dat zou toch een mooie avond kunnen worden.

Thijs1986

rots al aantal wedstrijden niet geleverd behalve de nul, wordt tijd. maar om hem nou te cappen vind ik teveel van het goede. zijn betere opties imo. heb ook niet echt het gevoel dat twente er met 5-0 overheen gaat klappen. geen daan rots ook vanavond. volendam speelt ook echt nog ergens voor, speelden gelijk tegen een gemankeerd feyenoord maar toch. 

Ecko

Door Saibari's klapper ging ik zaterdag van 99,3 naar 99,6 %, maar zondagavond bevond ik me op 99,1. 
Nu is ook hier de vraag: toch weer Saibari, want dat een groot deel van de concurrentie ook? Of Til? Maar hoe scherp is PSV tegen een vermoedelijk wél gemotiveerd Sparta?
Heracles was nog maar kort geleden een angstgegner voor Ajax. Godts durf ik niet aan. 
NAC zet de bus voor het doel, Sierhuis is ook geen sterke optie. Sano levert te weinig. Wordt Parrott weer gespaard?
Kortom: ik denk dat het Rots wordt, Mats. Maar mogelijk zit ik het hele weekend in de rats. 

NOAD1912

Ik zit met dezelfde capkeuzestress als jullie.. Saibari, Til, Chery, Rots, Sierhuis, Parrott, Godts, arghh... idd zijn de PSV'ers en Parrott onzeker. Die andere 3 voelen als een pure gok. Ik heb echt geen idee vooralsnog. 

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Gekozen voor Mats, leek een prima keuze tot de onverwachte tegengoal en helaas het afgekeurde doelpunt (met assist van Rots).

Toch aan de les houden de volgende keer, cap nooit een verdediger

klaas drr

Als je de best scorende verdediger thuis tegen Volendam capt is toch prima te verantwoorden? Saibari haalt ook weleens -8, gewoon pech. 

NOAD1912

Zo had ik Diemers als C in Top Coach KKD.. die mist zijn eerste pingel, meteen -64. Vind dat overigens een veel te zware scoritostraf, maar dat terzijde.  

NOAD1912

tsjonge jonge, wielerflits haalt mijn quote hierboven weer weg uit "voorzorg", ook echt geen zin meer het te herhalen. Wat is dat toch irritant. Geen scheldwoord of niks.

dawizz

Noord-Koreaanse taferelen hier

Hay
bdebouwer
Gekozen voor Mats, leek een prima keuze tot de onverwachte tegengoal en helaas het afgekeurde doelpu...

Had Rots ook als cap. Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk oordelen, maar ik sta er nog wel steeds achter. Kans op de nul en kans op assist of doelpunt. Gaf een goede assist op van de Belt die had kunnen scoren en zelf kreeg hij nog een grote kans op het einde van de wedstrijd. Andere opties als een PSVer (na het kampioensfeest). Parrott (speelt hij), Godts (Ajax uit) of Chery hadden ook allemaal hun haken en ogen. Twee weken geleden koos ik overtuigd voor Saibari, dat was ook geen succes. Vorige week weer niet, toe had ik Parrot die niet speelde waardoor de band verschoof naar Chery (PSV had al gespeeld). 

1 2 ... 624 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.