Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 623 ... 627 628
bdebouwer
Nijmos
Ook ueda lijkt mij logischer dan de psvers.

Hoezo? Ik denk dat PSV juist gebrand is om te winnen, en tegen goede ploegen spelen ze vaak beter. 

Pipi112

Utrecht heeft 1 tegendoelpunt in de laatste 5 wedstrijden. Maar Psv is natuurlijk wel andere koek. Kortom de eredivisie is geen pijl meer op te trekken.

oborobo

PSV andere koek?

De laatste wedstrijden dan toch niet!

Pipi112

Dat heeft alleen maar met instelling te maken. De echte wil om te winnen was er niet in beide wedstrijden.

bdebouwer

Ik vind een Parrot (AZ niet echt in vorm) en Ueda (heel matig Feyenoord) ook geen super opties. 

Uiteindelijke keuze zal voor mij tussen Pepi, Saibari, en Parrot gaan

Ben Van Heck

Een week nadat ik Pepi erin heb gewisseld voor Til, vertelde Bosz doodleuk op de persco dat Til bijna weer fit was. Toen geloofde ik niet dat hij zijn basisplaats snel terug zou krijgen. Niks bleek minder waar, want nu staat Til in de spits in plaats van Pepi. Wat een waardeloze beslissing is dit gebleken. Uiteraard m'n eigen schuld, maar ik weet zeker dat als Bosz een week eerder dit nieuws naar buiten had gebracht, ik Til gewoon had laten staan. Nu maar hopen op een waardeloze pot van PSV, waarin Pepi invalt na 60 minuten en er 3 in schiet.

NOAD1912
Ben Van Heck
Een week nadat ik Pepi erin heb gewisseld voor Til, vertelde Bosz doodleuk op de persco dat Til bijn...

Is toch nog niet bevestigd dat Til in de basis start? Net 4 voorbeschouwingen geraadpleegd en 2 houden het op Til en de andere 2 op Pepi, maar goed, we weten het snel nu.

Edit, ik lees het nu ook inderdaad. Ja zuur voor de Pepiwisselaars vooralsnog, die heeft nog niks gebracht.

Laatst gewijzigd
bdebouwer
NOAD1912
Is toch nog niet bevestigd dat Til in de basis start? Net 4 voorbeschouwingen geraadpleegd en 2 houd...

Nu wel bevestigd

Witte Adelaars

Weet iemand waar ik kan zien of ihataren en sierhuis vandaag starten?

NOAD1912
Witte Adelaars
Weet iemand waar ik kan zien of ihataren en sierhuis vandaag starten?

Ook benieuwd naar, volgens mij Sierhuis wel, heb hem wel gebankt.

oborobo

Flashscore

oborobo

Weet iemand waar Peter Bosz woont😃

Jo de Haan

Parrott op de bank.... Nu Gods maar captain maken??? Chery is speelgerechtigd maar is ook nog onzeker of die volledig fit is en basis kan starten..

Peli
Jo de Haan
Parrott op de bank.... Nu Gods maar captain maken??? Chery is speelgerechtigd maar is ook nog onzeke...

Ja lastige idd. Ik had ook Parrott als captain. Nu de band dan maar bij Chery omgeschoven. Mocht hij óók niet starten, dan kan ik 'm altijd nog aan Lauritsen geven.

NOAD1912
Jo de Haan
Parrott op de bank.... Nu Gods maar captain maken??? Chery is speelgerechtigd maar is ook nog onzeke...

Irritant van Parrott, dat zou Scorito nog aan moeten passen voor volgend seizoen.. dat je alsnog kunt wisselen tijdens de speelronde. 

Wel dik gescoord met Mauro, Veerman, Til en Saibari (C), meteen op 734 punten, lekker, op naar goud 💪

Ecko
NOAD1912
Irritant van Parrott, dat zou Scorito nog aan moeten passen voor volgend seizoen.. dat je alsnog kun...

Hier net zo. Verlies van de vorige ronde door o.a. Saibari's -24 is weer gecompenseerd. Terug op 99,6, maar ja, de meeste captains moeten nog spelen. 

Laatst gewijzigd
Corky18

Hoe kan het dat in alle apps stond dat Quintero geschorst was door gele kaart van vorige speelronde maar dat hij nu toch speelt?

Hubris

Welke apps? Weet niet waar die het op baseren, maar hij staat op 4 gele kaarten en de 5e is schorsing.

Thijs1986
NOAD1912
Irritant van Parrott, dat zou Scorito nog aan moeten passen voor volgend seizoen.. dat je alsnog kun...

Vind dat een stap teveel. Dit is de charme van het spel, het uitzoeken van opstellingen , clubwatchers in de gaten houden, waar je ook nog verschil mee kan maken. Als we topcoach in een soort champcoach gaan veranderen, is de lol er snel af. 

Peli
Thijs1986
Vind dat een stap teveel. Dit is de charme van het spel, het uitzoeken van opstellingen , clubwatche...

Eens. Scorito is niet voor luie mensen.

RedDevil
Thijs1986
Vind dat een stap teveel. Dit is de charme van het spel, het uitzoeken van opstellingen , clubwatche...

Ik ben het hier vooral mee eens omdat je anders echt voor iedere wedstrijd de opstelling moet checken en je hele weekend dan zo'n beetje in het teken van Topcoach staat 😅 

De Pepi-wisselaars zitten wel echt met de gebakken peren ja. Dat pakt onvoorstelbaar slecht uit. Heb zelf die wissel gelukkig niet 'kunnen' doen (ondanks dat ik Ueda had) omdat ik al heel snel Saibari erin gooide voor Til/Zinchenko. Dodged a bullet. Maar die Pepi-wissel gaat het eindklassement wel grotendeels bepalen denk ik.

NOAD1912
Peli
Eens. Scorito is niet voor luie mensen.

Juist niet lui, juist in het voordeel van de spelers die er bovenop zitten. Naar mijn weten was het voor de selectiedeadline nog niet bekend dat Parrott gebankt zou worden.

Ben Van Heck
RedDevil
Ik ben het hier vooral mee eens omdat je anders echt voor iedere wedstrijd de opstelling moet checke...

Nogal ja.... Dat hij die 500 punten niet goed zou kunnen maken is een risico dat ik vooraf ingecalculeerd had, maar dat het zó nadelig uitvalt hadden ik en al mijn mede wisselaars denk ik niet verwacht). Slechts één keer gescoord (+ een gele kaart) en verder geen pepernoot geraakt. Tot overmaat van ramp speelde hij afgelopen pot 5 minuten in een doelpuntrijk potje en heeft Til zijn plaats in de spits ingenomen + gescoord als middenvelder in het spel. Hij heeft het nog steeds in zich om een hattrick te maken, maar ik heb met deze wissel wel mijn kans op een gouden bekertje verprutst. Ik sta nu op precies 98% en ik denk zelfs dat hierdoor mijn zilveren bekertje in gevaar komt. 

Witte87
RedDevil
Ik ben het hier vooral mee eens omdat je anders echt voor iedere wedstrijd de opstelling moet checke...

Hou op hou op ja, die Pepi... 

Hier Ueda eruit gegooid voor Pepi. Het gevolg Ueda begon weer te scoren en Pepi is drama.

Dit heeft me omgerekend 710 punten gekost tot nu toe en ben van 90% naar 80% gezakt.

Afgelopen zaterdag even de captain niet gecheckt, ervan uitgaande dat Parrot wel zou spelen. Had eerst Saibari staan en vrijdag gewijzigd naar Parrot. Het zit allemaal niet mee.

Enige positieve: Crettaz weer fit en meteen de 0 en dus 118pt, na 3 weken keeperloos geweest te zijn.

Corky18
Hubris
Welke apps? Weet niet waar die het op baseren, maar hij staat op 4 gele kaarten en de 5e is schorsin...

Zowel Flashscore als Fotmob gaven dit aan, heel apart.

1 2 ... 623 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.